Tip: ŽaŽ s belgickou čokoládou

/
38 Comments
Krásný den milé čtenářky,
v týdnu jsem byla v obchodě a vždycky procházím i regál s časopisama. Když už si časopis koupím, tak spíš hlavně proto, že mě zaujme dárek :). Jak to máte Vy?

A zrovna teď je u časopisu Žena a Život krém na ruce od Dermacolu (100 ml) z řady Aroma Ritual - belgická čokoláda.
Krém má úplně stejný obsah jako krém belgická čokoláda v originálním balení. Ale Dermacol speciálně pro ŽaŽ vymyslel design krému, což je takový fajn plus :).
Pro mě je zrovna tato verze vůně božská :).
Krém obsahuje vitamin E. Voní sladce po čokoládě a pomeranči.

Krémy od Dermacolu mám ráda, zrovna teď používám třešňový a ruce krásně vyživuje. Hlavně si myslím, že Dermacol ty parfemace produktů fakt umí :).

Co na tip říkáte?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




38 komentářů:

  1. ŽaŽ jsem si nekoupila už ani nepamatuju....Tenhle krém se zdá ale jako fajn dárek, protože čokoládu úplně zbožňuju :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně je to božská, musím se tím pořád natírat :D

      Vymazat
  2. Parfemace jsou fakt super a moc se mi líbí i tohle balení :-)
    Já teď dodělala hrozny s limetkou a i když vůně byla božská, hydratace rukou teda dost pokulhávala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozny s limetkou jsme měla sprcháč a ten byl teda parádní, vůně hodně silná :)

      Vymazat
  3. Super tip :)
    Kdybych neměla doma hromadu krémíků, určitě bych si ho pořídila, ale snažím se spotřebovat to, co doma mám a nějak se nedaří :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky právě přemýšlela vzít nevzít, ale pak jsem si řekla, že teď přes zimu používám krémy hodně, mažu se několikrát za den, takže tento se mi určitě neztratí :)

      Vymazat
  4. Casopisy me moc neberou, taky je kupuji hlavne kvuli darkum :) Tenhle krem vypada moc hezky a ten tresnovy mam doma taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme stejně :) Třešňový mám právě zase z Cosmopolitanu

      Vymazat
  5. No já na to koukala v Lidlu, ale nějak jsem nezaznamenala, že to je krém zrovna Belgická čokoláda, tak jsem to tam nakonec nechala, ale asi si pro něj v pondělí skončím, protože Belgickou čokoládu od Dermacolu miluju :)

    V jednoduchosti je krása

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to četla Marki, ale až doma, když jsem si dala krém na ruce, tak jsem si uvědomila, že to je právě ta varianta, jak mají běžně v drogérce :)

      Vymazat
  6. Často časopisy kupuji hlavně kvůli dárkům a tohle mi zrovna uniklo, takže moc díky za tip, poběžím si koupit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě běž, mě baví ten časopis i jako takovej :)

      Vymazat
  7. Já kolem časopisů ani nechodím, ale když už, tak taky kupuji kvůli dárku :D Se stejnou parfemací jsem měla tělové mléko a bylo moc fajn, ale krémů mám teď spoustu, takže ušetřím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám teď krémů na ruce asi 4, ale všechny rozdělaný a teď přes zimu je spotřebuji jak nic :)

      Vymazat
  8. Ano, ano, má ji a tenhle krém zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju moc za tip! :) Hnedka v příští týden časopis kupuju :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že dárek je to skvělej a ještě si i počteš, za ty peníze úplně parádní :)

      Vymazat
  10. Děkuji moc za tip Veru! :) Krém vypadá úžasně a vše co voní jako čokoláda miluji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já taky a tahle parfemace s pomerančem je obzvlášť povedená :)

      Vymazat
  11. Jé, tak ten nápad s originálním designem mi přijde super! ☺

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ten vzhled krému se mi moc líbí, i když mi přijde, že je dost podobný krémům na ruce od Essence :)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Essence mám právě doma taky jeden krém :)

      Vymazat
  13. Krémy od Dermacolu jsou vážně super a tenhle vypadá skvěle:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s krémy taky spokojená :)

      Vymazat
  14. Supr tip! čokoládu mám moc ráda, ale krémy na ruce moc nepoužívám, ale vonět musí skvěle! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív jsem je taky nepoužívala, ale měla jsem pořád tak děsně suché ruce, že jsem je začala používat a hned jsou ruce hezký :)

      Vymazat
  15. Teď se docela rozšoupli s těma dárkama :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji za tip. Od Dermacolu zrovna intenzivně používám jejich krém s divokou třešní a je úplně úžasný. Nejspíš si pořídím asi i tento :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. Krém má krásné balenie a určite aj skvelo vonia:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Musím po něm mrknout :) Vypadá opravdu krásně!

    OdpovědětVymazat
  20. mnam, belgickou čokoládu miluji =)

    OdpovědětVymazat
  21. zrovna jsem si tohle číslo taky koupila, Žena a život se dost zlepšila a články mě baví! :)
    plus ten krém nádherně voní a hydratuje :)

    OdpovědětVymazat
  22. Mě strašně zauajla obálka časopisu, ta je povedená!

    OdpovědětVymazat
  23. Taky jí mám, tem krém je úžasný :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*