Nákupy v G3 - Primark, NY

/
38 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

poslední sobotu v září jsem jela s kamarádkou na nákupy do OC G3 ve Vídni.
Nákupy jsme si zakoupily přes webovou stránku www.doprimarku.cz, kde nás cesta z Brna vyšla na 400 Kč. V ceně tedy byla doprava tam i zpět a taky malá pozornost - sladkost a pití na cestu.
Z Brna autobus odjížděl 8:30, po pár minutách byla 20-minutová přestávka v Mikulově a v 10:30 jsme přijeli na místo. Řidič nás vysadil přímo u Primarku.

Když jsem tam vešla, bylo tam toho tolik, že jsem nevěděla, kam jít dřív, tak jsem tam jen tak chvilku pobíhala, než jsem se zorientovala :).


V Primarku bylo hodně lidí, ale nepřišel mi to žádný masakr, jak jsem slýchávala. Na kabinku se třeba stála fronta, ale těch kabin bylo hodně, takže jsme se hned dostaly na řadu, to samé u pokladen. Ubíhalo to tam rychle.Tak pojďte mrknout, co jsem si koupila :)

Tenisky 4 eura
Batůžek 14 euro
Velká kabelka/taška - 7 euro (sleva ze 14 euro). Na běžné nošení je hodně velká, takže ju budu používat pro věci, který si vždycky povezu na byt :)
Rifle 8 euro
Tílko - každé za 2 eura. Bylo tam tolik krásných triček i mikin, ale všechny dostupný velikosti byly strašně velký.
Věřím, že se nebudete zlobit, když tady ukážu spodní prádlo :D. Jen Vám chci ukázat pro představu, jaké pěkné tam mají. Měli tam spoustu krásných setů i jednotlivé kalhotky.Kalhotky tam ale měli všechny dohromady na takové velké kopě a když jsem vždycky nějaké chytla, tak byly tak velký, že bych se do nich vešla 2x :D. Já fakt nevím, jestli tam měli ty velikosti vyprodaný nebo co.

Set 6 euro
Set 7 euro
Tyhle jediný jsem vytáhla v normální velikosti 3 za 3 eura
Náhrdelník za 1 euro. Náhrdelníků, náramků a náušnic tam měli asi milion :)
Náhrdelník za 1 euro
Náhrdelník za 50 centů
Štětec 2 eura, pilníky 1,5 euro a set na obočí 2,50 euro. Jejich kosmetiky tam taky měli plno od dekorativky, po pečující i laky na nehty :). Štětec je moc příjemnej a chlupy z něj nevypadávají, příště až tam pojedu, tak jich vezmu víc.
Sukně z New Yorkeru za 1 euro :)
Šaty z New Yorkeru za 5 euro
V Primarku se mi líbilo a určitě tam chci jezdit častěji. Jen tedy než jsem vždycky našla svou velikost, tak jsem musela hodně hledat, protože mi přišlo, že tam měli jen samé velké velikosti a ty menší ne. To samé i u bot. Navíc jsem vychytala i super slevy, takže jsem spokojená :).

Když celý nákup přepočítám na eura (beru 1 euro za 28 Kč) tak celý nákup vyšel na 1890, takže si myslím, že se tento výlet do Primarku vyplatil. Tak pokud byste se tam taky rády podívaly, myslím, že www.doprimarku.cz je skvělá volba :).

Zpět jsme odjížděli v 16:00, takže na nákupy jsme měli všichni 5,5 hodiny. Z toho teda my jsme s Markétkou byly 3,5 hodiny v Primarku a 2 hodiny jsme procházely ostatní obchody.

Líbí se Vám můj nákup? Co Vy a Primark?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥






38 komentářů:

  1. V Primarku jsem byla minuly tyden a velikosti to samy, spise velky. Utratila jsem tam silene moc, me moc nebavi hrabat se v hromadach, takze spise saham po tom drazsi :D Ja jsem tam nadsena nejvice z pyzam.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase když jsem se dívala na dražší věci, tak se mi tam žádná nelíbila tak, že bych si ji musela koupit :)

      Vymazat
  2. Primark mám moc ráda, i když je pravda, že u toho oblečení je to hop nebo trop. Něco je kvalitnější, něco ne, ale když se to zprůměruje, pořád se to, myslím si, vyplatí.. :) Když jsem fotila na blog své nákupy, tak jsem taky měla dilema, jestli tam dát i spodní prádlo nebo ne, ale oni tam maj vážně moc pěkný, tak jsem ho tam taky dala :D A zrovna spodní prádlo bych i doporučila tam kupovat, protože to mi vydrželo vždycky docela dlouho, na to že bylo za pár korun. Hlavně ty jejich sety jsou krásný :-) Z tvých nákupů se mi líbí kabelka, ta je vážně parádní! :-)

    Jo a ještě doporučuji podívat se tam na pyžama a bytové doplňky.. to by tam člověk nechal výplatu :D

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže prádlo sedí moc hezky, tak jsem zvědavá, jak dlouho vydrží a příště bych udělala ještě větší nákup :D Kabelku jsem tam koupila až jsme se tam vracely znovu a jsem za ni teda ráda :)
      Kolem pyžam jsem jen prošla, ty budou na řadě příště a bytové doplňky zde teda měli hodně slabý

      Vymazat
  3. Primark má ráda, co se týče menších záležitostí jako bižu, sportovní doplnky a šály :) Ale vydatně si pokoupila, super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sportovních věcí tam taky měli spoustu a hezký :)

      Vymazat
  4. Primark je prostě super. Hlavně ta bižuterie je nádherná

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No hodně jsem se krotila, tato byla zrovna ve výprodeji a nechtěla jsem tam zase za bižu utratit majlant :D

      Vymazat
  5. Primark je ráj, já když tam byla poprvé, tak jsem byla jak Alenka v říši divů, nevěděla jsem kam dřív skočit a kde se dřív přehrabovat:-D Každopádně čemu tam vyloženě nejde odolat je spodní prádlo a pyžamka, tam si snad ani nejde nevybrat:-D Já jsem z Německa čerstvě doma a nákupy byly pořádný, jak v Primarku, tak v drogerkách, přítel to zhodnotil tak, že až pojedeme příště, tak radši aby na moje nákupy vzal přívěs:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já právě prvně taky :D ... :D :D

      Vymazat
  6. Krásné nákupy :) A díky za tip na tu stránku, o té jsem nikdy neslyšela :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se o ní dozvěděla, když jsem sledovala jedno video o Primarku :)

      Vymazat
  7. pěkné kousky, do primarku bych někdy chtěla :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oproti ostatním obchodům v G3 je Primark hrozně levnej :)

      Vymazat
  8. Krásné nákupy - moc se mi líbí i spodní prádlo :-) V Primarku jsem byla dvakrát, ale koupila jsem si jen jednu věc - kterou jsem ani ještě neměla na sobě (a asi už nebudu teď v zimě, je to letní overal). Moc ráda nakupuju v Německu v New Yorkeru, protože tam jsou lepší slevy jak u nás - ulovila jsi krásné kousky za skvělé ceny. A jako bijouholika mě zaujaly samozřejmě i doplňky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, jednu věc, tak to snad ani nejde :D

      Vymazat
  9. Super veci za super veci:)..veľmi výhodný nákup, tiež chcem ísť do Primarku, ale dobré ceny majú av v Parndorfe.
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že se cesta vyplatila :)

      Vymazat
  10. Já v Primarku ještě nebyla a ani jsem nevěděla, že se tahle cesta dá koupit. :-D V kolik jste zase jeli domů? Nikde v článku jsem to nenašla nebo se přehlídla? :-) Hezky sis nakoupila. Štětec i pilníky jsou super. Spodní prádlo tam mají pěkné a rifle jsem si taky byla koupit.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti nepřehlídla, neměla jsem to tam, ale už jsem to napravila. Ale odjížděli jsme v 16:00, takže na nákupy jsme měli 5,5 hodiny, což teda úplně krásně stačilo :)

      Vymazat
  11. Wow, tak to je paráda. :-)) Dost času na nákup a klidně i na nějaké posezení. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě, stihly jsme se i najíst :)

      Vymazat
  12. Já byla v Primarku jen v Drážďanech :) A až na ty lidi to byla pecka. Nejvíc jsem si oblíbila džínovou bundičku a také se mi moc líbí jejich trička např. z GOT sekce. :) Super výběr, nejvíc mě zaujaly ty šaty, sice z NY, ale i tak super ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šaty jsou pro mě za ty peníze mega úlovek :D

      Vymazat
  13. Za 4 stovky to je super, když jedeš Studentem, tak to vychází ještě o něco méně, ale samozřejmě se do G3 ještě musíš sama dopravit, takhle to máš přímo pod nos :) Já byla v Primarku jednou ve Vídni a jednou v Londýně, pokaždé jsem spokojeně nakoupila spoustu věcí a momentálně bych tam nutně potřebovala jet zase, nakoupit spodní prádlo, na to je to tam fakt božský :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě my nemáme ISICA Ani a říkala jsem si, že tohle je zase super způsob, když mě zaveze přímo k Primarku:).

      Vymazat
  14. Hezky si nakoupila. Já se do primarku chystám nějak příští měsíc, tak se těšim :)
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych tam pak chtěla zase na jaře :)

      Vymazat
  15. Náhrdelníky a spodní prádlo vypadaj parádně! Já v Primarku ještě nebyla, ale snad se mi poštěstí :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch náhrdelníků tam měli, to jsem se musela hodně krotit, že jsem brala jen ty z výprodejů. Ale i takový ty luxusnější tam měli v ceně od 4 do 6 eur :)

      Vymazat
  16. Skvělý nákup, hlavně ten batůžek, ten bych tam určitě nenechala ani já :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a už jsem v něm potkala jednu slečnu na škole :D

      Vymazat
  17. No páni, ty jsi teda udělala pořádný nákup! Já jsem tam nikdy nebyla, ale tak uvidíme, jestli tam jednou zamířím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nákup byl potřeba, po pořádným vyklizení šatníku mi skoro nic nezůstalo a stejně jsem si toho dovezla málo :D

      Vymazat
  18. teeda tak sa ti nakup teda vydaril,ja som sa tam bohužiaľ sobotu nedostala pretože do viedne sme išli hlavne do Pratru a odtial som velmi chcela ist do primarku lenže do 6 večera bol otvorený a mi sme tam prišli už po 6 tak hadam na buduce sa mi tam podari niekedy aspoň vojsť:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, že oni mají tak krátkou otevírací dobu :)

      Vymazat
  19. Koupila sis super věci, Veru :) Nejvíc se mi líbí batůžek

    Mary Kay Sheer Dimensions Powder & Kabuki Brush

    OdpovědětVymazat
  20. Miluji Primark, moc krásné věci jsi pořídila a to jejich spodní prádlo! Za pár kaček hodně muziky, že ?
    Šedá myš

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*