Podzimní líčení s Veru snadno a rychle

/
34 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
copak máte v plánu na víkend?

Připravila jsem si pro Vás článek týkající se mého podzimního denního líčení - úplně obyčejného :). Trvá tak 5-10 minut. Jedna verze je s leskem na rty v lehkém narůžovělém odstínu a druhá verze s červeným lakem na rty.
Produkty, které jsem použila:
-tužku na obočí Essence - odstín 02 brown
-stíny na oči - Makeup Revolution - odstín limitless
-fix na linky - MissSporty - black
-řasenka Alverde
-pudr od MaryKay -chiffon natural
-balzám na rty Yves Rocher - kokos
-lesk na rty MissSporty 060 paparazzi
-lak na rty Catrice 070
 Stíny jsou hezky pigmentované a na víčku mi takhle vydrží celý den. Tužka už je na tom s pigmentací hůře, je spíše taková tmavě šedá. Řasenka řasy pěkně natočí i zahustí.


Pokud by Vás zajímala nějaká informace ohledně daného produktu, tak mi dejte do komentářů vědět :).

Která verze se Vám líbí víc?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




34 komentářů:

  1. Líčení se ti moc povedlo, Veru! Více se mi líbí verzi s červeným lakem na rty, protože tobě ta červená prostě sekne! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké líčení :) víc se mi líbí ta první verze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přemýšlím, která se víc líbí mně :D

      Vymazat
  3. Sluší moc, oboje:-) Hodně se mi líbí barva těch očních stínů:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni na ně v Rossmannu, mně se líbí jak odstín, pigmentace i výdrž, za ty peníze parádní :)

      Vymazat
  4. Mně se víc líbí s narůžovělými rty :) Moc ti to sluší, fakt krásné linky! -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď se povedly, někdy je to taky boj :D

      Vymazat
  5. Moc ti to sluší, co ti budu povídat. Verze jsou pěkné obě ale přeci jenom se mi více líbí ta první verze. Musím pochválit krásně udělané linky, ty často dokáží potrápit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu a zrovna s tímto fixem se taky nekreslí zrovna 2x lehce :) a děkuju Teri

      Vymazat
  6. Moc ti to sluší! :) já bych rozhodně volila tu variantu s růžovým leskem na rty :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sluší ti to! A lesky vypadají pěkně pigmentovane! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten od MissSporty obsahuje třpytky a lak od Catrice je pigmentovaný krásně :)

      Vymazat
  8. Sluší ti to, chtěla bych umět takovou hezkou linku. Zajímala by mě řasenka Alverde. Zkoušela jsem dvě a dost se mazaly :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle když nanáším, tak se nijak nemaže a po tom dni vypadá na očích pořád hezky :)

      Vymazat
  9. Krásné líčenie, Veru:)..tie linky sú super!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Veľmi pekne si si spravila linky :) a celkovo sa mi to páči :)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvelé líčenie, úžasne namalovaná linka, pristane ti to ! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuju moc za komentáře holky :)

    OdpovědětVymazat
  13. To jsem ráda, že se Vám linky líbí kočky :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné líčení - dovedu si ho představit i na nějaký vánoční večírek. Výrazněji nalíčené rty, to je moje :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné líčení, ty linky jsou krásné :))

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkné líčení, hlavně ta výraznější verze s červeným lakem je top <3

    OdpovědětVymazat
  17. Moc se mi líbí jak si děláš linky :) Ta první rtěnka je super!
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  18. Krasne vyzeras, najme tie linky su super...mne sa nikdy takto nepodaria

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuju moc holky, jste úplně skvělý, že takhle komentujete! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Jéé, Veru ty linky se ti teda povedly, to je fakt pecka!!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*