Na výborný burger do Road Cafe

/
44 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
taky je u Vás tak nádherně? Tady svítí sluníčko, je teplo. Dnes máme ve škole rektorský den, takže máme volno. A s přítelem jsme v týdnu dostali chuť na burger. Tak jsem měla za úkol najít nějaký podnik, kam bychom si zašli na oběd a udělali si tak hezkej den.
Na internetu mě právě nejvíce zaujal podnik Road Cafe, který je v americkém stylu.


Road Cafe se nachází v centru Pardubic na ulici Hronovická. Na jejich webových stránkách si můžete prohlédnout interiér, nabídku jídel, drinků a dezertů.

Prostředí se nám s přítelem moc líbilo, byl to takhle první podnik sladěný do nějakého stylu, který jsme navštívili.

Využili jsme happy hour, kdy burger s hranolkama a coleslaw salátem dostanete za 79 Kč.
K tomu jsme si dali colu a pravý americký oběd byl na stole.

Obsluha byla příjemná, jídlo jsme dostali rychle a teda HODNĚ JSME SI POCHUTNALI. Lepší hranolky jsem nejedla a burger byl teda výborný.
Tak jestli přemýšlíte, kam byste si mohly zajít ať už s kamarádkou, s přítelem nebo s rodinou myslím, že tady se Vám bude líbit. My tam nebyli určitě naposledy.

Zpátky jsme se ještě prošli parkem a užívali si čas spolu, protože ten je nejcennější.

Tak se Mějte nádherně a napište mi,
jestli taky milujete burgery :)

Pa, Veru ♥




44 komentářů:

  1. Vypadá to skvěle, škoda že nejsme z Pardubic. Já tohle moc nemusím, ale manžel burgry miluje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak když byste měli někdy cestu, víš, kam se můžete zastavit :) Burgery mně zase moc chutnají

      Vymazat
  2. To vypadá fakt skvěle, už nějakou dobu mám na něco takového chuť a teď si tomu teda moc nepomohla :D -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D vždycky když čtu nějaký článek o jídle jsem taky hrozně mlsná

      Vymazat
  3. To je super článek a hezky tip kam zajít. Já taky kolikrát nevím kam na jídlo ale zas nechci aby to byl nějaký pajzl nebo naopak něco předraženého s porcemi pro vrabce. Kolikrát je těžké najít podnik který by byl super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme stejně :) V Road Café je skvělé prostředí a myslím si, že za ty peníze jsme se krásně najedli

      Vymazat
  4. Vypadá to výborně, škoda, že to mám trochu z ruky :( Pravý burger jsem ještě nikdy nejedla, ale chystám se na něj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem jedla už 3x a jednou jsme si teda dělali doma :)

      Vymazat
  5. Meníčku vypadá lákavě, ale mě by asi nestačila porce hranolek :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ... ale stačila, když ještě k tomu jíš ten burger, tak seš dost najezená, ale zase když bys je ochutnala a věděla, jak výborný jsou, tak by Ti nestačila :D

      Vymazat
  6. Tak za tuhle cenu je to vážně paráda! Do Pardubic zrovna cestu nemám, ale budu na to myslet. Mám ráda takové podniky :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mysli :) Já právě na podnik četla skvělé recenze, že se tam lidem hodně líbí interiér, protože podobný podnik takto zaměřený neznají a pak tedy výborné jídlo :)

      Vymazat
  7. super fotky, muselo to byť fakt dobré, hneď by som si dala :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  8. Já tam chodím jen na párty, nevěděla jsem, že tam mají takhle dobré burgery :D, takže moc díky za tip! určitě tam brzy zajdu. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem se někoho ptala, tak taky říkal, že tam byl jen na párty, to já jsem zase o tomto podniku nevěděla vůbec. Určitě zajdi, budeš spokojená :)

      Vymazat
  9. Téda, úplně se mi zbíhají sliny! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to máš za to, protože mě u Tebe často taky :D

      Vymazat
  10. Road Café je boží.
    Kdysi dávno jsme tam měli jedno focení a od té doby jsme tam chodili hrozně často. Až mě teď mrzí, že do Pardubic se ještě hodně dlouho nepodívám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Focení tam musí být skvělý, ještě třeba v nějakých hezkých retro šatech, úplně si to dokážu představit :)

      Vymazat
  11. Mňam! Takovýhle pravý americký oběd bych si taky nechala líbit :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MMm jen jsme přišli s přítelem na byt, hned jsme si říkali, dala bych si znovu :D

      Vymazat
  12. Very interesting blog ! I like it so much ! nice pics, keep working dear !

    www.madamedaria.blogspot.com if u like my blog, you can follow me i will follow you back

    OdpovědětVymazat
  13. Roadko je fajn (ale jit tam vecer je hrozny, jak to tam je zakoureny), hranolky maji opravdu dobre, ale priste zkuste i hambace Na Stare Rybarne, je to kousek od Roadka a jsou uplne luxusniiiiii :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zakouřený prostory ráda nemám, proto jsme tam i zašli na oběd :) a díky za další tip Domčo

      Vymazat
  14. Mňamka! To je super, jen škoda, že nejsem z Pardubic a než tam budu mít cestu, tak už tento podnik nebude existovat :D

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadají skvěle :) já sice hamburgery miluju, ale tak nějak se jim snažím vyhýbat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My si právě takhle někam zajdeme výjimečně tak když už tak už :D

      Vymazat
  16. ten burger vypadá fakt skvěle a chutně! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výbornej byl a ty hranolky taky, byly nějak okořeněný, dobrůtka :)

      Vymazat
  17. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpovědětVymazat
  18. Do Pardubic se jen tak nedostanu, ale kdybych se tam chystala, tak doufám, že si vybavím tehle tvůj článek. Většinou v městě, kde jsem prvně, absolutně netuším, kam jít na jídlo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by se Ti ten tip mohl jednou hodit :)

      Vymazat
  19. Skvelý článok, joj také hranolky by som si asi aj dala :) na fotke s priateľom ste krásny. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to vypadá hodně dobře, to by bylo něco pro manžela, ten burgery může :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo Davča taky říkal, že jsem skvěle vybrala :)

      Vymazat
  21. hamburger si dám len málokedy, ale tento vyzerá fajne :) aj keď tá žemla vyzerá tak obyčajne :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Houska byla obyčejná, ale zase výborný maso a ještě ten vnitřek :) Já teda jestli mám hamburger tak 2x do roka, tak je to moc :D

      Vymazat
  22. Ty máš tak pozitivní blog! To je krásné! :-) Dala jsi mi tip do Pardubic se chystám teď o víkendu tak tento podnik vyzkouším. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za komentář :) určitě zajdi

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*