Moje líčení na ples

/
35 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
v pátek měla ségra maturitní ples a tak jsem rovnou nafotila svoje líčení.

Měla jsem zrovna premiéru s makeupem :D. Co jsem zase v Pardubicích, tak je ta pleť jiná (asi tím prostředím, vzduchem, vodou), na některých místech začervenalá. Vždycky jsem si myslela, že když bych si dala makeup, tak že budu vypadat jako maska, ale to se nekonalo vůbec a já jsem se cítila skvěle a krásně :D.
Na líčení jsem tedy použila:
-makeup Rimmel Match Perfection v odstínu 100 Ivory
-pudr Rimmel Stay Matte
(sama tyto pomocníky nemám, půjčila jsem si od ségry, ale přemýšlím, že bych si taky koupila)
-tužka na obočí od Essence
-stíny na oči Miss Sporty 404 Real Smoky/ Smoky Black
-fix na linku od Miss Sporty
-řasenku Miss Sporty Studio Lash - ta Vám dělá tak hezké řasy, že jsem moc ráda, že jsem ji u Kate vyhrála a kde teď chodím, tam ji doporučuju :D
-rtěnka z Avonu, odstín Forever pink


Co Vy a makeup? Je to Váš každodenní pomocník nebo ho nepoužíváte?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥







35 komentářů:

  1. Vypadá to krásně, máš pleť jako panenka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to na plese slušelo, Veru! :) Make-up používám, taky mám místy pleť takovou načervenalou.

    OdpovědětVymazat
  3. Já už bez make-upu nedám ani ránu. Dřív mi přišel zbytečný a teď když bych si musela vybrat jednu věc, bez které bych nevyšla z domu, je to asi make-up:) Cítím se s ním mnohem líp. Jinak líčení krásné, skvělá linka, já jsem na linky levá;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že když jsem si dala jen ten makeup, tak jsem si říkala, že hned ta pleť vypadá svěží a třeba běžně na den už bych si ani nemusela nic dávat a sama sobě bych se líbila :) Děkuju

      Vymazat
  4. Líčení vypadá moc pěkně, sluší ti to.:) Bez make upu bych ven nevyšla je to můj každodenní pomocník. :)

    Můžeš kouknout na můj blog - V žádném případě

    OdpovědětVymazat
  5. Slušelo Ti to moc, kočka:-) Já bych se bez make-upu neobešla, snad jedině v létě se na něj vybodnu, případně ho vyměním za BB krém, ale během roku ho používám neustále, ten efekt za to stojí:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší ti to :)

    já make-up, BB creamy a podobně vůbec nepoužívám ve 20 letech mi to přijde celkem zbytečné a radši ještě pár let počkám, až budu opravdu makeup potřebovat :D :) a také jsem bledulína a výběr odstínů v ČR je k pláči.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si taky vždycky říkala, že ho nepotřebuju, ale po tom, co jsem si přišla hned hezčí, tak asi ho potřebuju :D

      Vymazat
  7. Jsi nádherná :) Tenhle makeup se ti opravdu podařil a ta linka? Bomba! :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jee ty jsi kočka, moc se ti to povedlo! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jee opravdu ti to sluší! Já makeup použilvám skoro každý den, protože mě to hrozně baví :) -L

    OdpovědětVymazat
  10. podaril sa ti velmi a pristane ti určite si bola najkrajšia:)) ja moc make up nenosím iba na nejake tie priležitosti ale oči si namaľujem hocikedy:))

    OdpovědětVymazat
  11. No teda, máš nádhernou pleť :) Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné líčení. Linky ti sluší a ta rtěnka! Budu se po ní muset podívat, Avon, Oriflame a další značky jsem zatím bojokotovala, ale slýchám na ně čím dál víc chvály...
    http://www.fashionmad.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle rtěnka z Avonu je vůbec mojí první rtěnkou, taky to jde na ní už poznat :D To já si ráda objednávám z Oriflamu a Avonu (Avon mám teda raději) :)

      Vymazat
  13. Naprosto ale naprosto miluju tvoje řasy!:-O Každopádně linky jsou super!

    OdpovědětVymazat
  14. Vyzeráš úžasne a make-up je skvelý:)..a tie fotky sú nádherné❤
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Holky, moc Vám děkuju za komentáře, to jsem fakt ráda, že se Vám líčení líbí, děláte mi těma komentářema velkou radost ♥♥♥ !!!

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné líčení, moc ti to slušelo :) makeup používám spíš na nějaké výjimečné situace, běžně používám jen korektor :)

    OdpovědětVymazat
  17. Líčenie sa ti veľmi podarilo, chcela by som mať tvoju pleť :-) Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
  18. Já MU nepoužívám, maximálně BB :) Ale neříkám, že doma žádný nemám, dřív jsem ho používala víc. Líčení je moc hezké a musím kouknout po té řasence :)

    OdpovědětVymazat
  19. Krásne líčenie :) strašne by som chcela mať tak čistú pleť ako ty :/
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Děkuju za komentáře holky :)

    OdpovědětVymazat
  21. Moc ti to sluší. Ten samý pudr používám i já a jsem moc spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  22. Ach, tak toto je vážne krása! Veľmi ti to pristane :)

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  23. Tyjo, ty jsi kráska! :)) Moc se ti líčení povedlo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  24. Ja som make up nikdy nepoužívala, mám moc bledú pleť, tak som si tiež myslela, že to bude neprirodzene vyzerať, ale v poslednej dobe som si ho celkom oblúbila. A sranda, že som sama mala nedávno maturitný ples a mala som rovnaké očné tiene ako ty :DD

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*