V červeném kabátku

/
30 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
v sekáči jsem měla štěstí na tento kabátek. Dokonce jsem ho ulovila v dětském oddělení ve velikosti 164-14 let za skvělých 30 Kč :D.

Chybí zde ale pásek a tak si říkám, že nejspíš ho budu muset sehnat, protože bez pásku to vypadá trošku divně - co myslíte Vy?

Zajímá mě Váš názor, jestli byste ten kabát nosily i bez pásku nebo byste si určitě pásek někde dokoupily. A tak jsem nafotila nějaké fotky :).




Těším se na Vaše názory,

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥











30 komentářů:

  1. No téda, za 30,- je to úžasná koupě. :)
    Kabátek je pěkný a moc ti sluší a myslím, že by pásek ani nemusel být nutně potřeba.

    OdpovědětVymazat
  2. Kabátek je moc hezký, Veru, za ty prachy bych si ho taky určitě koupila :-D A s páskem bude ještě hezčí ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá hezky :) V pondělí jsem si taky za 30kč koupila svetr v sekáči a už se těším, až ho budu nosit :D:))

    OdpovědětVymazat
  4. Za 30 Kč? No já odpadnu, to je teda kup roku! :D Mně se moc líbí i takhle bez pásku, vypadá super a nepokrytě závidím! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný kabátek, asi bych ten pásek přikoupila :) ta první fotka je naprosto dokonalá :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  6. Nadherne sacko :-* a pasek neni treba , to je kup roku!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný a za ty peníze super kup:-) Já když něco ukořistím za takovéhle peníze, tak se z toho raduji, kdykoliv si to obleču na sebe:-) Pásek by určitě neuškodil, ale vypadá dobře i takhle bez něj:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Strašně moc Ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Great looking jacket! Wonderful deal! You look so beautiful!! You have the most beautiful eyes and prettiest smile!! Great photos! :)

    OdpovědětVymazat
  10. První fotka je nádherná, strašně Ti to sluší. A kabátek za 30Kč je bomba, je hezký i bez pásku, ale myslím, že s ním by byl ještě lepší :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  11. Kabátek je sám o sobě strašně krásný a tobě moc sluší, Veru :) Za sebe bych k němu ten pásek určitě dokoupila :)

    Sweater Weather Tag

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem ráda, že se Vám kabátek líbí :) Je to fakt kup roku :D

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné fotky:).. tá prvá je proste super, kabátik je krásny aj bez opasku, ale tak vyzeral by super aj s opaskom:)..veľmi ti pristane!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Cena je opravdu směšná :-) Kabátek je ale perfektní, i já bych ho na sebe oblékla. Bez pásku vypadá dobře ale možná s páskem ještě lépe.

    OdpovědětVymazat
  15. nosila bych ho hned, moc ti sluší. O své cestě za kabátem jsem dnes taky napsala

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  16. Mně přijde dobrý i bez pásku :)
    Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  17. Za 30 Kč? Achjo, asi vyrazím do sekáče :D Je pěkný i takhle, ale je pravda, že s páskem by byl o něco lepší. Já mám už hodně let černý kabát, krásný, ale záhadně se mi pásek ztratil, takže ho nenosím, protože je mi kapku větší a vypadá divně :(

    OdpovědětVymazat
  18. :D tak to je dobrý, je moc krásný sluší ti. Fotky jsou moc pěkné!
    Nicole
    Soulmates.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Taková červená ti moc sluší spolu s tou rtěnkou :) Já bych ho klidně nosila i bez pásku, ale je fakt, že nějaký tenký černý by se tam hodil! -L

    OdpovědětVymazat
  20. Děkuju holky za skvělý komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  21. úžasný úlovok ;) Sekne ti to :)

    OdpovědětVymazat
  22. Za takú cenu by som ani ja neváhala :D Bez opasku to nevyzerá až tak strašne a určite by som sa nepustila do zúfalého pátrania po opasku, ale nejaký by sa tam možno aj hodil :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. Tak to jsi skvěle koupila. Kabátek vypadá nádherně a podle mě pásek ani nepotřebuje. Ale když si ho někde koupíš, tak to zase bude vypadat jinak. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  24. super outfit! na tej prvej fotke úplne žiarliš :)

    OdpovědětVymazat
  25. Určite je krasny bez opasku nič viac mu ani nechýba:)) inak červená farba k tebe hrozne ide:))

    OdpovědětVymazat
  26. Krásné fotky a neskutečně ti to sluší :))

    OdpovědětVymazat
  27. Krásný outfit :) Ta rtěnka i kabát jsou boží, miluju tu barvu! :) A máš bezvadný vlasy!! :))

    OdpovědětVymazat
  28. Jé, tady ti to tak moc sluší!!! :) Nádherná... No a ten psíček <3

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*