Co mě zaujalo v letáku Rossmann - 2

/
23 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
užily jste si slunečný víkend? I teď po ránu je u nás úplně nádherně.

Při prohlížení letáku z Rossmanna mě zaujaly nějaké kosmetické produkty. Tak pojďte se se mnou podívat jaké. Akce platí tento týden od pondělí do pátku.
 Jako první mě zaujala akce na parfémy od Christiny Aguilery, kde k nákupu dostanete sadu štětců.
 Já sice makeupy nepoužívám, ale vím, že spousta z Vás ano, tak u koupi makeupu od Rimmelu dostanete zdarma podkladovou bázi a u makeupu od Dermacolu řasenku zdarma.

 Kajalové tužky já mám ráda, takže si myslím, že tohle je taky bezva dárek k nákupu řasenky.
 Laky od GS na nehtech hezky drží, akorát cena za jeden lak se mi zdá vysoká, za to když je akce 1+1 zdarma, to je hned jiná.
 Od Garnieru jsem měla už 2x dvoufázový odličovač, který v očích neštípal a odlíčil je pořádně. Taky krém s růží, který pleť hezky hydratoval. A akce 1+1 je výhodná.
 Od Syoss právě dopotřebovávám šampon na vlasy, který mi je hezky vyčistí a ještě mám doma výživný olej. Máte něco od Syoss vyzkoušené Vy?
 A ještě mě zaujaly tyto svíčky v zajímavém balení :).

Zaujalo něco z letáku i Vás?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





23 komentářů:

  1. Já čekám, až budou v akci čisticí náplasti na nos od Rival de Loop, abych si mohla udělat zase zásobu :-D Jinak mě z tohoto letáku úplně nic moc nezaujalo, aktuálně nic nepotřebuji, tak ani do letáků nekoukám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty jsem nezkoušela, ale jak budou v akci, tak bych pro ně taky zaběhla, díky za tip Leni :)

      Vymazat
    2. A já koukám do letáků vždycky i když nic nepotřebuju, takový pravidelný čtení :D

      Vymazat
  2. Páni, vždy letáčky docela poctivě studuji, ale tyto prima věci mi nějak unikly, takže jsem moc ráda, že jsi je takhle pěkně sepsala :) zrovna dnes se chystám do Rossmana, tak to hned omrknu!

    V podzimních tónech

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ty letáky projíždím i víckrát, protože právě vždycky něco třeba přehlédnu :)

      Vymazat
  3. Leták jsem prohlédla, ale tentokrát ušetřím. Zaujala mně jen akce na odličovací kosmetiku Garnier, odličovač očí mi doma zrovna dochází, takže akce přišla právě včas:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujala mě akce na laky od Gabrielly, zajdu omrknout odstíny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ty odstíny taky nevybavuju :)

      Vymazat
  5. Ahaa, tak tenhle musím ještě rychle zkouknout, neboť jsem dneska už prohlížela ten silný leták od 9.11. tento mi nějak unikl.. musím to ihned napravit, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem zase neviděla od toho 9.11 :)

      Vymazat
  6. tyhle akce jsou fakt super, zaujal mě ten makeup od rimmelu :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Tak mě zaujal make-up s řasenkou zdarma od Dermacolu a Syos akce :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíce se mi líbí ty akce 1+1 zdarma. Škoda, že tu na Slovensku Rossmann není.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda, já mám Rossmann hodně ráda, je tam i víc dekorativky než v DM zdá se mi :)

      Vymazat
  9. Nejvíce se mi líbí akce na laky GS 1+1... odličovače od garnier nemám ráda - špatné zkušenosti, měla jsem nějaký, který neodličoval :D :)

    Pro laky bych si hned běžela, ale rozhodla jsem se, že si nebudu pár měsíců kupovat kosmetiku, kterou opravdu nepotřebuji, vyplácám aspon část z té hromady kosmetiky co mám a pak hurá na větší nákupy kosmetiky od e-style!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla ten dvoufázový odličovač už 2x a ségra taky a obě jsme teda spokojené :). Tvoje rozhodnutí chápu :D sama po článku moje kosmetická zásoba jsem si řekla, že si můžu kosmetiku koupit, až vždycky spotřebuju ten daný produkt a paráda, už toho mám mnohem míň. A navíc se i ta stopka před Vánocema hodí, protože kosmetické dárky to zase jistí :)

      Vymazat
  10. Nejvíce mě zaujal asi make-up od Dermacolu, nalákala mě na něj Péťa Lovely Hair, když ve videu říkala, že je super na suchou pleť a ta cena je super :) A ty svíčky vypadají taky moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Veru :) Ten lanýžový make-up jsem si chtěla koupit, bohužel jsem to nestihla, už byl všechen pryč.Snad bude brzy podobná akce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kači :) ségra mi zrovna včera říkala, že ho mají ve slevě i v DM, ale zase tam není ta řasenka

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*