Já a výzva - Revitalon

/
16 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
na portálu Blogerky probíhala výzva s vlasovou kosmetikou Revitalon.
Mně šampon zrovna docházel a kondicionér ten už nemám nějakou dobu (místo něj používám tu kilovou masku od Kaloos a fakt nevím, kdy ji spotřebuji :D)

Produkty mě jednoduše zaujaly a tak jsem se do testování přihlásila a štěstí se usmálo :).

Testovala jsem aktivační šampon a obnovující kondicionér vhodný pro ženy i muže.
Produkty jsou vhodné pro všechny typy vlasů, zejména pro jemné, poškozené a vypadávající vlasy. Mají napomáhat růstu vlasů. Obsahují arganový olej, kofein, keratin, ceramidy, vitaminy a aminokyseliny.
Obaly se mi líbí, působí na mě pozitivně a hned bych na první pohled řekla, že nejsou z drogerie, ale z lékárny. 

Začnu tedy šamponem. Když k šamponu přičichnu, tak necítím žádnou výraznou parfemaci. Až se na vůni pořádně soustředím, cítím lehce citronovou vůni, možná trošku bylinky. Vůně není na vlasech vůbec cítit. Po umytí mám vlasy vyčištěné a nadýchané. 

U kondicionéru to mám s vůní stejně, jen když se pořádně začichám, tak cítím takovou jemnou vůni, jakoby tu vůni krému od Dove, ale není tak intenzivní. Ani tu pak na vlasech necítím. Vlasy mám po kondicionéru jemnější a jdou lehce rozčesat. 
Na fotkách můžete vidět konzistenci a složení výrobků.
Jestli budou mít výrobky vliv na růst vlasů a menší vypadávání, posoudím až po delším používání.
Produkty (250 ml) se dají koupit buď v lékárně nebo na e-shopu a to za ceny šampon - 169 Kč a kondicionér 179 Kč. Mně samotnou ceny překvapily, myslela jsem, že budou dražší. Tato cena se mi zdá skvělá, když šampon a kondicionér patří zrovna mezi produkty, které mně vydrží dlouho.

Navíc mě zaujalo, že výrobky se vyrábí v České republice.

V nabídce pak mají ještě vlasový stimulátor a kapsle.Tak kterou z Vás by zajímaly širší informace, může se mrknout na stránku Revitalon a já tímto děkuju za možnost vyzkoušení produktů.

Hodně se mi líbí, že i když jsem nepoužila olej na vlasy (který používám jinak vždycky, abych vlasy zkrotila, jsem totiž strašnej hárošák), tak je mám po těchto produktech uhlazené a nemám je tak rozlítané (jako kdybych ten olej použila). A tím pádem mi stačilo je umýt po 5 dnech (a ne po 3, když použiju olej).

Čím si vlasy momentálně myjete Vy?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥








16 komentářů:

  1. Ahojky, chtela bych mit po umytí takovou hřívu jako ty pred ním. Momentálně zoufale hledám něco co by mi dobře hydratovalo pokožku hlavy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Umýt po 5 dnech? Závidím. Já vlasy musím umývat co druhý den. Momentálně používám šampon s kondicionerem od Pantene řadu aqua light a jsem spokojená. Vlasy máš krásné, hezky se ti lesknou a gratuluji k výběru. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozitivní recenzi jsem na tyto produkty u Tebe četla, tak ty bych ráda taky někdy vyzkoušela :)

      Vymazat
  3. Vyzerá to cslkom dobre. :) Môj momentálny oblubenec je šampón od Balei. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Baley jsem ještě šampon neměla, jen kondicionér s vůní manga a ten byl fajn :)

      Vymazat
  4. Jsem zvědavá na názor až výrobky spotřebuješ Veru, zajímalo by mě, jestli vážně nějak omezují vypadávání vlasů. A pět dnů si nemýt vlasy? To ti upřímně závidím, to je pro mě nepředstavitelné :D

    OdpovědětVymazat
  5. 5 dnů si nemýt vlasy by pro mě byl zázrak :D Máš hezké vlasy i před umytím a moc se těším na recenzi, zrovna mě vlasy extrémně netrápí, ale čekám, že ve zkouškovém zas začnou padat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem si právě všimla, že už nějakou dobou po umytí vlasů vždycky zbyl takovej chuchval vlasů, tak jsem zvědavá, jestli to tohle zmírní :)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Od YR jsem měla balzám a ten byl teda super a na šampon se někdy taky chystám :)

      Vymazat
  7. Já musím umývat vlasy každé tři dny, někdy dokonce už obden..Mně teď strašně padaly vlasy, to byly úplné chuchvalce, ale než jsem se stihla porozhlédnout po něčem, co by to padání omezilo, tak se to zastavilo, asi to bylo tím ročním obdobím, na začátku a na konci zimy mně ty vlasy zlobí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavně, že se Ti to zastavilo, mně taky právě nějakou dobu po umytí vždy zbyly úplné chuchvalce a je to takový divný, vidět tu hromadu :D

      Vymazat
  8. Taky jsem měla možnost vyzkoušet a jsem z produktů moc nadšená :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*