Výhodný nákup v Yves Rocher

/
55 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
tak komu už začala škola? Já nastupuju až 29. září, ale musím Vám říct, že já už se tam těším.

Minulý týden mi domů dorazil slevový leták od Yves Rocher. Na letáčku byla sleva 2x - 40% na výrobek + 2 dárky za nákup.
Pojďte se se mnou tedy podívat, co jsem koupila, třeba se Vám výrobky zalíbí a akce využijete taky.

Byla jsem moc spokojená s Hydratační micelární vodou, takže jsem si ji koupila znovu (původní cena 229 Kč, po slevě 137 Kč). A do páru jsem vzala i čisticí gel (původní cena 240 Kč, po slevě 144 Kč).
 Na odlíčení jsem si vybrala odličovací vodu s chrpou (původní cena 185 Kč, po slevě 129 Kč).
Ptala jsem se slečny prodavačky a prý odličuje skvěle, tak jsem zvědavá.
 Dále tu mám regenerační kondicionér na poškozené vlasy  (původní cena 82, po slevě 69 Kč).
Taky něco na tělo - sprchový gel bio malina (119 Kč) a kokosový balzám na rty (49 Kč).
Balzám už jsem měla a byla jsem s ním spokojená, tak jsem si ho koupila znovu.
 Jako dárek k nákupu nad 49 Kč dostanete diář, který je od září 2015 do roku 2016. Já zrovna na tento rok žádný diář nemám, takže mě dárek potěšil. Hodně se mi líbí detail krajky.
 A když nakoupíte nad 499 Kč, tak je dárkem sada - řetízek + náušnice. A ta se mi tedy taky líbí hodně :).

Líbí se Vám můj nákup? Co Vy a Yves Rocher?

Mějte se krásně, já si jdu pročítat Vaše blogy a pak jdeme s přítelem do kina :)

Pa Veru ♥







55 komentářů:

  1. Ráda bych od této značky zkusila balzám na rty a něco na vlasy, tak při příštím nákupu uvidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už právě měla vanilkový a kokosový balzám, s oběma jsem byla spokojená a už je mám i vypotřebované :)

      Vymazat
  2. Malinový sprchový gél vyzerá veľmi dobre :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý nákup! YR sprcháče mám moc ráda, kokosoý balzámek chci zkusit, miluju kokos <3 Jinak náušnice a řetízek jsou taky super:)

    OdpovědětVymazat
  4. U YR nakupuji hrozně ráda - moc mi vyhovují jejich produkty no a dárečky k nákupu.... Postě paráda :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, tam už jsem dloouho nenakupovala. Asi proto, že nemají moji novou adresu a tak mi nechodí ty slevové poukázky (jinak by mě určitě nalákali). :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je dost využívám a navíc když vlastně dávají i ty razítka, tak pak si můžu vybrat výrobky v nějaké hodnotě :)

      Vymazat
  6. Mají vždycky pěkné dárky nákupu a k narozeninám:) Zítra si tam chci koupit rtěnku v tužce a možná nezůstane jen u ní:D
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na dekorativku koukala, ale mně tam přijde drahá :)

      Vymazat
  7. Značku Yves Rocher mám ráda už jen kvůli tomu, že je přírodní. Já od nich miluju sprcháče, ale šampony mi moc vysušují vlasy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampon jsem zatím neměla a sprcháč jsem měla v té verzi 200 ml a byl skvělej :)

      Vymazat
  8. Super nákupy Veru, letáček mi přišel taky a nejspíš ho využiji. Mám od YR taky balzámek, ale jahodový a je úplně super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem spíše na ty nebarvicí balzámky :)

      Vymazat
  9. Jee <3 Já YR miluju! Jejich pleťová a pečující kosmetika je moje nejoblíbenější! (ještě by mohla soupeřit s Garnierem, ten je taky super :D)

    OdpovědětVymazat
  10. Yves Rocher mám rada☺ majú dobré produkty a veľmi voňavé.
    Ak budeš mať čas tak môžeš mrknúť na môj blog tu:
    vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si YR oblíbila, kupuju tam kosmetiku asi tak rok :)

      Vymazat
  11. Už by som tam mala zavítať :) Zamilovala som si ich šampóny :)
    MORE than FASHION

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampon jsem zatím neměla, ale zrovna jeden regenerační jsem kupovala kamarádce :)

      Vymazat
  12. balzam by som hned brala keby mam blyzko predajnu a sprchovy malinovy bol super:))

    OdpovědětVymazat
  13. skvele veci;) kosmetika se vzdy hodi;)

    PS: Zvu te na moji novou giveaway o Realash na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.cz/2015/09/realash-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, zvlášť mám pocit, že ta pleťová mi teď mizí strašně rychle :)

      Vymazat
  14. To jsou skvělé darky :) ..a takovéto produkty se určitě neztratí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diář je hned užitečný s šperk taky :)

      Vymazat
  15. Krásné nákupy! Mám ráda akce, které Yves Rocher dělá, mám díky tomu spoustu skvělých věcí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejich dárky k nákupu a slevy mě fakt baví :)

      Vymazat
  16. Pěkné nákupy :)

    Zvu tě na giveaway o Yankee Candle :)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/posledni-prazdninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  17. Zkus si příště Veru koupit ty sprcháče s těmi peelingovými semínky, tak mají různé vůně. Já měla 2x ten malinový a jsou mnohem lepší než tenhle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na ně, ale mám zrovna teď doma 2 peelingové sprcháče od Avonu - čokoládu a jahodu :)

      Vymazat
  18. Úžasný nákup:-) Já jsem tam řádila měsíc zpět, peněženka do docela odnesla, tak teď se obchůdku YR snažím vyhýbat:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No moje se hned taky odlehčila, ale zase tam nějakou dobu nepůjdu :D

      Vymazat
  19. Wow, slevy jsi využila skvěle a ty dárky jsou opravdu krásné a užitečné, to je super :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  20. Většinu těch produktů už jsem vyzkoušela a všechny byly super! Mám pro YR slabost :D Ale ještě jsem nevyzkoušela žádný kondicionér, musím to napravit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla od nic nejvíc věcí na obličej, proto jsem jich taky i teď dost koupila, protože jsem byla spokojená :)

      Vymazat
  21. Takýto zľavový leták by som brala aj ja :D určite by som si vedela vybrať :3
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Produktů tam měly hodně, takže i já jsem docela dlouho vybírala :)

      Vymazat
  22. V YR nakupuji moc ráda :))) mají tam super věci a hlavně ten malinový sprcháč miluji, má úžasnou vůni:)) Jinak koukám, že jsme "spolužačky" na UPCE :) Co studuješ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domčo, studuju FES - teď to bude přesně Pojistné inženýrství - Management finančních rizik :)

      Vymazat
  23. Taky mi ten letáček přišel a když jsem viděla, že tam je jako dárek diář, tak jsem si řekla, že pro něj musím zajít. Je fakt hezký, příští týden tam musím skončit. Mám v plánu si koupit nějaký lak na nehty :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě je super a jako dárek navíc :)

      Vymazat
  24. Všechno to vypadá tak dobře, ale kde na všechny ty věci má člověk pořád brát? :( :D Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem chodila několik let na brigádu o víkendech a ten od června jsem měla práci, takže to se to pak líp nakupuje :D

      Vymazat
  25. jeeej, tolik věcí :) od téhle značky produkty vždy nádherně voní :)

    OdpovědětVymazat
  26. Od Yves Rocher jsem vždy něco chtěla vyzkoušet, tyhle věcičky vypadají dobře :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  27. To je vydařený nákup :) Já Yves Rocher mám poslední dobou velmi v oblibě...hlavně pokaždé když jdu do obchodu (se jen podívat) odnáším plnou igelitku :)

    OdpovědětVymazat
  28. Rocherek mám hrozně ráda, hlavně jejich šampony jsou skvělé! Dárečky jsou také super, já kuponek vždy zapomenu nebo si vzpomenu až už je prošlý! :D

    umaleslecny.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*