Produkty, kterým jsem se podívala na dno - 9

/
39 Comments
Krásný den milé čtenářky,
dnešní článek bude o vypotřebovaných produktech. Vždycky jsem měla tento článek dlouhý,čekala jsem až se mi naplní taška celá. Tak jsem se rozhodla, že články budu psát vždy, když se mi nahromadí půlka tašky. Aspoň budu mít častěji radost, kolik kosmetiky zase zmizlo, protože tím pádem budu moct koupit novou :).
Jdeme na to :)
1.Intimní mýdlo pro citlivou pokožku -  Bella 300 ml (Tesco)
-mýdlo nemělo nijak výraznou parfemaci, bylo dost tekuté, nedráždilo - doporučuji
2.Sprchový gel a šampon s vůní limetky a máty - BodyTip 250 ml (dárek)
-produkt jsem používala jako sprcháč, vůně limetky a máty byla hodně silná
-úžasně osvěžující sprcháč na léto - doporučuji, jen nevím, kde se dá koupit
3.Tělové mléko Love - Avon 150 ml 
4.Tělové mléko Femme - Avon 150 ml
-tyhle parfémovaná tělová mléka mám ráda, krásně voní, rychle se vsakují a nejste vůbec mastné
-měla jsem už několik variant a dále si budu ráda objednávat další - doporučuji
5.Antiperspirant sexy bouquet - Rexona 150 ml
-nádherně voní, před pocením ochrání, moje už 2. balení - určitě doporučuji
6.Deo spray Fresh - Balea 200 ml
-sladká vůně, je fajn na doma, když Vás nečeká nijak náročný den - doporučuji
7.Antiperspirant pomegranate a lemon verbena - Dove 150 ml
-voní hezky, ale v podpaží po nastříkání dělal velké bílé fleky - nedoporučuji
8.Parfémovaná voda Play it Rock - Playboy 75 ml
-na to, že jsem ho používala často, tak mi vydržel hrozně dlouho
-vůně sladčí, já jsem ji dostala od kamarádky, ale sama bych si vybrala jinou variantu
9.Ochranný sprej na vlasy - Balea 200 ml
-hezky voněl, vlasy mi s ním vydržely déle vyžehlené
-vlasy mi neslepoval, nezatěžoval - určitě doporučuji
10.Regenerační kondicionér na poškozené vlasy - Yves Rocher 150 ml
-vlasy šly krásně rozčesat, byly nadýchané - určitě doporučuji
11.Kapsle na vlasy - Das gesunde plus 60 tablet (DM)
-moje 3. balení, já výsledek vidím velký, dříve se mi vlasy zastavily na délce u ramen a za tu dobu mi hodně vyrostly - doporučuji
12.Odličovací tamponky Cien - Lidl 140 ks
-dříve byly v Lidlu tamponky, které byly jemné, ráda jsem si je kupovala
-tyhle nové, co zavedly - hrůza
-dřou, jsou hrubé, jsem ráda, že jsem je dopotřebovala - nedoporučuji
13.Odličovací tamponky z Alberta
-jemné, hodně slabé, nemají zapošité okraje, ale i tak se nerozpadávají
-klidně bych si je koupila znovu

Jaké odličovací tamponky používáte Vy a jste nejspokojenější?

Znáte tyto produkty?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





39 komentářů:

  1. Ten Trend it up od Baley teď často vídám a něco takového potřebuji, takže do něj asi půjdu :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí 50 Kč a mě třeba vyhovoval mnohem víc než Loreal, který stojí něco přes 100 Kč :)

      Vymazat
  2. Ty jo, tolik antiperspirantů, to mě vydrží hrozně dlouho :D Jinak tamponky používám Linteo :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně právě přijde, že jak si koupím sprej, tak ho mám hrozně rychle pryč :) Zvlášť teda přes léto

      Vymazat
  3. Mě zaujala hlavně ta značka BodyTip, tu vůbec neznám... Jinak mě ještě lákají ty kapsle na vlasy, ty by se mi hodily :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nevím, kde mi dárek Klárka koupila, ale teda úplně parádní výrobek :)

      Vymazat
  4. Nejlepší odličovací tamponky má Marrionaud, kupuju si hlavně ty velké. Jinak spotřeba to je pěkná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v Marrionaud jsem ještě ani nikdy nebyla, ale vím, že tento obchod v Pardubicích je :)

      Vymazat
  5. sprej na vlasy a prášky znám a měla jsem a pořád mám =)
    allys-cook.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ty tělová mléka od Avonu mám ráda, teď je mají v katalogu za 59Kč, tak jsem si dvě objednala, krásně voní a jsou super:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem dělala zrovna objednávku z Avonu, ale mléka mám teď v zásobě, takže nesmím kupovat :D

      Vymazat
  7. Skúsim sa popozerať po tom ochrannom spreji na vlasy - kedysi som si ich žehlila častejšie, ale všetci z rodiny mi hovorili, ako to veľmi ničí vlasy - hoci nebolo to tak, že by som stála so žehličkou v kúpeľni každý deň :D -, takže som to dosť obmedzila. Viem, že po jednom žehlení za mesiac nebudem zrazu plešatá, ale vždy je fajn sa nejako poistiť :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když sprej nepoužiju, tak mi ty vlasy nevydrží dlouho vyžehlené :)

      Vymazat
  8. jeee tiež tak prestrihavaš obaly ako ja aby som to vydolovala až úplne zo dna:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Super veci:)...ja používam také z Nemecka, ale doporučujem z Lidla od značky Cien, tie sú tiež dobré!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slyšela jsem, že od Cien si dost pochvalují ty maxi :)

      Vymazat
  10. Skvělá spotřeba. Já mám nejradši odličovací tampony Bel. Z tvých spotřebovaných výrobků jsem žádný nezkoušela, ale ráda bych zkusila antiperspirant od Rexony. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten určitě doporučuju, sama mám toho sexy bouqet ještě jeden :)

      Vymazat
  11. Páni, zase tolik vypotřebovqných produktů :D Ten deodorant jsem si teď také koupila, tak jsem zvědavá, jestli s ním budu spokojená :) Přemýšlím i nad tím ochranným sprejem od Baley, ale nevím, jestli bych ho celý v nějaké rozumné době vypotřebovala

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vypotřebovala :) No já Ti ani nevím, jak dlouho jsem ho měla, ale určitě jsem ho spotřebovala do 3/4 roku :)

      Vymazat
  12. Naštěstí si vlasy nežehlím, a tak nepotřebuju tyhle zbytečnosti, jako sprej na vlasy...Každopádně bych ale ráda vyzkoušela ty tabletky :) Mám z DM tabletek čisté magnesium a je velmi dobré a pomáhá :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám čistě myslím magnesium z DM :) když jsem se dívala na složení, tak ty tabletky das gesunde byly kvalitnější, než nějaká předražená jiná značka

      Vymazat
  13. Tamponky len 100%bavlna, inak su drsne, tie Cien neobsahuju, preto pouzivam tesco a posledne aj kaufland, teraz mi manzel doviezol z rakuskej DM a tie su uzasne jemnucke

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Tesca jsem snad ještě neměla a tamponky z Kauflandu patří taky mezi moje oblíbené :)

      Vymazat
  14. Väčšinu poznám a mala som vecičky od Balei pretože to je jedna z obľúbených značiek u mňa :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  15. Jojo, nesnáším, když mi něco dojde a většinou vypotřebuji vše, co běžně potřebuji zrovna v obodbí, kdy už dochází finance :D
    http://nialsfashmania.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně :D a nebo dojde všechno tak nějak najednou

      Vymazat
  16. Osobně mám ráda všechny vůně playboy :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně teď hodně voní ta nová s gepardím potiskem :)

      Vymazat
  17. Nejlepší velké oválné má LIDL, malé z DM popř.Rossmann.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Rossmanna jsem měla ty jsou fajn :)

      Vymazat
  18. Na tom názoru na nové tamponky z Lidlu se shodneme, taky jsem ráda, že jsem je dopotřebovala, viz video na blogu :) Nejradši mám ty veliké Iseree z Lidlu a ted nově i ty z Kauflandu, moc fajn jsou. Jinak vidím, že taky stříhám obaly od mlék / krémů na ruce, taky to z tama doluju do poslední kapky :D

    OdpovědětVymazat
  19. Tělové mléka od Avonu nemám moc ráda, voní všechny krásně, ale s hydratací jsou na tom katastrofálně:/
    Ty nové tamponky z Lidlu taky nemůžu vůbec vystát kdysi jsem je kupovala jen tam, ale teď se budu muset porozhlédnout po jiných, protože tyhle stojí za houby:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě konkrétně tyto parfémované mám ráda, vím, že pak je ještě taková ta levnější řada a od té mám zrovna teď variantu růže a čokoláda, tak jsem zvědavá :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*