DM tip: dárek zdarma za 70 bodů

/
20 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
ráno mi přišel z DM e-mail se skvělým tipem, tak se o něj s Vámi podělím.

Od 21.10.2015 probíhá v DM akce, kdy když máte na kartě 70 bodů, tak si na terminálu v DM vytisknete poukaz a zadarmo obdržíte na pokladně veselý skládací deštník. Na 1 kartu si můžete vyzvednout deštníky 2.

Já akce využiju, deštník se mi líbí, navíc je praktický skládací, já mám jen takovej ten velkej :).

Budu ráda, když mi napíšete, jestli si pro deštník taky půjdete, jestli se Vám líbí :)

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥




20 komentářů:

  1. Moc díky za tip Veru, pro deštník si určitě skočím, vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá hezky, ale absolutně se mi teda nelíbí to logo :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Deštník se hodí, hlavně teď na podzim, design je parádní, takový veselý, bodů mám víc než dost, takže je to jasné, díky za tip:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Deštník vypadá super ale určitě pro něj nepůjdu z důvodu že nemám tolik bodů. Dm kartu mám jen chvíli protože jsem dříve dost nakupovala v Rossmanovi. Kdybych měla tolik bodů tak si pro něj zajdu, musím říct že velmi praktická věc.

    OdpovědětVymazat
  5. Také jsem na newsletter koukala.. Líbil by se mi, kdyby na něm nebylo to obrovské logo dm.. To bych asi využila jen v kempu s přáteli nebo tak.. Co ale využiji je akce, která platí také od zítra - při nákupu kosmetiky od Baley 10x více bodů na kartičku :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo ta akce s body je také parádní :)

      Vymazat
  6. jeej pekný je, no ja neviem u nás to asi neplatí škoda

    OdpovědětVymazat
  7. Dáždnik je krásný, dúfam, že už mám 70 bodov.
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jůů, děkuju za další skvělý tip! Včera jsem si byla díky tobě koupit Ženu a život s krémem na ruce, který je naprosto skvělý :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Deštník je pěkný a kdybych měla Českou DM kartu, tak pro něj taky utíkám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. mě deštník teda moc nezaujal - mám ráda deštníky, které nejsou tak výrazné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sama mám velkej deštník puntíkatej žluto-červeno-oranžovej a vždycky je to hned veselejší :)

      Vymazat
  11. Jéé deštník je krásný, ale já mám DM kartičku teprve krátce a mám tam kolem 50 bodů :( :D :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak já jsem si ho dnes pořídila a je uzasnej :) je i celkem velký :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala, jak velký je :)

      Vymazat
  13. Momentálně mám na své kartě mnoho bodů a koukala jsem i na tuhle variantu a musím říct, že se jim vážně povedl :)
    Šedá myš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí, je takovej veselej :)

      Vymazat
  14. Díky za info, Veru! Akci určitě využuji

    OdpovědětVymazat
  15. Myslis ze to plati aj na Slovensku??? Lebo dazdnik nutne potrebujem a je celkom fajn len skoda toho obrieho loga

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*