DIY podzimní dekorace na svíčky

/
28 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
zdobíte si interiér dekoracemi podle toho, jaké je právě roční období? Zapalujete si rády svíčky?

Zvlášť přes podzim a zimu si ráda zapaluji svíčky a tak jsem si vyhledala pár inspiračních jednoduchých obrázků, které by mohly posloužit právě k jejich oživení.


Líbí se Vám? Vyzkoušely byste něco?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥







28 komentářů:

  1. Ten skořicový svícen je super nápad... ☺

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásné, líbí se mi hlavně ten první obrázek <3

    OdpovědětVymazat
  3. To mi připomělo, že bych měla začít kupovat zásobu svíček :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc se mi líbí dýně a skořice. Asi to vyzkouším. Skořice by navíc teplem mohla vonět i sama o sobě. Krásný článek, krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se líbí to s těmi listy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ježiš, to je pěkné! Všechno! Snažím se teď vyhýbat všem obchodům s bytovými doplňky, protože vím, že jsem na tuto podzimní výzdobu dost ujetá a určitě bych zas v obchodě nechala "půl milionu" :D

    Přeju hezký den:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  7. Super nápady, podzimní barvičky jsou krásné :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno je nádherné, hlavně ty skořicové svícny:-) Já si to zdobím doma moc ráda, už pomalu plánuji jak si to vyzdobím na Vánoce:-)

    OdpovědětVymazat
  9. To je krásné, mě se líbí ty sklenice s listím nebo se skořicí. Hezké tipy, já plánuji nějaké dekorace na vánoce, takže se možná něco objeví na blogu.

    OdpovědětVymazat
  10. To jsem ráda, že se Vám holky inspirace líbí :)

    OdpovědětVymazat
  11. To je krása! ..ještě kdyby mi to tak někdo vyrobil, sama bych na to nejspíš neměla trpělivost, takže to letos vidím opět na ty klasické svíčky z obchodů :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. Krásna inšpirácia. Ja som sviečkami posadnutá, takže určite využijem :)
    P.S. Krásny blog :)

    OdpovědětVymazat
  13. Náádhera :) mne sa najviac páčia tie škoricové "'svietniky", možno sa do nich aj pustím :)

    Pozývam ťa do súťaže o kontaktné šošovky na mojom blogu :) Súťaž o kontaktné šošovky

    OdpovědětVymazat
  14. Ty svíčky se skořící jsme vyráběli asi ve 3.třídě ve škole :D A nejvíc se mi líbí asi ty druhé :) -L

    OdpovědětVymazat
  15. Zaujaly mě ty svícínky s listy a také ze skořice :-) Když je někdo tvořivý, tak si může vytvořit opravdu útulný domov..
    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
  16. Já svíčky pálím vždycky přes podzim a zimu :D Zrovna teď vlastně také pálím. Skvělé obrázky :)
    Ty s lístečkama jsou opravdu zajímavé, asi sse vrhnu na tvoření, hah :D

    DENYII

    OdpovědětVymazat
  17. Koukám, že lístky a skořice mají největší úspěch :)

    OdpovědětVymazat
  18. Dekorace se mi moc líbí, ale podzim doma nijak nezdobím.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  19. Ty skořicové mi už zdobí pokoj. :) A ty z jablíček jsem ještě neviděla, super nápad! :)
    Michelle B:)

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné, toto období je moje nejoblíbenější :) Svícínek z dýně je skvělý nápad :)

    Janina
    janinablogopisec.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Krásné dekorácie:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Děkuju za komentáře holky :)

    OdpovědětVymazat
  23. Moc se mi líbí nápad svícínků z jablk a malých dýniček :)
    just white

    OdpovědětVymazat
  24. Dobrý den, můžu se zeptat, ty listy jsou usušené? Děkuji

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*