11.11 AliExpress day - něco pro shopaholiky

/
25 Comments
Krásný den milé čtenářky:),
včera mi přišel e-mail z Plné peněženky, že právě dnes probíhá nákupní den v největším čínském internetovém obchodě se slevami až do výše 70%.

Před nějakou dobou jsem se bavila se spolužačkou o nákupech na tomto portálu a ona mi řekla, že se stačí jen zaregistrovat, něco si vybrat a pak zaplatit způsobem, že zadáte údaje z platební karty a je hotovo.

Když si dnes budete věci prohlížet, tak je tam napsaná cena běžná a pod tím je hned červeně zvýrazněno 11.11 a je tam cena po slevě.
Na portálu lze vybrat i dopravu zdarma, kde je tedy dodání věci delší. Při prohlížení mě zaujalo dost věcí, které chci objednat  jak pro sebe, tak někomu udělat radost na Vánoce a myslím si, že teď je ta správná doba, aby stihlo do Vánoc vše přijít.

Nakupujete na Aliexpressu nebo nějakém čínském e-shopu?

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥





25 komentářů:

  1. And uno my tam nakupujeme a chystáme se na zítřek :)
    Nicole
    Soulmates.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jee díky za tip :) Já většinou kupuji přes Ebay a nemám s tím problém, tak snad Ali je stejně dobrý! -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spolužačka říkala, že jak to má hodnocení přes 90%, tak je bezpečný to objednat :D

      Vymazat
  3. Na Ali ráda nakupuji, bohužel teď nevím co bych tam nakoupila :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Nakupujem aj na Ali, aj na Ebay, ale Ebay mám radšej :)
    A tento výpredaj je tak trošku odrb, pretože Číňankovia si umelo navýšia ceny, aby ich potom mohli znížiť. Áno, je pravda, že ušetríš, ale je to len pár centov, nie toľko, koľko hlásajú oni :D Každopádne, pár vecí vo wishliste mám, tak si možno niečo objednám :) (hehe, aj sa to rýmuje :D )
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si právě Ali prohlížela ještě když jsem nevěděla, že nějaký shopping day je a teda ty ceny se mi teď zdají fakt slevněné :) ale věřím, že u nějakého zboží to bude marketingový tah

      Vymazat
  5. Taky o tomto dni vím a na aliexpressu nakupuji stále. Myslím, že mě už pošťačka za ty balíčky nemá ráda. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Některé věci tam nakupuju ráda, ale některé ne, třeba z oblečení mám velký strach, když potom vidím u holek, jak to v realitě vypadá, tak to radši neriskuji.. :) A upřímně, teď už to do Vánoc nestihne přijít. Když chceš, aby to dorazilo do Vánoc, tak už to musíš objednat v září. Normálně to samozřejmě stihne přijít za 14 dní, ale jak nastane říjen, tak mají balíky hrozné zpoždění, protože už je v oběhu hodně vánočních balíků a dost to trvá. Já jsem si v říjnu objednala balíček a doteď ještě nepřišel... :( A vím, že loni, když jsem si tam objednávala v tento den, tak to přišlo až v únoru, to předvánoční čekání je hrozný.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkáš Domčo, to oblečení bude nejspíš risk :) A teda s tou dobou dodání je to masakr

      Vymazat
    2. No právě a nedávno jsme se o tom bavili s lidmi z pošty a říkali, že v Praze je ta pobočka, kde přijímají všechny tyto zásilky ze světa je zavalená už od září a nestíhají, tudíž rozvážejí jen balíky a doporučené dopisy tam leží už x týdnů a půjdou jako poslední, takže jsme zvědavá, kdy se vůbec dočkám.. :/

      Vymazat
  7. Já v čínských eshopech nenakupuji, při mém štěstí bych si vybrala určitě špatnou velikost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak oblečení bych si nejspíš taky neriskla, spíš se mi tam líbí bižuterie a nějaké kosmetické pomůcky :)

      Vymazat
  8. Na Ali nenakupuji, na ebay občas ano :)

    Kamarádka mi říkala, že sice hodně věcí včera na Ali bylo ve slevě, ale s tím, že původní cenu zvýšili, takže to ve výsledku byla pořád stejná cena.. ona tam nakupuje hodně a fakt se na ty slevy těšila a byla nejvíc zklamaná.. :D :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na Ali nenakupuju a s čínskýma eshopama nemám moc dobrý zkušenosti, dvakrát mi přišel nenositelný kšunt. Ale ebay procházím už dlouho a asi z něj brzy něco objednám. Ali a podobným obchodům nějak nedůvěřuju, ale věřím, že ceny, zvlášť po těch slevách, jsou skvělé..:)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně třeba přijde ta nabídka Aliexpress a Ebay dost podobná :)

      Vymazat
  10. Já na Ali ani na žádných podobných čínských e-shopech nenakupuju.. nějak pořád problém s tím, zadat do platby údaje z mé kreditní karty :(

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na to by byla určitě taky zajímavá diskuse :)

      Vymazat
  11. Já jsem tyhle triky Aliexpressu prokoukla už dávno - měsíc před touhle akcí (a dalšíma) všechno hrozně zdraží, aby to pak ve finále na ten slavný den mohli zas vrátit na původní ceny :D ale i přesto jsem si tam včera něco koupila :D :X
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak to jsem nevěděla :D ale stejně zase když se to tak vezme, tak tam jsou např. ty věci z bižuterie hodně levný

      Vymazat
  12. Také jsem toho využila. Bylo to docela nákupní šílenství. :D Myslely jsme s kamarádkou, že to začíná půlnocí, a tak jsme čekaly abychom rychle nakoupily (některého zboží bylo jen omezené množství), ale pak jsme zjistily, že půlnoc byla pro jiné časové pásmo. :D A pořídila jsem spoustu věcí, :))
    KattyLife
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  13. Aliexpress znám a ráda tam nakupuji hlavně šperky a různé další menší kravinky. Vadí mi, že je tam spooousta faků... V této nákupní akci jsem ale nic nepořídila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*