Outfit: V černé

/
21 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
v sobotu u nás bylo nádherně, sluníčko svítilo už od rána, tak jsem toho využila a šla jsem s Jůlis nafotit nějaké fotky. V neděli už ale dost mrzlo, tak jsem křivák schovala do skříně a chodím už v zimní bundě. A Vy jak jste se měly o víkendu? Už jste taky vytáhly zimní oblečení?

Na sobě mám křivák z Tally Weijl,, šaty ze sekáče, boty z OK shopu. Jednoduchý, ale cítím se v tom dobře :).




A jedna s mojí fotografkou :D ♥

Nosíte hodně černou?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




21 komentářů:

  1. Veru, sluší ti to, černou nikdy nic nezkazíš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný outfit, v jednoduchosti je krása. Ještě nějaký šál třeba v červené a bylo by to dokonalé! :) Na poslední fotce jste roztomiloučké. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší:-) Já jsem po delší době sehnala krásný křivák až minulý týden, ale jak to tak vypadá, tak už ho letos neunosím a přešla jsem rovnou na zimní bundu.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší a botičky máš krásný, takový nějaký sháním :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně stejný jsem teď viděla v CCC :)

      Vymazat
  5. pěkný outfit :) dost ses mi trefila do vkusu, mám ráda tento styl kombinace šaty + kožená bundička :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší ti to. Outfit je moc hezký a křivák se mi moc líbí. Taky jsem už vytáhla zimní bundu, takže jsem si své kožené bundy moc neužila.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. nice :) kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  8. Ta bundička ti hrozně pěkně sedí! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný outfit :) na té předposlední fotce vypadáš naprosto božsky :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  10. No jéé, holky, vám to ale sluší :)) Já černou moc nenosím. I když zrovna dneska vlastně jo, byla fakt šílená zima, tak už jsem vytáhla svou zimní černou bundu a černou šálu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuju holky za komentáře, jsem za ně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  12. Wonderful looking outfit!! That is such a pretty style dress and looks lovely on you! Very cool jacket too!
    You look absolutely gorgeous and you have amazing legs!! :) Great work. First time to your blog!

    OdpovědětVymazat
  13. Krásny outfit i keď čierny, ale veľmi ti pristane:)..bundička je krásná a čižmičky taktiež:)..a krásne fotky!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Moc ti to sluší, Verunko :) černou mám moc ráda.

    V jednoduchosti je krása

    OdpovědětVymazat
  15. Veru, tak tohle je naprostá bomba a jak mám ráda v celočerném outfitu nějaký výraznější, barevný prvek, tady mi vůbec neschází a neuvěřitelně ti to sekne!
    Šedá myš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se Ti outfit líbí :)

      Vymazat
  16. Černá Ti sluší :) Já celá v černém chodím minimálně, ale i takové období se najde, kdy nemám náladu na barvy.. I se žíká, že černá nám šetří naši energii a odráží tu špatnou z okolí :)
    day off

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*