Kosmetická zásoba?!

/
51 Comments
Krásný den moje milé čtenářky :),
když jsem si užívala ještě poslední týden prázdnin, tak jsem si řekla, že udělám pořádný úklid v pokoji. Chtěla jsem si dát dohromady všechnu kosmetiku a taky si rozdělit, co si odvezu do školního bytu a co si nechám doma.

Docela jsem se zděsila, protože kosmetiky mám na mě až moc, takže jsem si dala ZÁKAZ VSTUPU DO DROGERIE - KOSMETICKÁ STOPKA :D.


Až všechno zmizí, pak teprve budou další nákupy. Na narozky jsem dostala skoro od každého kosmetiku, takže se mi to nashromáždilo a já nestíhám spotřebovávat.














Napočítala jsem 63 ks kosmetiky, ale nezahrnovala jsem zde zásoby kosmetických ubrousků a odličovacích tamponků. Uuuuf, teď vážně dlouho do drogerky nechodit :D.

A jak jste na tom se zásobou kosmetiky Vy? :)

Mějte se nádherně,
Pa Veru  ♥





51 komentářů:

  1. Pěkná zásobička:) Já mám teď zase celkem dost dekorativky, asi budu muset udělat nějakou blogsale, protože to nestihnu spotřebovat;D

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na svou mini sbírku dekorativky chystám taky článek, té mám zase málo :)

      Vymazat
  2. Páni, to je obrovská zásoba! :D Vždycky, když takovéhle články vidím, tak absolutně nechápu, kde tolik kosmetiky můžete skladovat ;)
    Já nejsem ten typ člověka, co by si nakupoval kosmetiku do zásoby, spíš vždycky, když mi něco dojde, zajdu do drogerky a koupím si to :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kdybys právě viděla to skladování :D měla jsem to v poličkách ve skříni + v papírových taškách v pokoji :D Spíš se mi to všechno nashromáždilo kvůli narozeninám, ne že bych sama v takovém množství vykupovala drogerie, i když o prázdninách bylo spousta výhodných akcí, tak jsem kupovala :D

      Vymazat
  3. :-D máš teda pěkné zásoby na nějaký ten rok. Mě se toho poslední dobou také nashromáždilo dost, takže se musím krotit ale tolik jako ty toho opravdu nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď právě nejsem žádný lenoch, tak spotřebovávám, co to jde :)

      Vymazat
  4. Já jsem si právě stopku dala už před delší dobou, protože mě pořád přibývalo něco nové a málo toho ubývalo, takže ted jsem s tím opravdu docela pokročila a dost jsem toho spotřebovala (představa: Měla jsem plnou polici, už jsem to neměla ani kam kloudně dávat, tak teď tam toho mám cca půlku, možná míň). A určitě v tom budu pokračovat, takže si teď více méně nic kupovat nechci (pouze pokud by to nebylo fakt výhodné a zajímavé), ale chci toho mít co nejmíň, až se teď budu stěhovat, a pak si zas nakoupím třeba nové :)

    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem právě tu kosmetiku taky měla všude :D Já začnu nakupovat, až vždycky z toho danýho oddílu všechno zmizí :D

      Vymazat
  5. Wow, tak to je vážně slušná sbírka. Ale na dva byty se to nezdá, ono se to nastřádá já to znám z vlastní zkušenosti....a zásoba přece musí být ;).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě jak jsem si to rozdělila, hned to vypadá, že toho mám míň :)

      Vymazat
  6. Super sbírka ale mé šuplíky jsou 10x tak plnější:-D já jsem šílenej maniak a mám toho vážně šíleně moc!:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za nahlédnutí do Tvých zásob, moc ráda jsem se pokochala:-) Přiznávám, že toho mám o dost víc, prostě moje zásoby jsou už trochu nezdravé, ale mám příliš slabou vůli, abych respektovala nákupní stopku, takže se trochu točím v začarovaném kruhu:-D Ale zatím vše stíhám spotřebovat tak, aby mi kosmetika neprošla datem spotřeby a do budoucna se snad trochu umoudřím:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já to do data spotřeby vždy taky stihnu a teďka už jsem si řekla fakt stop :)

      Vymazat
  8. Wau tak to je obr zásoba :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/podzimni-hnede-liceni.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla bych vidět zásobu třeba Péti nebo Lou, u nich to musí kosmetikou přetíkat :)

      Vymazat
  9. No Veru koukám, že jsi taky pořádný sysel jako já :D Ten kozí krém od Ziaji teď používám a překvapilo mě, jak je dobrý. Moc mi vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je teda riadna zásoba kozmetiky !! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za chvilku budou Vánoce, tak musím spotřebovávat :)

      Vymazat
  11. Ja by som bola neskutočne rada za takúto kopu vecí na testovanie:)..ja by som nevydržla bez nákupov v drogérke..
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Radši neuklízím, protože by to dopadlo stejně. Takhle žiju v blažené nevědomosti a nakupuju :-)

    Giveaway Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  13. To je teda sbírka, já toho zas tolik nemám a to mi každý říká, že to přeháním s kosmetikou :D Docela zvládám spotřebovávat a nenakupovat, protože moc do drogerie nelezu. Ale jak tam vlezu, tak je to pohroma :D Zrovna mám hodně velkou sbírku micelárek, deo sprejů a olejů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No když jsem to ukazovala příteli, tak se hrozně smál :D On má tak 5 ks :D

      Vymazat
  14. wau, tak to je hodně hustý :D
    ale možná, kdybych si uklidila svoje zásoby, tak bych došla k něčemu podobnému, takže to radši nedělám :D
    ale ten jahodový peeling od avonu je nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně je božská i je super, že není tak hrubej, když je na celý tělo :)

      Vymazat
  15. Pěkná zásobička, ale nezdá se mi to tak hrozné :-) Kdybys viděla moje narvané krabice.... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak udělej taky článek Leni, ráda bych nakoukla zase k Tobě :)

      Vymazat
  16. Páni, to máš zásobu na rok dopředu :) Já si dávám teď taky zákaz a spotřebovávám a spotřebovávám :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No hodně kousků jsem měla rozpoužívaných, tak to snad půjde rychle :)

      Vymazat
  17. fúú, je toho veľa, ale som na tom podobne! ja si však dám stopku len na niektoré produkty, pretože niektoré mi chýbajú, veď predsa nemôžem ostať bez pleťovej vody :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to nemůžeš :D, já jsem si teda koupila gel na holení, ale tak ten mi chyběl, to můžu :D ale jinak jaký druhy mám, tak ty kupovat nebudu, dokud nedojdou :)

      Vymazat
  18. Já si teď taky dala kosmetickou stopku, ale 63 kousků určitě nemám. :-D Pěkná sbírka.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se těším, až to všechno spotřebuju :D

      Vymazat
  19. Wow, no zásobičku máš teda parádní. Ale, tak kosmetika se vždycky hodí o tom není vůbec dohad. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kosmetiku mám ráda, ale když už to cpu kde všude, tak je třeba stopky :D

      Vymazat
  20. Tyjo to je věcí, Veru :D Já si teď taky dala kosmetickou stopku za kupování sprchových gelů/šamponů protože jich mám fakt dost :D

    Evolution of smooth

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprchový gely mizí rychle, takže těch vždycky do zásoby pár mám, ale zato šampon mám třeba jen jeden, ten mi vždycky někdo dá a vydrží mi dlouho :)

      Vymazat
  21. Pánečku, to je produktov... :D krémy na ruky od Avonu patria medzi moje najobľúbenejšie, taktiež Rexona je top značka. Nedávno som si kúpila deo od Nivea a musím povedať, že je úplne hrozný. Pri kontakte s pokožkou sa z neho stane prášok a okrem toho zanecháva na oblečení dosť viditeľné stopy....

    www.madein-slovakia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rexona je pro mě taky top značka a krémy z Avonu mám taky ráda :). Naposledy co jsem měla tuhý deodorant od Nivei, tak mi vůbec nezabraňoval v pocení

      Vymazat
  22. Tééda o mne vravia, že toho mám strašne veľa :D tak neviem čo by povedali na teba :D Ale super super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D no přítel z toho vždycky nemůže

      Vymazat
  23. Tyyyjo, fakt toho máš hodně :D Některé kousky jsou ale parádní a sama bych si je ráda pořídila :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám většinou na tu kosmetiku štěstí, že vše, co mám mi sedne :)

      Vymazat
  24. Veru, nič si z toho nerob, u nás doma je to také isté, dokonca ešte horšie :D mňa ani žiadna kozmetická stopka nezachráni, to by firmy museli prestať vyrábať toľko noviniek a lákavých produktov :P

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  25. No to je pořádná zásoba! Od každého něco viť?

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*