Produkty, kterým jsem se podívalo na dno - 10

/
38 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
taška s vypotřebovanýma produktama se mi zase naplnila do půlky, tak jsem tu s článkem.
Konečně se mi podařilo vypotřebovat několik velkých balení, které jsem měla otevřené buď od prázdnin nebo ještě před prázdninama. Vesměs to dnes budou samé pozitivní dojmy.

1.Sprchový gel bio malina - Yves Rocher 400 ml
-pěkná malinová vůně, nevysušoval, hezky pěnil, na těle pak ale cítit nebyl
-koupila bych si znovu
2.Vyživující sprchový gel s vůní granátového jablka a citronové trávy - Dove 250 ml
-krémová konzistence, krásná vůně, nevysušoval, taky hezky pěnil
-koupila bych si znovu
3.Vyživující krém na nohy s olejem z pomerančových kvítků a pšeničných klíčků - Oriflame 150 ml
-cítila jsem spíše mentolovou vůni, krém moc pěkně hydratoval a paty hned byly v lepším stavu
-já jsem ho dostala jako dárek, doporučit můžu
4.Vyživující krém na ruce s mlékem a medem - Avon 75 ml
-mléčno-medová vůně jde cítit, pěkně hydratuje, za 29 Kč parádní krém
-koupila bych si znovu
5.Hloubkově hydratační tělové mléko s olejem pro suchou pokožku - Neutrogena 400 ml
-tak tohle mléko jsem používala hrozně ráda
-jednak kvůli dávkování, úžasné vůni, okamžitémů vstřebání a té nejlepší hydrataci
-dostala jsem jako dárek a určitě doporučuji všem, co je trápí suchá pokožka
6.Tělový krém - Dove 150 ml
-klasická dove vůně - já ji mám ráda
-krém byl dost mastný, používala jsem ho jak na ruce, nohy, tělo i obličej, je to takový univerzální pomocník
-hydratuje moc hezky, akorát je nejlepší se s ním natírat na noc, protože mastné budete ještě dlouho
7.Antiperspirant sprej jahoda a broskev - Rexona 150 ml
-moje už 3. balení mluví za vše - krásná vůně, před pocením ochrání - určitě doporučuji
8.Antiperspirant Rexona Maximum Protection - 45 ml 
-na tohohle nejlepšího pomocníka proti pocení jsem měla štěstí v GA u Klárky
-hezká vůně, hlavně ochrání před pocením na 100% - sama bych si koupila
9.Toaletní voda UltraSexyPink - Avon 50 ml
-hezká vůně, dlouho jsem ji na sobě ale necítila - já sama bych si ji už nekoupila
10.Zázračný kelímek  - třešeň - Oriflame 15 ml
-hezká třešňová vůně, skvěle hydratuje - doporučuji
11.Oboustranná tužka na oči Avon
12.Tužka na oči od Bourjois
-obě tužky by se ještě daly používat, já je ale vyhazuji, protože jsou strašně tvrdé a abych z nich dostala nějakou barvu, tak si vždycky vydřu oko
13.Korektor - medium Avon
-vyhazuju, protože je to příliš tmavý odstín
14.Vzoreček parfému Burberry jsem dostala k objednávce na Parfums
-krásná vůně, dlouho jsem ji na sobě cítila, takže bych ji klidně brala i ve větším balení
15.Řasenka Seduction Codes - Astor 10,5 ml
-řasenka po otevření byla tak mokrá, že řasy hrozně slepovala a jakoby ty řasy tak spadly a řasy vypadaly strašně
-tak jsem ji nějaký čas nepoužívala, než trochu vyschla a pak se dala používat i když mi nikdy neudělala krásné řasy
-já jsem ji vyhrála v GA, ale sama bych si ji určitě nekoupila

Máte s nějakým výrobkem zkušenost nebo Vás nějaký zaujal?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




38 komentářů:

  1. Ahojky, pěkná spotřeba. Líbí se mi mléko Neutrogena, na zimu by se mohlo hodit. O řasence Astor jsem měla lepší mínění, ted nevím, jestli ji vůbec zkoušet. Hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mléko je fakt úplně úžasný, jde i poznat,že obsahuje ten olej. Řasenku od Astoru jsem měla před tím zase jiný druh a úplně ten stejný problém, tak nejspíš mě asi nesednou :D

      Vymazat
  2. Ten sprchový YR je úplne božský !! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je fajn, ale jsou určitě lepší :)

      Vymazat
  3. Oboustranné tužky od Avonu mám taky doma a zatím kreslí dobře :-) Zázračný kelímek mám vanilkový. Sice krásně voněl, ale po pár měsících se mi zkazil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám z Avonu ráda takové ty měkké vysunovací tužky, ale tahle je teda dost tvrdá. Vanilkový taky ještě mám :)

      Vymazat
  4. Pěkná spotřeba, sprchové gely od YR z této kolekce mám taky v plánu zkusit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím ale Peti, že sprcháče z řady Jardins jsou lepší :)

      Vymazat
  5. Ja s Astorom celkovo nemám dobre skúsenosti :-( inak to mliečko od Neutrogena ma zaujalo :-) Pekný deň Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě ty jejich řasenky nějak nesedí :(

      Vymazat
  6. Zkušenost mám s Rexonou a Rexonou MP, obě jsou výborné a neměla jsem je naposledy. Zázračné kelímky mám ráda, teď se mi dostal do rukou vánoční katalog a mají tam nový s bio medem, přemýšlím, že si ho objednám:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vánoční katalog už jsem v ruce měla a objednala jsem pár věcí, i když jsem se musela hodně krotit a u vánočního katalogu z Avonu ještě víc :D

      Vymazat
  7. Jéé, malinové sprcháče z YR, miluju je! Mohla bych si k nim čuchat pořád a pořááád :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když produkt krásně voní, to se hned líp používá :)

      Vymazat
  8. YR a Dove sú značky, ktoré ma nikdy neodradia :) Naopak antiperspirantom od Rexony nedôverujem vôbec. Tie ma kedysi sklamali.

    Pozývam ťa na GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase Rexonu používám ze všech značek antiperspirantů nejvíc :)

      Vymazat
  9. Páni, tys toho vypotřebovala :) Zvláštní je, že jsem vyzkoušela maximálně krém od Dove..:)
    O tom kelímku od Oriflamu uvažuju už hodně dlouho, ale pořád jsem se neodokopala k jeho objednání...a ani po tvým doporučení si ho hned objednávat nebudu, ale snad po více pozitivních dojmech mě to konečně donutí si to objednat..nemám totiž moc pozitivní zkušenosti s dodáním věcí, vždycky něco chybělo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě minulý rok na Vánoce dostala sadu těchto kelímků, byly tam rovnou 4 - třešňový, kokosový, vanikový a karamelový. A ty 3 další mám právě teď rozdělané všechny a u všech jsem tak v půlce. Oni hlavně fakt dloooouho vydrží, když si vezmu, že jsem je dostala před rokem a Vánoce jsou zase za dveřmi :D

      Vymazat
  10. Tělová mléka od Neutrogeny a deodoranty od Rexony jsou prostě jedničky ve své kategorii :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z mléka jsem byla fakt nadšená, určitě chci výrobků vyzkoušet víc, protože to je něco na mou suchou pokožku :)

      Vymazat
  11. Zaujaly mě obě Rexony, hlavně ten sprej musí vonět krásně :) Už jsem od téhle značky něco měla, ale vůni si nepamatuju. Škoda u toho sprcháče YR, že se nedrží na těle vůně. Oboustrannou tužku z Avonu mám objednanou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doma mám ještě jednu oboustrannou a s tou se mi maluje hezky, ale tahle je jiná řada a teda děs :D a s tím sprcháčem mám ráda, když ještě aspoň chvilu tu vůni cítím

      Vymazat
  12. Supe veci:)..ten sprcháč od Dove bol super:)..a ten krém z Avonu s medom a vanilkou ten som si zrovna objednala, tak som zvedavá! Hojivý zázrak alebo ,,kelímek" mám, ale nie v čerešňovej vôni. Ďakujem za tip!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám sprcháče Dove ráda moc, ať už kvůli tomu, že jsou krémové a nevysušují mě a pak taky ty vůně :)

      Vymazat
  13. Páni, to je zase věciček :)) ..já tedy se žádným produktem zkušenost nemám, ale zaujal mě hned sprchový gel od YR a nebo třeba zázračná kelímek třešeň - ten musel úplně nádherně vonět :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voněl nádherně, taky jsem ho z těch svých 4 variant vypotřebovala nejdříve :)

      Vymazat
  14. Tyhle články vždy obdivuju, já za měsíc spotřebuju max 1 produkt :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt tím, že poctivě mažu každej den a snažím se tu kosmetiku využívat co nejvíc :)

      Vymazat
  15. Tyhle krémové sprcháče od Dove miluju, hlavně teď v zimě :) Tělové mléko od Neutrogeny mě láká, ale mám doma těch mazátek celkem zásobu, takže to nejdřív musím spotřebovat :) A Zázračný kelímek si chci taky pořídit, jen musím počkat, až bude mamka zase někdy objednávat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo na zimu jsou úžasný :) Já jsem právě ráda, že jsem to velké balení konečně spotřebovala a můžu se pustit do těch menších mlék

      Vymazat
  16. Třešňový zázračný kelímek jsem ještě neměla, musí nádherně vonět. Od YR bych taky chtěla vyzkoušet takový sprchový gel, pěkné spotřebováno. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z těch, co Oriflame nabízí mi přijde, že voní nejintenzivněji, já sama už jsem ho měla podruhé :)

      Vymazat
  17. Ten Sprchový gel bio malina mě dost láká !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš ráda maliny, tak ho třeba zkus, ale jestli bys chtěla vyzkoušet jen nějaký sprcháč od YR, tak více doporučuju řadu Jardins du Monde nebo tak nějak se jmenuje, úplně ta základní :D

      Vymazat
  18. Rexona je nejvíc borec na pocení, taky ji mám dlouhodobě hrozně ráda a tenhle Stress control antiperspirant je to nej nej nej! Zázračný kelímek jsem taky kdysi měla, myslím karamelový nebo něco takového, ale někde se mi vytratil, nemůžu ho najít :D Asi už by byl stejně zkažený, ale je to super produkt, vím, že jsem si s ním mazala i odřený nos od smrkání nebo suché lokty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karamelový mám taky, já jsem vlastně na minulé Vánoce dostala sadu, kde ty kelímky byly 4. Tak to já je používám teda jen na rty :)

      Vymazat
  19. Veru, ten malinový sprchový gel YR mám taky. Mám ho od května a pořád nejsem schopná ho spotřebovat :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si ho koupila v létě a pak jsem se do něj hned pustila :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*