Projasněná s pudrem od Mary Kay?

/
32 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
v rámci výzvy na portálu http://www.blogerky.cz/ jsem se zúčastnila testování výrobku od Mary Kay.


V balíčku jsem našla Sheer Dimensions Pudr (7 g) a také kabuki štětec.
Pudr je možné zakoupit ve 4 odstínech (pearls, lace, ribbon a chiffon), já jsem si vybrala chiffon - natural.
Za úkol má pleť rozjasnit a dodat ji svěžest. Má zmírňovat i viditelnost vrásek a oživit celkový look.
Zajistit má bezchybný a sjednocený vzhled pleti.
 Na fotce můžete vidět pigmentovanost. Pokud chci, aby bylo na obličeji něco vidět, musím několikrát přejíždět štětcem po pudru. Pudr lehce práší.
Štětec je příjemný a při používání z něj chloupky neopadávají. 
Obal se mi na tu cenu kvalitní nezdá.
 Zde je fotka před (nalevo) a po (napravo). Musím říct, že se mi pudr na obličeji líbí, více moji pleť rozjasní a osvěží. Na živo jsem taková opálenější, což se mi nepodařilo pořádně na fotce zachytit. Já jsem vždycky hrozně bílá a takhle pudr mojí pleti dodal šmrnc :).


Tohle je moje první zkušenost s výrobkem od Mary Kay. Jsem ráda, že jsem pudr mohla vyzkoušet, aspoň mám dalšího pomocníka. Takhle se mi pleť líbí víc, protože nejsem taková smrtka :D.
Včera měla ségra stužkovák a pudr jsem ji nanesla večer taky a holky jí pleť chválily. Pařily až do rána a ještě ráno byl pudr viditelný.

Co vy a Mary Kay?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥






32 komentářů:

  1. Světlá pleť je krásná, Veru :-) Rozdíl na fotkách vidím, efekt je moc pěkný. Pudr taky vypadá krásně. Škoda, že jsem tuhle výzvu propásla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že ten rozdíl jde poznat Leni :) Já vždycky pravidelně koukám na blogerky, jestli tam nějaká výzva není. Naposledy tam byla skvělá od Vichy, ale ta sada byla určená pro mastnou pleť, tak do té jsem se nehlásila

      Vymazat
  2. Tyjo, ten efekt vypadá opravdu skvěle! ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se taky líbí, ale přítel mi říkal, že nic nepoznal :D

      Vymazat
  3. Já mám MK moc ráda a tobě ten pudr moc sluší, vidím rozdíl :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  4. Já a Mary Kay nic, zatím jsem od téhle značky nic nezkoušela. Ale pudr vypadá designově moc hezky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbí se mi, jak pro každý odstín mají jiný ten vzor pudru :)

      Vymazat
  5. Taky jsem od Mary Kay ještě nic neměla, pudr vypadá fajn a podle mě je to i docela poznat na těch fotkách, žes ho použila :) Zajímavá věcička, pro mě novinka :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že to teda poznáš :)

      Vymazat
  6. Já o téhle výzvě vůbec nevěděla :( jinak jsem na to teď četla hodně chváli :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak můžeš sledovat portál blogerky, výzvy jsou tam celkem často :)

      Vymazat
  7. Tak tenhle odstín vypadá taky velmi dobře, to bych podle oficiálních fotek vůbec neřekla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě když jsem ty 4 odstíny viděla tak jsem si říkala, že ty růžové spíš vypadají jako tvářenky a že bych chtěla spíš produkt na celý obličej. A pak jsem si do googlu dávala ty odstíny a rozhodla jsem se pro tento a je teda ještě hezčí než na těch oficiálních stránkách :)

      Vymazat
  8. Ja som mala odjakživa strašne svetlú pleť, ale dosť som sa v lete opaľovala, takže mi trošku stmavla. S bledou tvárou som sa cítila ako smrtka, ale tebe pristane bledý odtieň pleti.
    So značkou Mary Kay nemám žiadnu skúsenosť, ale tak rada by som ju vyskúšala:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já byla přes léto zavřená v práci, takže žádná opalovačka se nekonala :D

      Vymazat
  9. Vypadá vážně parádně :) Já jsem si od této značky oblíbila rtěnky a lesky na rty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vlastně ani takhle ten jejich sortiment neznám, jen sestra má od nich něco na obličej a kámoška byla na takové té zkrášlovací hodince od MK :)

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Musím říct, že když ho mám na obličeji, tak si přijdu hezčí :D

      Vymazat
  11. Ten pudr na tve pleti vypada vazne moc hezky :) Zkusenosti s kosmetikou MK mam jen velmi male, drive od ni hodne objednavala mamka, tak jsem obcas neco zkusila, libila se mi hlavne jedna rtenka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se líbí :) Já jen právě tuto kosmetiku znala jménem, ale sortiment vůbec

      Vymazat
  12. Puder nepoznam, je pravda, ze sa o Mary Kay velmi nezaujimam, ale naozaj vyzera zaujimavo :)
    Veru musim Ti napisat, ze si velmi sympaticka kocenda a mas super blog, bavis nas! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Hodně se mi líbí vzor na pudru. Já od Mary kay ještě nic neměla, ale vypadá na tobě moc hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty vzory mají promyšlený, pro každý odstín jiný vzor, to je skvělý nápad :) a děkuju Marti

      Vymazat
  14. Pudr vypadá dobře! já jsem od MK z dekorativky nic nevyzkoušela, ale dostala jsem se ke štětci na minerální make-up, který mě velice pozitivně překvapil, ale bohužel to byla limitované edice, takže jsem si ho už nemohla koupit. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi, že často mezi limitky patří hodně skvělé produkty a pak nejsou k sehnání :)

      Vymazat
  15. Vidím, že spousta blogerek si vybralo zrovna tento odstín. Taky jsem nad ním přemýšlela, ale kamarádky mě přemluvily na růžový Ribbon a ani toho nelituji :) Jinak tento vypadá taky dobře, strašně se mi líbí jeho balení :)

    Naturalium Coconut Body Lotion

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten se mi taky líbil, ale zase jsem si říkal, že růžový bych si nenanesla na celý obličej, za to tento odstín jo :)

      Vymazat
  16. Věci od MK mám ráda a tento pudr vypadá skvěle, líbí se mi, jak je tam zapečený nebo jak to říci, škoda, že to takhle nevydrží celou věčnost :(. A vypadá opravdu skvěle na pleti, jen já bych možná potřebovala o něco světlejší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo ty zapečené vzory jsou hezký :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*