Moje skromná dekorativka

/
48 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
článek se zásobou kosmetiky byl hodně čtený, tak jsem ráda, že Vás bavil. A tak jsem si řekla, že nafotím i dekorativku. Té je ale málinko a vsadím se, že většina z Vás má dekorativky mnohem víc než já :). Pokud by se Vám tento typ článku chtěl taky dělat, budu ráda, když i Vy byste ukázaly svoje zásoby.
Nejvíce mám produktů na rty. Začnu tedy rtěnkama.
 Catrice - 070 Red Volution, Oriflame - Radiant Red, Avon - Peach Petunia, Astor - 003 Cheeky.
 Bourjois - 06 Pink pong, NYC 437 Modern Love, Avon - Forever Pink, MakeupRevolution - Encore, Cien - 12 Peony blossom, Oriflame - Warm Fuchsia
 Essence - 01 hot red, E.l.f - Nude Pink 
 Oriflame - Strawberry, MissSporty - 060 paparazzi, Sleek - Watermelon Bliss
 Bezbarvý balzámky na rty - Oriflame, Astrid, Yves Rocher, Blistex, Ziaja, Carmex
 Maybelline - Cherry me, Avon - pink pucker a fuchsia flash
Řasenky - Rimmel, Astor a Alverde.
 Set na obočí z Primarku a tužka na obočí od Essence - 02 brown.
 Bronzer UMA - 02 sunset a tvářenka I love makeup
 MUR - limitless, stín cosm´etika z Ladyboxu, Essence - 15 most wanted, Essence 07 party animal, Essence pigmenty 22 it´s boy!
Avon korektor - medium, Avon - black ice, Avon smouldering green and black, MissSporty - Black, Avon, Bourjois - 32 Brub flamboyant

Napočítala jsem 46 kousků. Produkty střídám tak různě na střídačku všechny mám tedy rozpoužívané a není to zase zásoba jako v pečující kosmetice. Nenajdete u mě žádný BB, makeup a podobné produkty, protože ty nepoužívám. 

Pokud by Vás zajímala recenze na určitý kousek, budu ráda, když mi to napíšete. 

Tak kolik toho máte doma Vy? A čeho nejvíc? :)

Těším se na Vaše komentáře,
Mějte se krásně,
Veru ♥





48 komentářů:

  1. Pááni, rtěnek máš teda opravdu spoustu :) U produktů na rty by u mě převažovaly asi balzámky, těch mám hodně, řasenek mám teď asi 5 a budu to muset roztřídit. Dobrý tip na článek, já bych to musela asi rozčlenit do jednotlivých kategorií :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, kdy nějakou rtěnku dopotřebuji :D

      Vymazat
  2. Ahoj Veru, nemáš toho vůbec málo :-) Zásobička hlavně rtěnek je velice slušná dle mého názoru :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni :) rtěnky by člověk mohl nakupovat pořád :)

      Vymazat
  3. Já bych neřekla, že toho máš malinko:-) Dekorativky není potřeba mít mraky (tak jako mám já a nejhorší je, že pořád přikupuji další:-D), bohatě stačí to, co se opravdu využije, snad taky jednou dojdu k rozumu:-D A koukám rovnou 4 zázračný kelímky, máme úplně stejné:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zázračné kelímky mám ještě od Vánoc, kdy jsem je dostala v takové krásné krabičce :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Prvně jsem měla nejradši růžové, ale teď dost koukám i po červených, protože ty umí pak celý ten obličej tak ozvlášnit :)

      Vymazat
  5. Krásna dekoratívka a rúže majú krásné odtiene:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ziaja balzám na rty už chci vyzkoušet delší dobu, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě nepotěšil, protože je takovej hodně krémovej, takže ho pak spíš ještě jakoby vmasírovávat prstama do rtů

      Vymazat
  7. Tohle je skvělý článek. Hodně mě bavil a musím se přiznat, že mám snad ještě méně výrobků než ty. Nejvíce budu mít asi balzámů na rty. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za skvělý komentář Marti :)

      Vymazat
  8. Rtěnky vypadají dobře! :) mám Cien a bomba! :))

    Plánuji taky článek, jen o rtěnkách :)
    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže ten odstín, co jsem si vybrala já se mi na rtech nelíbí :D

      Vymazat
  9. Mám ráda Ziaju, takže bych chtěla vyzkoušet ten kokosový balzám... Jinak z dekorativky, pokud bych počítala jednotlivě odstíny očních stínu, tak tech mam asi nejvíc (okolo 70), jinak mě hodně začaly bavit rtěnky, tak těch mám asi 16.. ostatních produktů mám taky pár, ale něco jsem už protřídila. Bylo to nutný, za těch 8 let, co mě baví kosmetika, se to docela nastřádá :D.. Hezký článek.. Na něco v tomto smyslu a o tom, jak skladuje kosmetiku nebeauty blogerka se chystám už asi půl roku.. (od té doby, co jsem nejvíc třídila :D) ...
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  10. produkty na pery to je moje myslím že som na tom podobne ale balzamov mam určite viacej a zavidim ten balzam na pery od yves rocher:))

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem take fanda narůžovělych odstinu a mou oblíbenou je Lancome Rouge in love, každopadne parádní arzenal :))

    OdpovědětVymazat
  12. Myslím, že toho máš tak akorát :) Hlavně rtěnek máš dost :) Možná v budoucnu takový článek taky udělám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda bych si u Tebe tento článek početla :)

      Vymazat
  13. Kdyby ste někdo chtěl pokračovat :D jsem si tak řekla v duchu, že u mě by to bylo nejmín 5 článků, aby se mi tam vůbec všechno vešlo :D Pak bych najednou zjistila, že toho mám fakt velkou kopici a trefilo by mě :D jenom rtěnek mám nejmín přes 60 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. woow :D :D chci vidět Tvůj článek

      Vymazat
  14. Ty tvoje rudé rtěnky vypadají fakt božsky! Já mám doma z červené jen takové to máslíčko na rty od Astoru a asi si budu muset brzy rozšířit obzory. :) Já mám dekorativky docela dost a mometálně nejvíc asi očních linek, korektorů (zkoušela jsem různé, takže se mi to tady docela nahromadilo) a různých balzámků na rty. Docela mi přijde úsměvné, jak jsem si 4 roky zpátky vystačila s černou tužkou pod oči a řasenkou a teď té dekorativky vlastním doma přímo celý arsenál. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rudý mám 3 a myslím, že zrovna ty správný krásný odstíny :) Jojo, když jsem nesledovala blogy, tak jsem se ani spíš nemalovala a měla jsem tak 2 tužky na oči, řasenku a nějakej ten lesk :D

      Vymazat
  15. Já nejvíce rtěnek a tvářenek :) mám i hodně očních stínů, které teda využívám nejméně. Naopak každý den používám hlavně tužky na oči :) a pak ty rtěnky. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky spíš používám tužky na oči než stíny, takže mi tato sbírka vystačí :)

      Vymazat
  16. Před nějakou dobou jsem nad podobným článkem přemýšlela, ale přemohla mě hrozná lenost, že enž bych to nafotila tak aby to vypadalo přesně jak chci tak mám pul roku co dělat :D A jaká je ta řasenka od Rimmelu?:) ten kartáček vypadá docela slibně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Při prvních použitích mi přišlo, že mi neumí udělat řasy hezký, že jak jak kdyby jen obarví ale neprodlouží ani nezahustí (byla prvně mokřejší). A teď po delší době když ji používám, tak řasy dělá moc hezký a jsem spokojená :)

      Vymazat
  17. Krásná sbírka Veru. Rtěnek a lesků máš tak 3x více jak já. Já mám naopak zase dost tvářenek, bronzerů a makeupů. Až bude čas, taky podobný článek vytvořím, děkuji za nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Mě by docela zajímala recenze na tu tekutou rtenku od catrice.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri, na tu jsem recenzi psala, najdeš ji tady: http://veru-life.blogspot.cz/2015/09/lak-na-rty-od-catrice.html :)

      Vymazat
  19. Tolik rtěnek! ♥ Nevím, jestli si ji psala, ale zajímala by mě recenze na tekutou rtěnku od Bourjois :)

    Mary Kay Sheer Dimensions Powder & Kabuki Brush

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko nepsala a zrovna tuto recenzi plánuju :)

      Vymazat
  20. great!
    have a nice weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  21. Ehm, skromná sbírka? :D Co bych dala za tvou sbírku produktů na rty.. Ale celkově mi přijde, že toho máš tak akorát, jen mě překvapilo, že máš celkem málo očních stínů :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, těch je málo, já mnohem víc používám tužky na oči, ale těch si zásobu moc nedělám, když dojde, jdu si koupit další :)

      Vymazat
  22. Já mám doma nejvíc rtěnek, na ty jsme vážně ulítlá :)

    la-vie-elegante.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Já zas přiznávám, že dekorativky mám tolik, že kdybych měla dělat o ni článek, bude to jeden z nejdelších článků na světě :D
    Sdíčkovou tvářenku mám taky a je fakt krásná a dost jsem si ji i oblíbila:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  24. Mam spoustu rasenek a paletek ocnich stinu :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Lepšie balzamy ako sú hojivé zázraky od oriflame som ešte nevidela. :)
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*