Nákupy a dárečky

/
48 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
tak se mi tu za měsíc listopad nashromáždily zase nějaké drobnůstky, co jsem si koupila a taky jsem něco dostala.

Z Oriflamu jsem si objednala sprchový gel s vůní levandule a fíky. Už jsem ho jednou měla a musela jsem si ho objednat znovu, protože ta vůně je krásná a intenzivní a ještě ji pak dlouho cítím na těle. Abych vždycky neměla zapatlané vlasy od masky, tak jsem si koupila kosmetickou čelenku. A na paty pak ještě škrabku a jako dáreček jsem od Veru dostala pilníčky s vánočním motivem.
V Yves Rocher jsem si pořídila odličovací mléko, které odličuje hezky a v očích neštípe. Dárkem byla ovečka, s kterou už se ňuchňá Julis.
Ve výprodejovém stojánku jsem našla tento lak na nehty od Essence asi za 20-30 Kč.
Musela jsem si taky skočit pro soví hrneček, aby ten můj z minulého roku nebyl sám :).
Jsem zvědavá na tento sprej na ochranu vlasů před teplem z Rossmanna asi za 45 Kč a žiletky taky z Rossmanna.
Ségra mi z Anglie dovezla velkou huňatou šálu z Primarku, kterou jsem si přála a pak nějaký dobroty :).
A taky jsem měla štěstí na tuhle řasenku (je perfektní !! ♥) a drobnosti u Kate, tak moc děkují
A Hevi mi zaslala tento krásný dáreček, který obsahuje kartáček s peelingem, který sama vyráběla a balzám na rty. A vánočním přáním mi udělala velkou radost :) DĚKUJU

Koupily jste si v listopadu taky něco novýho?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





48 komentářů:

  1. Já jsem si původně dala stopku, ale pak mě zase popadla nákupní horečka, takže konec :D Taky bych si někdy přála mít nakoupeno za měsíc tak málo věcí. Bohužel to nevydržím :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě všeho dost, tak jsem si koupila jen to, co mi došlo :)

      Vymazat
  2. Hezké věci. Hrneček jsem si pořád nevyzvedla. Snad budou i v prosinci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že spíš ne. Já jsem spolubydlící běžela ještě pro hrneček 5 dnů po vyhlášení akce a byl tam poslední :)

      Vymazat
  3. Jee super věci, ten hrneček je perfektní a moc se mi líbí lak od Essence:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc se mi líbí lak a ten sprcháč musí vonět skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní nádherně,takový vůně je můžu :)

      Vymazat
  5. Jé, tak lak je krásný :) Ovečku jsem také dostala i když bych se bez ní obešla, protože teď nevím, komu ji dát :D A páni, Rossmann už má také svůj ochranný sprej před teplem, jo? To jsem tedy vůbec netušila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli je to novinka nebo ho už mají dýl, každopadně ho zkouším a pak dám info :)

      Vymazat
  6. Ovečku z YR mám taky doma a stejně tak soví hrneček, už mám doma dva, i z minulého roku a teď nevím, jestli si i ten nový mám nechat, nebo ho darovat:-D Já jsem hlavně objednávala z Avonu, když jsem uviděla jejich katalog, tak jsem hned tušila, že se v objednávce rozjedu:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem se hodně držela při objednávání Avonu a objednala jsem si jen tu silikonovou houbičku na obličej, ale líbilo se mi tam tolik věcí :)

      Vymazat
  7. Jůů, krásné věcičky! :) Huňatou šálu ti moc závidím, má dokonalé barvy :) Hrneček z DM jsem si taky vyzvedla, už mám jeden z loňska a stejně jako ty jsem si musela pořídit druhý hrníček do party ;) ..jo a odedneška mají v DM taky skvělou akci - za 80 bodů sadu vykrajovátek na cukroví, hned jsem si je musela dojít dneska vyzvednout :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barvy má skvělý, jsem ráda, že ji mám :) Taky jsem na tu akci koukala, ale už mám na kartě jen 66 bodů,takže smůla :D

      Vymazat
  8. ta ovečka je boží!:) o hrníčku z DM jsem přemýšlela, ale pak jsem si říkala, že si plánuji všechno nádobí sladit (momentálně mi neladí akorát hrníčky), takže bych jich potřebovala minimálně 6, abych měla takový malý set... jeden by mi to kazil, takže radši skočím do Ikea pro nějaké :D :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super věci, šála z Primarku vypadá skvěle :) -L

    OdpovědětVymazat
  10. Ty vánoční pilníčky jsou krásný :))

    OdpovědětVymazat
  11. Sprchový gel od Oriflame jsem si objednala taky, ale jahodový s peelingovými zrníčky, jsem na něj zvědavá :) A Hevi je úžasná, tento týden mi poslala pohled, jen tak, pro štěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem jednou dostala od mamky a byl taky fajn, ale tenhle mi voní více :) Hevi fakt umí potěšit

      Vymazat
  12. Pěkný nákup a hezké dárečky, ta šála je úžasná :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kdybys náhodou měla cestu do Primarku, tak víš po čem kouknout :)

      Vymazat
  13. Pěkné věcičky :) taky ráda nakupuji laky ve výprodeji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Rossmannu mají vždycky ten výprodejový stánek, tak pokaždé když tam jdu, tak ho musím prohrabat :)

      Vymazat
  14. Ten sprcháč mám taky s těmi zrníčky, malinový a voní krásně :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mě zaujal ten sprcháč od Oriflame s vůní fíků, The Body Shop měl v létě taky fíkovou kolekci a ta vůně byla opravdu nádherná <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle je taky :) Ten sprcháč stojí běžně 119 Kč, ale já ho měla se slevou. Je to 400 ml balení, stačí trošinka a hodně pění

      Vymazat
  16. Super veci, ja z Oriflamu veľa neobjednávam,ae už by som mala začať, najmä ten tvoj sprcháč vyzerá veľmi lákavo:)..gratulujem ti k výhram a od Essence I love trend lak mám, ale je vo vínovej farbe a mám ho veľmi rada:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě moje spolubydlící Oriflame dělá, tak vždycky omrknu katalog :)

      Vymazat
  17. Veru, pak mi dej vědět jaký je ten peeling na rty od Hevi :) Jinak sis pořídila krásné dárečky, sovičkový hrníček je boží, teď z něj zrovna piji vánoční čaj :)

    November Favourites

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dám Marki :) já mám s ním vždycky taky veselý ráno

      Vymazat
  18. najviac sa mi páči ten šál od segry, dúfam, že bude v nejakom outfite :)

    OdpovědětVymazat
  19. Hrneček je super! Já jsem hlavně na ty hadry, a tak jsem dnes vyplenila Primark a objednala si novou kabelku jako vánoční a narozeninový dárek od přítele :D

    http://www.fashionmad.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO já už jsem svůj rozpočet utratila za vánoční dárky, jinak bych taky jela plenit do PRimarku :D ... :D :D

      Vymazat
  20. Ta ovečka je krásná, hrníček z DM už mám taky doma, nejde jim odolat :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  21. Ten sprchový gel z Oriflame jsem si kupovala minulý rok a moc mě nezaujal :( jinak ta ovečky z YR je naprosto úžasná!! Hrozně mě mrzí, že mě poukázka na ovečku vůbec nepřišla :(
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  22. super vecičky! :) a ten sovičkový hrnček je tooop ! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*