Veru nakupuje

/
31 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
jak se máte?
Za poslední dobu se mi zde nakupilo pár nových věcí, které Vám chci ukázat. Třeba něco z toho bude pro Vás dobrý tip na koupi.

Už jsem potřebovala nové boty na cvičení a tyhle jsem koupila v akci v Intersportu (Nike 899,-).
V Kik prodávají stojánky na kosmetiku, např. tento za 79 Kč.
Z Oriflame jsem si objednala pleťový olej s růží, kajalovou tužku a oční stíny v tužce.
Vypotřebovala jsem spreje a sprcháč, tak jsem si mohla koupit novou kosmetiku. Vše z DM a voní tak krásně.
Od Yves Rocher mi přišel slevový kuponek se 40% slevou + dárkem k nákupu byl sprchový gel.
Dvoufázový odličovač už mám po druhé, odličuje krásně a na to, že je v něm olejová složka, tak není vůbec extra mastný (115 Kč po slevě).
Od Danči spolubydlící jsem dostala parfémované tělové mléko, voní nádherně.
V Pepcu jsem si koupila krásnou dózu za 29 Kč (já v ní mám např. chia semínka), silonky (29 Kč) a pomůcky do školy (bez bělítka já tam nemůžu být).
A na byt jsme si koupili s přítelem tuto veselou dekoraci z Kauflandu.

Co by se z mých nákupů líbilo Vám?

Mějte se nádherně  a přeju Vám krásný víkend,
Pa Veru ♥






31 komentářů:

  1. Ten stojánek mám podobný ale menší z Tigeru :D Hezké nákupy :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Ju ty botky jsou moc hezunké. A ten dvoufázový odličovač Yves Rocher mám za sebe moc ráda ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  3. Stojánek mám taky :D povedlo se mi ho ukořistit za 2€ :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí botky. Akce v YR jsem taky využila a doplnila tak zásoby své pečující kosmetiky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty boty jsou nádherný - navíc super cena :) Stojánek na kosmetiku se mi také moc líbí, super tip :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten odličovač z YR už chco delší dobu vyzkoušet, tak snad se k tomu dostanu :) Super nákupy! -L

    OdpovědětVymazat
  7. Do Pepča chodím moc ráda, ale už jsem tam dlouho nebyla a když vidím tu tvojí nádhernou dózu, tak to tam budu muset brzo omrknout :). PS: je zajímavé, že jsme se ještě ve škole nepotkaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domčo, já myslím, že jsem Tě jednou z dálky zahlídla na kole :)

      Vymazat
  8. Já se do Kiku chystám, tak omrknu ty stojánky na kosmetiku, snad u nás budou taky k mání:-) A moc se mi líbí i botky:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Boty na cvičení mam a jsem zvědavá, kdy je začnu používat :-) do Kiku už musim zajít. Koupila jsem podobnou dozu a taky v ni mam chia ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak využívat je musíš co nejdřív :)

      Vymazat
  10. Nádherný botky a za super cenu :) U nás v Kiku ty pořadače bohužel nemají, štve mě to :(

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky šla do Kiku jednou a neměly je a pak jsem šla za delší dobu a už je měly :)

      Vymazat
  11. odličovač od YR mám tiež a stojanček v Kik som si tiež kúpila, je skvelý :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super nákupy! :) Kord ty boty ti hodně závidím! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  13. Super nákupy, Veru! Ty tenisky jsou opravdu boží, taky bych podobné potřebovala :) Stojánek na kosmetiku bych si taky přála, ale v žádném Kiku jsem na něj ještě nenarazila :( Žlutý sprchový gel mám taky, voní krásně, ale ten odličovač s chrpou mi moc nesedl :/

    October Favourites

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem právě měla v plánu dlouho koupi nových sportovních bot, tak jsem si konečně udělala radost :) Ta vůně gelu je krásná

      Vymazat
  14. Stojánky na kosmetiku? To nene! Dneska jsem kolem kiku šla! Sakra, teď lituju, že jsem se na ně nešla kouknout...vypadají skvěle! A hrozně se mi líbí ten květináč dyně!
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta cena je parádní, já jsem je viděla třeba jinde od 200 Kč a to se mi zdá moc :) Dýnička byla v akci za 25 Kč, tak nekup to :D

      Vymazat
  15. Ten odličovat od Yves Rocher miluju a už se těším až si zase v Čechách koupím další balení!:)
    A ten pleťový olej s růží bych ráda vyzkoušela:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na olej jsem zvědavá, doufám, že po něm bude pleť hezká :)

      Vymazat
  16. Jsem ráda, že se Vám nákupy líbí, děkuju za Vaši odezvu holky :)

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělý příspěvek :) Ty boty jsou úžasný! Vypadají fakt skvěle ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Ty boty vypadají skvěle! A do Kiku si pro ten stojánek skočím! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  19. Skvělé nákupy. Líbí se mi úplně všechno. Nejvíce tenisky a organizér. Budu se muset taky jít podívat do Kiku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  20. Mě by se nejvíce hodil stojánek, budu se muset do Kiku podívat. Sprch. gely od Yves Rocher mám ráda, už jsem vyzkoušela granátové jablko a levanduli. Dekorace je úžasná. Hezké nákupy.

    OdpovědětVymazat
  21. Vidím, že botky a stojánek má u Vás největší úspěch :) Do toho Kiku si určitě zajděte

    OdpovědětVymazat
  22. Já bych Veru brala ty boty. Ty jsou naprosto dokonalé.

    OdpovědětVymazat
  23. Organizer po nem se podivam nejaky totiz vazne potrebuji.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  24. Ten organizér na kozmetiku sa mi moc páči :O ale u nás v KIK ho nemajú :/
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*