Sekáčové úlovky - 1

/
42 Comments
Zdravím všechny :),
jak se máte v tyhle upršený dny? Já už mám pro tento týden školu hotovou, tak už se jen balím domů a budeme koukat s Davčem na Mimoně.
Před týdnem jsem se byla podívat v jednom sekáči a odnesla jsem si rovnou 5 kousků (šaty, rifle a 3 tílka) a jsem spokojená :). 






Chodíte taky do sekáčů? Když byste byl někdo z Pardubic, tak můžeme zajít někdy spolu :)

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥




42 komentářů:

  1. hezké věci, hlavně ty džíny. Do sekáče nechodím protože tady v Jihlavě nemaji nic pěkného, občas někdy výjimečně. Zato v takové Praze člověk narazí kolikrát na fakt kousky které stojí za to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem je chytla na ramínku, tak nevypadaly slibně, ale jak jsem je oblíkla, tak skvělý, hlavně dělají takovou i pěknou postavu si myslím :)

      Vymazat
  2. Super úlovky Veru, moc se mi líbí šatky a džíny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Peti :) říkala jsem si, že šaty si vezmu, ty se dají unosit i v zimě, když si na to vezmu sáčko

      Vymazat
  3. Jůů, nádherné kousky! :)) Škoda, že nejsem z Pardubic, jinak bych s tebou ráda (nejen) do sekáče zašla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný kousky jsi ulovila. Já v sekáčích nakupovat neumím, hrabat mě nebaví, takže sahám po ramínkách, které jsou většinou dražší :D Navíc mi přijde, že malé velikosti máají docela omezeně.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrabat mě taky nebaví, chodím právě do sekáčů, kde je vše na ramínkách, v jednom dokonce to mají sladěný podle barev a v dalším zase podle velikostí, takže to je super :)

      Vymazat
  5. Do sekáčů chodím poměrně ráda. Občas se tam dají najít opravdu skvělé kousky. Zrovna nedávno jsem si odnesla po 49 korunách dvě Marks and Spencer trička v naprosto nenošeném stavu. Rifle jsou moc pěkné a druhé tílko má krásnou aplikaci! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem celý tento nákup měla za 100 Kč :D :D

      Vymazat
  6. Sekáče jsou super, mám z nich spoustu hezkých kousků a obvykle i značkových za super ceny :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné věci :) do sekáčů moc nechodím, protože mi přijde, že asi neumím moc dobře hledat :D((
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když do nějakého jdu, tak si většinou vždycky něco odnesu :)

      Vymazat
  8. Sekáče mám ráda, ale tady jich bohužel moc není. Ale v Česku jsem je vymetala furt :)

    OdpovědětVymazat
  9. ty první šaty jsou pěkné, ale sluší ti všechno z těchto kousků :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné úlovky:-) Do sekáčů chodím strašně ráda, chce to hledat a mít štěstí, ale dají se tam sehnat originální a nádherné kousky za pár korun a ty ceny mně na tom těší ze všeho nejvíc:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to štěstí bohužel v sekáči moc nemám, to už se mi víc poštěstí při výprodejích :(.

      LenaČerge

      Vymazat
    2. Jojo ty ceny jsou nejlepší :) Já si ve výprodeji zase v létě koupila jen jeden crop top

      Vymazat
  11. Hezké kousky :) do sekáčů moc nechodím a ani nevím proč :D

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tam taky začala chodit pořádně kvůli kámošce, protože vždycky měla tolik krásných věcí :)

      Vymazat
  12. Wonderful pieces! Love the bottom 2 Black outfits!! They look sensational on you!! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nemůžu uvěřit, že jsi takové kousky ulovila v Pce.. To teda fakt koukám :) Já jsem tady nikdy nic neulovila.. Buď jsou ceny nesmyslně předražené, nebo se mi zrovna nelíbí výběr a když už se mi konečně něco zalíbí, tak nikdy nemají moji velikost, zkrátka zhrůza.. :D Kdysi tu býval jeden fakt super sekáč, kousek od Karloviny, shodou okolností ho provozovala mamka expřítelkyně mého přítele :D měla tam fakt super kousky, ale bohužel už to zavřela :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kolik už jsem toho v Pce ulovila :D Třeba TextileHouse mi přijde dost drahej, když mají nový zboží, ale jak pak ke konci mají ty menší ceny, tak to tam chodím.

      Vymazat
  14. Super kúsky, určite ich využiješ:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě, to já vždycky všechno unosím :)

      Vymazat
  15. Moc krásné kousky! já taky občas zajdu do sekáčů na 17.listopadu, tam si občas i něco vyberu. Šaty jsem tam objevila opravdu luxusní. Minulý týden jsem si tam koupila moc hezký svetr v takovém univerzitním stylu :). Vyplatí se to :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  16. Já do sekáčů nechodím, ale hodně se mi líbí ty tílka, skvěle jsi nakoupila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tílka kupuju v sekáči ráda, protože na sobě vždycky mají nějakou krajku nebo ozdobu a odlišují se i střihem od těch, co mají např. v NewYorkeru,Gatu a dalších tady těch obchodech. Tam mi přijde, že mají tílka všude stejná

      Vymazat
  17. To jsou moc príma úlovky, mně e v sekáči většinou nechce moc přehrabávat ale ideální variantou je pro mě vintage.cz a nebo prostě nějaký náhodný tip nebo směňování oblečení od kamarádek ;).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  18. Ty kalhoty se mi moc líbí :) Bohužel u nás není žádný kvalitní sekáč, což mě opravdu štve, protože když vidím, co někde někdo nakoupil za skvělé kousky, tak mě to fakt mrzí! -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem ráda, že jsem zase ve městě, že můžu lovit :D

      Vymazat
  19. Taky jsi pěkně pokoupila v sekáči :) Já v Brně fakt nemám štěstí a tím pádem se mi tady ani do sekáčů moc hodit nechce, v centru je to přebrané a u nás v Žabinách nevím o žádném. Naštěstí v Kroměříži mám jeden oblíbený a tam si snad vždycky něco najdu :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já do sekáčů občas zajdu, ale asi v nich neumím hledat, protože si z tama nikdy nic neodnesu :(
    Moc se mi libi ty rifle ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak jsem ráda holky, že se Vám nákupy líbí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*