Namixuj si svůj Mixit

/
46 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
už máte vánoční dárky nakoupené? Já už ano. A zrovna jedním z druhu dárků, který jsem koupila je mix z Mixit (rovnou jsem si namixovala i pro sebe :D).

Mixit jsem si objednávala už jednou a moc jsem si na něm pochutnala a teď jsem se chtěla odměnit znovu. Na výběr je z několika druhů krásně barevných tubusů. Já si vybrala tubus s vánočním motivem.

Můj mix váží 750 g a základ tvoří zrní v plné polní (ovesné vločky, ovesné lupínky křupavé, pšeničné vločky, žitné vločky, ječné vločky). Dále jsem si přimíchala dýňové semeno, banán, švěstku a kokosové lupínky. Mix mě vyšel na 97 Kč a vyzvedla jsem si ho zdarma na odběrném místě (v hodně městech se dá Mixit vyzvednout na odběrných místech ve zdravých výživách).
Co se mi u nich ještě líbí je letošní Adventní kalendář, jooo to by bylo vždycky krásné ráno :).
Už jste si někdy objednávaly z Mixit? 

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥





46 komentářů:

  1. Super kombinácia :). Ešte som síce neobjednávala, ale už nejakú tu dobu sa na to chystám, ..vyzerá to naozaj výborne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavně je to chutově fakt výborný, jestli takhle musli máš ráda :)

      Vymazat
  2. Čauky mňauky, Mixit miluju, jen už jsem ho dlouho nekoupila. Vyzvedávání ve zdravých výživách je pro mě novinka. Asi ji využiju. Adventní kalendář bych snědla za týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ale taky se musím přiznat, že jsem kolikrát čokoládový adventní kalendář na 24. prosince už měla dávno snězenej

      Vymazat
  3. Mixit znám ale nikdy jsem si u nich nic neobjednávala, a ani mě to moc neláká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě snídám vločky každý den a musli nebo takové směsi mám moc ráda :)

      Vymazat
  4. Díky moc, přesně tohle jsem potřebovala!! Doteď jsem neměla ani tušení, co mamce dát na Vánoce, ale teď už to díky tobě vím :D Já ještě nemám dárky žádný, protože mi nikdo nedal instrukce, takže jsem v háji. -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem Ti přinesla skvělý tip, mamince určitě uděláš radost :)

      Vymazat
  5. To vypadá skvěle, hlavně adventní kalendář v takovéto podobě. Mix It jsem si ještě nikdy neobjednávala ale mám to v plánu protože mě to dost láká a chtěla bych ho ochutnat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ho mám podruhé a je výborné :)

      Vymazat
  6. Nakoupeno ještě nemám, ale tohle je jeden ze super tipů :) Jinak jsem ještě nezkoušela objednávat, ale moc se mi tento systém líbí :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je právě super, že mají hodně odběrných míst, takže ušetřím za poštovný :)

      Vymazat
  7. Zrovna o víkendu jsem z mixit objednávala, takže je adventní kalendář už na cestě za mnou :D

    OdpovědětVymazat
  8. Rozmýšľala som, že si takýto mixík nechám spraviť na Mikuláša :) nech to mám zdravé, keďže zo sladkostí by som radosť nemala :D
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já miluju jak sladkosti, tak tohle :)

      Vymazat
  9. Hezky sis namíchala. Já od nich měla taky musli a ještě jsem si namíchala i mléčnou rýži. Mám tu stránku ráda a líbí se mi, že si můžeš všechno namíchat dle své chuti. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. Já Mixit zbožňuji, buď si tvořím müsli sama, ale ráda si vybírám z již namíchaných směsí. Ten adventní kalendář vypadá skvěle, nezlobila bych se, kdyby mi takový letos Mikuláš donesl.. :D A ráda bych v budoucnu ochutnala i jejich čokolády :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se taky nezlobila :D Já bych nejradši ochutnala všechno

      Vymazat
  11. Já jsem objednávala již několikrát a sama mám mix it moc ráda! Líbí se mi, že si člověk může zvolit co má rád, ale může si propočítat i složení na gramy... Super je taky už namíchaný Ronnieho fitness mix, který má v oblibě můj brácha. Sice je maličko dražší (myslím, že je okolo 230.-), ale je to vážně paráda! :-) ... Taky začínám ráda Zrním v plné polní a osvědčily se mi kávová zrnka a kokosové lupínky. Na druhou stranu arašídy se mi zdály takové divné, jako kdyby byly trochu zvětralé.. Ale to byla snad jen náhoda.. :-)
    Super je ta možnost osobního odběru - to hodně upřednostňuji. Jen se mi jednou stalo, že mi přišel tubus poničený a všimla jsem si toho až doma. Takže jsem objednávala znovu, protože to byl zrovna dárek. A taky doporučuji objednávat dřív před Vánocemi. Mají tam docela fofr a loni to bylo docela o fous :-) Každopádně jsi dobrá, že už máš dárky nakoupené :-D Pár jich sice mám taky, ale tento rok zatím není ta správná nálada :) Měj se hezky!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosové lupínky jsem měla a i teď jsem si je dala, protože kokos mám ráda a vždycky tu směs tak krásně provoní :)

      Vymazat
  12. Od Mixit jsem jeste neobjednavala, ale taky se na to chystam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že i jako dárek je to takový originální a pokud ten dotyčnej má tenhle druh pochoutky rád, tak ho to určitě potěší :)

      Vymazat
  13. Já jsem taky přemýšlela, že někomu k Vánocům koupím Mixit.. Mají tam teď i sady s krásnýma miskama. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo ty miska jsou nádherný, jen ty se mi zdají dost drahý :)

      Vymazat
  14. Zrovna mám letos takový plán, že bych namixovala mix kamarádce k Vánocům, tak uvidím co vyberu dobrého. )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mají tam samé dobroty :) to bude určitě ráda

      Vymazat
  15. Míchala jsem si musli i kaši a ani jedno mi nezachutnalo. Škoda peněz. Pro mě osobně je to propadák. Zlaté musli od Alnatury :) Ale každému vyhovuje něco jiného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak díky za tip, od Alnatury jsem měla jen kokosový olej, jinak nic :)

      Vymazat
  16. Já ho kupuji ve fitku, takže si sama nic nemíchám, ale i tak mi to vyhovuje :) A ten adventní kalendář vypadá skvěle, docela bych ho brala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že taková možnost ve fitku je :) Myslím, že by ho bral každej :D

      Vymazat
  17. Dárky ještě nemám nakoupené, ale mám je aspoň vymyšlené a některé objednané :D. Ale Mixitem se taky chystám obdarovat. Je to ňamka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tím, že už jsem to promyšlené měla, tak šly nákupy pak rychle :) A souhlasím, že je. Předtím jsem měla Čokokulky Obamovy a super :)

      Vymazat
  18. Uvažovala som nad tým, že vyskúšam tie bezlepkové mixit.
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Přiznám si, že to "zrní" mi moc nechutná, maximálně v létě s jahodami a s borávkama :) Od Mixit mám nejradši asi "Vařila myšička kašičku" :) Už ten název se mi líbil a zvlášť po přidání pár kousků banánu chutná skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ho vezu domů, takže jsem zatím neochutnala, aby se mi pak třeba nerozsypalo v cestovní tašce :) A předtím jsem měla základ Čokokulky Obamovy :D výborný

      Vymazat
  20. Taky bych už chtěla mít dárky nakoupené. To jsi teda šikula, že jsi to vše tak rychle stihla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky ráda, protože ve městě už takhle budu jen 3 týdny a pak už se nikam nedostanu, tak už to mám aspoň v klidu vyřízené :)

      Vymazat
  21. Mixit se poslední dobou objevuje snad všude, ale k tomu, abych to vyzkoušela, mě to ještě nezlákalo.. s mojí nerozhodností bych vůbec nevěděla, z jakých ingradiencí si ho poskládat :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak bys začala, nakonec bys nevěděla, co dřív namixovat :D

      Vymazat
  22. Mixit ma uz laka velmi dlho, no zatial uspesne odolavam. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky vždycky odolávám, ale pak si tu radost udělám :)

      Vymazat
  23. Mixit je super, jsem ráda, že se něco takového dá sehnat zrovna u nás :) Jinak jsem si ho objednávala minulý rok na Mikuláše a byl moc dobrý :) Letos jsem ho chtěla taky, ale nějak jsem to nestihla a vybrala jsem si jinou maličkost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super, ještě vím, že je Janova pec, tak to bych někdy taky ráda ochutnala :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*