Suvenýry z Londýna

/
42 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
dnešní článek z Londýna bude o suvenýrech, kterém jsem přivezla.

Sama jsem si udělala radost pouzdrem do školy, propiskou, táckem na jídlo a hrnečkem :). Zbytek je pro rodinu.
Anglické čaje nesmí chybět :)
V téhle nádherné krabičce jsou karamelový bonbony.
Arašídový máslíčka a další jejich sladkosti.
Drobná kosmetika :)
A z kosmetiky jsem si tedy ještě udělala radost čisticím gelem od Body Shopu :)

Obchůdků se suvenýrama tam bylo plno. Snad všude se dá platit kartou, jen ne v pouličních stáncích. A výběr suvenýrů je fakt velký :).

Co si z dovolených za suvenýry vozíte Vy?


Zítra už mi začíná škola, tak si dnes ještě poslední den volna musím užít :)

Mějte se krásně,Pa Veru ♥





42 komentářů:

  1. ty Caramelky nám vždycky přivezla teta, jsou výborné ! :D:)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky u nás do hodinky zmizly :D Byly výborný

      Vymazat
  2. Krásné suvenýry, hrníček je bezvadný, taky si vozím všechno možné - kosmetiku, jídlo, věci s potisky, sošky atd. :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kdybych se nehlídala, tak bych toho dovezla víc :D

      Vymazat
  3. Super věcičky.... Já jsem tam byla před 2 roky a přivezla jsem nespočet čajů - nemohla jsem pak zavřít kufr a po příjezdu jsem podělila snad všechny příbuzné :D

    Budu moc ráda, když se zúčastníš mé giveaway o krásnou paletku! ♥

    http://timewithbeauty.blogspot.de/2015/08/backtoschool-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teď si říkám, že jsem těch čajů mohla dovézt taky víc, ale tak nebyla jsem tam určitě naposledy :)

      Vymazat
  4. Anglické čaje naprosto zbožňuju! Škoda, že sis nepřivezla i pomerančový džem, protože ten je taky naprosto skvělý :) Čistící gel vypadá moc dobře, tak snad ti bude vyhovovat :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň vím, co přivézt příště :) Taky jsem na něj zvědavá, byl ale i za super cenu

      Vymazat
  5. Tyjo, mně přijde úplně přelondýnováno, jak je vše s tím motivem :D ale to k cestování patří :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Jůů, koupila jsi pro sebe i pro rodinu krásné věcičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měli tam spooustu krásných věcí, musela jsem se krotit :D

      Vymazat
  7. Super veci:)..tie anglické vzory zbožňujem...ja som od tej značky I Love mala krém, ale vyhádzala som sa z neho:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě nezkoušela od této značky nic, jen vím, že ji mají v Douglasu a já jsem ji teda kupovala v Primarku :)

      Vymazat
  8. Peračník je krásny! :) dúfam, že aj ja sa raz dostanem do Londýna. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné suvenýry:-) Nejvíc mně zaujala kosmetika (jak jinak, tu si z dovolených vozím snad nejvíc:-D) Přiznám se, že z Londýna bych si jí přivezla asi daleko víc:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky jsem myslela, že si jí dovezu víc, ale pak nějak nebyl ani pořádně čas na ty nákupy, já jsem říkala příteli, že bych utrácela, ale že vlastně ani nebyl pořádně čas :D

      Vymazat
  10. Nejkurioznější věc jsem si dovezla právě z Londýna - a to ten jejich perfektní toustový chleba :D Jinak si vozím hlavně něco dobrého a nějakou tu kosmetiku a oblečení. Na sošky apod. zas tolik nejsem, resp. vždycky je koupím pro ostatní a na sebe vždycky zapomenu.. Takže tu mám v pokoji jen sošku Big Benu a Eiffelovky. Co se mi ale moc líbí jsou malované obrazy měst (ale ne takové ty kýčovité). Ještě bych chtěla do pokoje Řím a Budapešť :-) Jinak z Anglie vozím určitě čaje! A ještě mám otázku, jestli jste byli nakouknout i v Primarku :) Měj se ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D.. Do Říma a Budapešti bych se taky chtěla podívat. Hani, nakoukli jsme tam v Oxfordu ale bylo málo času, takže jsem nechala prostor příteli a pak v Londýně už nám čas nevyšel

      Vymazat
  11. pekné veci si si priniesla :) ja som v Londýne ešte nebola .
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já poprvé, ale už teď vím, co chci navštívit někdy příště :)

      Vymazat
  12. Tak teda naozaj úžasné veci si si pokúpila :)

    OdpovědětVymazat
  13. Super suvenýry :) Já si pravidelně z cest vozím magnety, jsem na to nějaká ujetá :) Vždycky magnet s tématikou toho města, státu, památky a podobně :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magnetky jsou super, jen u nás jak se pořád chodí kolem lednice, tak málo který magnetek je ještě úplně jako nový, vždycky už je aspoň kousek uražený, jak se to nechtěně shodí :D

      Vymazat
  14. Já si nepřivezla nic kromě pohledů, když jsem tam kdysi byla, protože to bylo se školou takové zmatené, ale ty tvoje suvenýry jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  15. teeda krasne veci mne raz teta doniesla pero z anglicka lebo som taky menší zberatel pier ale kozmetiku by som si určite doniesla a hlavne nejake produkty na pery, a kozmetika Ilove sa mi hrozne pači:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzámy :D taky jsem chtěla pokoupit a kolik, jenže pak jsem si uvědomila tu svou zásobu, takže nic

      Vymazat
  16. Super věci sis koupila, Veru :) to pouzdro se mi moc líbí, taky takové podobné sháním :)

    Chapter #9 of 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude to teď společník do školy :)

      Vymazat
  17. Jeej nádherne vecičky a tie sladkostiiii mnaaam:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sladkosti i másla byly výborný :)

      Vymazat
  18. Úplně nádherné suvenýry. Já když někam jedu, tak si prostě musím dovézt magnetku na lednici. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magnetek tam taky měli plno a hezkých :)

      Vymazat
  19. Odpovědi
    1. Chtěla jsem právě něco, co budu používat a zároveň mi to ale zůstane :)

      Vymazat
  20. Sladkostmi od Cadbury se tu cpeme horem dolem, Stačí se zmínit, že čokoláda Milka je lepší než ta od Cadbury a už nafukují papulu. Nic přece není lepší než jejich irská čokoška:) jinak pokud budeš mít štěstí a narazíš na ně. Tak preclíky v čokoládě mají nejlepší :)

    Taky jsme vezli z Londýna čaje. Vlastně je vozíme skoro odevšad. Nebo alkohol.D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*