Produkty, kterým jsem se podívala na dno - 8

/
42 Comments
Krásný den milé čtenářky,
po vyklizení věcí z bytu v Brně, jsem si dovezla spoustu prázdných obalů.
A tak dnes přicházím s článkem s vypotřebovanýma produktama za 3 měsíce.
Mám tu zase od každého něco, tak pojďme na to.
1.Intimní mycí gel Mionall Natur - Mika 500 ml (Albert, 60 Kč)
-voněl velmi jemně, nijak výrazně
-málo pěnil, byl hodně tekutej, nedráždil
-ne že by mi vadil, ale znovu bych si ho nekoupila
2.Krémový sprchový gel Maracuja a kokos - Isana 300 ml (Rossmann, 25 Kč)
-voněl nasládle, kokos jsem necítila vůbec
-byl pěkně hustej, pěnil, nevysušoval
-koupila bych si ho klidně znovu
3.Deodorant sprej - Axe 150 ml (dárek)
-sprej voněl svěže-ovocně
-když jsem si ho nastříkala, přišlo mi, že po pokožce tekl, že byl takovej dost mokrej
-při velké zátěži pocení nezabránil
4.Antiperspirant sprej broskev a malina- Rexona 150 ml (DM, 45 Kč)
-voněl hezky, pocení zabránil
-znovu bych si koupila
5.Toaletní voda B.U. heartbeat - 50 ml (dárek)
-vůně se mi líbila, vydržela ale krátce
6.Zklidňující čisticí micelární voda 3 v 1 - Nivea 200 ml (DM, 89 Kč)
-používám na odlíčení očí, odlíčí skvěle - neštípe
-na pleti taky nelepí
-tohle je už moje 4. balení, tak to o mé spokojenosti vypovídá :)
7.Čisticí pleťová voda proti akné s chladivým účinkem - Avon 100 ml (39 Kč)
-příšerně smrděl alkoholem, chladivý účinek nebyl, horší výrobek na pleť jsem neměla
-už když jsem nanesla na tvář, tak mi začaly štípat oči :D
-pleť ale nijak nezhoršoval, ale už bych si určitě vodu nekoupila
8.Lak na vlasy extra strong - Schwarzkopf Taft 250 ml
-tento lak jsem měla hodně dlouho, protože vlasy si nelakuji, jen na nějaké příležitosti
-vlasy neslepoval, ale ani je pořádně nezafixoval
-tento už bych si znovu nekoupila
9.Šampon pro vlasy bez lesku - Nivea 250 ml (dárek)
-šampon úžasně pěnil, skvěle vlasy vyčistil a navíc jsem si nemusela vlasy dalších 5 dnů umývat
-sama bych si ho určitě koupila taky
10.Maska na vlasy s granátovým jablkem a kaméliovým olejem - Avon 125 ml (dárek)
-maska měla krémovou konzistenci podobnou kondicionéru
-žádné super změny jsem neviděla
-sama bych si ji nekoupila
11.Odlakovač na nehty bez acetonu - Cien 200 ml (Lidl 40 Kč)
-odlakovával bez problému, ale jsou i lepší odlakovače (např. Dermacol, třešňový z Rossmanna)
12.Base coat - Catrice 10 ml (výhra na FB)
-s lakem jsem byla spokojená, akorát rychle vyschl (ztuhnul)
13.Lak na nehty 703 white hot love - Rimmel 8 ml
14.Lak na nehty 873 breakfast in bed - Rimmel 8 ml
-laky měly štětečky, se kterými se skvěle lakovalo, byly to moje oblíbené barvy
-byly potřeba použít 2 vrstvy pro plné krytí
15.Zubní pasta s aminfluoridem - Elmex 75 ml (Rossmann 50 Kč)
-pasta byla velmi jemné vůně, nijak nedrážila
-znovu bych si koupila
16.Ústní voda - Odol 500 ml (Rossmann 50 Kč)
-má příchuť jako zelené žvýkačky Orbit
-po použití svěží dech + nijak neštípe
17.Odličovací tamponky - Lilibe 120 ks (Rossmann 30 Kč)
-vatové tamponky neměly zapošité okraje, ale ani tak se nerozpadávaly
-byly na očích příjemné, znovu bych si koupila
18.Tyčinka do koupele s vůní lotosu a vodní máty - Balea 45 g (výhra od Aničky)
-tyčinku jsem si nalámala do jedné koupele celou
-tyčinka byla žlutá a obsahovala nějaké lístečky, takže po rozpuštění se zabarvila voda do žluta a lístky v ní plavaly
-tělo jsem měla jak naolejovaný a krásně provoněný
-určitě bych si koupila i sama
19.Řasenka Irresistibly Sexy - Avon 7 ml (dárek)
-při pohledu na kartáček jsem si říkala, že mi nebude dělat krásné řasy, ale opak byl pravdou
-pracovalo se mi s ní skvěle a řasy dělala hezké - doporučuji
20,Báze pod oční stíny - LASplash 9 ml (Ladybox)
-báze skvěle prodloužila výdrž stínů
-když byste měli šanci si ji koupit, doporučuji
21.Jahodový balzám na rty - Astrid 4,8 g (Teta 30 Kč)
-fajn balzámek, od Astrid už jsem měla balzám několikrát

Máte s něčím zkušenost? Který produkt jste naposledy vypotřebovaly Vy?

Mějte se nádherně, já už dnes musím balit :)

Pa, Veru ♥







42 komentářů:

  1. Zkušenost mám akorát s micelárkou Nivea, která mi nijak nevadila, ale radši mám Garnier :) Jinak od Taftu mám ráda lak s keratinem, ten mi vyhovuje maximálně :) Nedávno jsem také psala o spotřebovaných produktech na mém blogu, ale bylo jich podstatně méně :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lak na vlasy s keratinem zní zajímavě :)

      Vymazat
  2. Laky od Rimmel mám taky moc ráda, s micelárkou Nivea jsem byla taky spkojená, ale víc je mi sympatičtější Garnier z této cenové relace. Nalákala jsi mě na tu tyčinku do koupele Balea, určitě by to byl fajn dárek třeba pro kamarádku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě, udělat nějaký koupelový balíček :)

      Vymazat
  3. Micelárka Nivea je super. Elmexku si kupuji neustále dokola - ať už tuhle oranžovou a nebo zelenou. A Nivea šampon mi teda dělá problémy s pokožkou hlavy, bohužel.

    Monča /kosmetickerecenze/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elmex mi doporučila zubařka, takže jsem ji měla poprvé :) To já jsem se zatím nesetkala s žádným šamponem, který by mi dělal problém s pokožkou hlavy

      Vymazat
  4. Zkušenost mám s tyčinkou Balea. Je krásně hydratační, ale kdo má pak umývat vanu? :-) Hezká spotřeba, při stěhování si člověk rozmyslí, co sebou potáhne a s čím se raději rozloučí
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vana to vždycky schytá no nebo spíš my :D

      Vymazat
  5. Odlakovač od Cien je moje must have. Jinak laky od Rimmelu mám taky ráda, protože se mi strašně dobře pracuje se štětekem :) -L

    OdpovědětVymazat
  6. Měla jsem micelárku Nivea a ne jednou, je výborná. Pak šampon od Nivei, ale ten mi nesedl, strašně mi po něm plihly vlasy a objevily se i lupy, ale na mytí štětců slouží dobře:-) A ještě sprej od Axe, ten hezky voněl, ale jinak mně za srdce moc nevzal, Rexony mám radši:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavně, že jsi pro šampon našla využití :) Sprej od Axe jsem měla poprvé, Rexony mám taky radši. Zrovna teď mám i maximum protection a ten je nejlepší

      Vymazat
  7. Já si kupuji elmex zubní pastu stále, jinou ani nepoužívám. Astrid balzám na rty mám docela ráda. Hodně mě zaujala micelárka od Nivei, asi ji budu muset taky vyzkoušet, pěkné spotřebováno.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na některých blozích jsem četla, že jim micelárka od Nivei vůbec nevyhovovala, ale já s ní teda žádný problém nemám :)

      Vymazat
  8. Tu micelárku od Nivei mám a je super :) akorát oči mi moc neodlíčí :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě odlíčí rychle, ale přijde mi, že co jsem měla ty balení dříve, tak že to odličování bylo ještě rychlejší. A nebo mám teď řasenky, který jdou hůře dolů :D

      Vymazat
  9. tak ten deodorant Anarchy jsem si zrovna koupila...uvidím, jak obstojí u mě :/
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. ten odlakovač na nechty si planujem kupiť ked sa mi minie ten moj aktualny:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla ještě více spokojená s odlakovač s Rossmana, ten má 250 ml myslím a za 42 Kč je úplná parádní poměr cena/výkon :)

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Souhlasím :) ale už si ji kupovat nebudu, protože tohle už je 4. balení, teď mám ještě 5. tak abych zase zkoušela další :)

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Mám doma ještě další 3 a ty jsou taky fajn :)

      Vymazat
  13. To jsem moc ráda, Veru, že ta tyčinka do koupele ti vyhovovala! Já měla kokosovou a s citronovou trávou, ty už myslím neseženeš, ale asi si brzy dojdu pro nějakou aktuální. Jen potom umývat tu vanu, to je kumšt :D
    Mrzí mě, že jsme se nedomluvily ještě na jedno setkání v Brně, teď toho bylo nějak moc pořád... Tak třeba se někdy zase uvidíme, byla bych ráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ta Tvoje tyčinka zní taky parádně, ta kombinace. Určitě se já po aktuální taky mrknu, protože tu koupel jsem si užila! :) Ani určitě Tě zase někdy ráda uvidím, třeba přijedu na nějaký Váš bazárek :)

      Vymazat
  14. ja som mala akurat tu bazu LA Splash a bola super, suhlasim :)

    Pozyvam na GA o serum na rast rias tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako bázi jsem ji měla první, tak teď musím koupit nějakou další, četla jsem pozitivní recenzi na bázi od Avonu :)

      Vymazat
  15. barví nějak ten balzám od Astridu?
    a deodorant, který skutečně zabrání pocení, marně sháním už dva roky. ten od Rexony musím zkusit, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andie, vůbec nebarví a voní krásně slaďoučce :). Vím, že od Astrid barví myslím verze třešeň/višeň a pak pearl.

      A víš co? Teď používám Maximum protection a ta je proti pocení naprostá jednička! Navíc i večer ze sebe cítíš tu vůni deodorantu

      Vymazat
  16. zrovna používám tuto micelárku od Nivei a máš pravdu, je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fajn, že Ti taky vyhovuje. Já jak jsem si minule koupila to obrovské balení micelárky od Dermacolu, tak si ji vzala ségra, protože mě tak příšerně štípala v očích, že se to nedalo a na pleť mi zase nepřišla tak super .. :)

      Vymazat
  17. Ze všech výrobků používám pouze laky a na ty bych nikdy nedala dopustit, jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou :) ale jsem ráda, že jsem je vypotřebovala, aspoň jsem si mohla koupit nový bílý lak. Koupila jsem si od Essence, ale jsou potřeba teda 3 vrstvy :(

      Vymazat
  18. Tak ten modrý Rimmel lak je rozkošný :)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem ho viděla už před asi rokem u Lucky z A cup of style, tak jsem si ho musela jít hned koupit :)

      Vymazat
  19. skvělýčlánek, některé produkty znám a i se shodneme na názoru;)

    OdpovědětVymazat
  20. Ten odlakovač jsem taky měla (Cien) a celkem mi vyhovoval. Jen mě štvalo to dávkování, pumpička se pořád zasekávala a musela jsem to neustále odšroubovávat.
    Tolik produktů jsem asi nikdy nevlastnila :D
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě štvalo to dávkování, když jsem to chtěla použít na tu tyčinku do uší, když jsem třeba lakem přesáhla :D Týjo, tom já jsem to nikdy neodšroubovala, mě to nešlo ! :D

      Vymazat
  21. Ty dva laky od Rimmelu mám taky, jsou fajn, krásné barvičky akorát mi vadí, že dlouho trvá než zaschnou :(

    Unboxing | Keep Calm... I'm the winner

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě laky vždy usychají docela rychle :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*