Produkty, které aktuálně používám na vlasy

/
41 Comments
Krásný den moje milé čtenářky :),

jak se máte?

Dnes jsem si pro Vás připravila článek o produktech na vlasy, které už nejmíň měsíc a půl používám a jak si i přečtete, jsem s nimi spokojená.

Aktuálně používám :
1.Šampon na suché a poškozené vlasy od Syoss (300 ml)

-lesklá textura šamponu, sladká vůně
-krásně vlasy vyčistí a nadýchá, vlasy nejsou splihlé

2.Regenerační kondicionér na poškozené vlasy s jojobovým a mandlovým olejem od Yves Rocher (150 ml)

-je bez silikonu, parabenu a barviv
-vůně je velmi jemná, jsou tam cítit obsažené oleje
-po použití jdou vlasy krásně rozčesat, vůbec se nezacuchávají

3.Regenerační maska s omega 6 komplexem a makadamiovým olejem od Kallos (1000 ml)

-maska voní opravdu hodně sladce, připomíná mi sladký popcorn (po umytí pak ale nejde cítit)
-na vlasech nechávám působit klidně hodinu až dvě, pak jsou krásně hladké a jemné

4.Závěrečná péče pro dlouhotrvající zářivé odlesky a pružnost - olej pro vlasy bez lesku od Syoss (100 ml)

-když mi vlasy troškou poschnou, vetřu ještě do konečků tento olej, který mi vlasy vůbec nezatěžuje a neslepuje
-moc hezky voní
-v jeho složení je hrozně moc druhů olejů a já tento olejíček považuju pro svoje vlasy za jeden z těch nejlepších, které jsem kdy měla

5.Ochranný sprej na vlasy od Baley (200 ml)

-když si chci vlasy vyžehlit, použiju tento ochranný sprej
-prodlužuje rovnost vlasů, než když nepoužiju nic

Pro česání používám tangle teezer, který vlasy vůbec netahá :)

Co na vlasy používáte právě teď Vy?

Mějte se nádherně, Pa Veru ♥





41 komentářů:

  1. Láká mě ten kondicionér od YR :) Já momentálně používám Baleu z letní limitky a je moc fajn, plus k tomu dodělávám balzám a masku Toni and Guy (moc peněz, malý efekt). A pár dnů zpátky jsem vytála šampuk Braziliant a s tím jsem hodně spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si ho tak oblíbila, že až mi dojde, tak nejspíš vyzkouším zase další variantu a i šampon bych pak ráda zkusila. Jo od Toni and Guy jsem taky chtěla něco vyzkoušet, ale po té Tvé recenzi mě zase moc nelákala :)

      Vymazat
  2. Hezký článek :) Bez Tangle Teezeru se taky neobejdu, to už je moje závislost :) Jinak já používám převážně šampony Balea bez silikonů, teď mám ale třeba Pantene Aqua Light a zatím vypadá hodně dobře :) Zamilovala jsem si hutnou masku Extraordinary oil od Loreal a must have je pro mě olejíček na vlasy :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že Pantene Aqua Light chválila Hanka z HannyBrokolice :)

      Vymazat
  3. A zde máš úplně nádherné vlasy :) A ta rtěnka je skvělá! :)) Moc ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Patri :) myslím, že tahle kombinace produktů mým vlasům jen prospívá

      Vymazat
  4. Tak to je super, tu masku od Kallos mám také ale s keratinem v modrém obalu, a zezačátku jsem s ním byla hodně spokojená, ale ani ne po měsíci používání mi vlasy dělal těžké, splihlé a rychleji se mastily. Ale už jsem přemýšlela, že aspoň na týden nebo dva bych se k němu vrátila:-) Super článek, a jsi nehorázná kočka!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jsem zvědavá, kdy já to kilové balení spotřebuju :D ty seš kočka :*

      Vymazat
  5. Pěkný článek :-) Bez Tanhle Teezeru se neobejdu ani já ani manžel.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/chlorella-pura-regeneracni-krem-s-cgf.html

    OdpovědětVymazat
  6. Moc Ti to sluší, jako vždy:-) Šampony Syoss mi nesmí na vlasy, ale abych nenadávala, tak styling od téhle značky je fajn a nedávno jsem ulovila i tenhle olejíček, snad budu taky nadšená:-) A pak mám ochranný sprej na vlasy Balea, ten je mi vyhovuje, za tu cenu jsem spokojená:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za tu cenu je fakt skvělej, měla jsem 2x tak dražší od Lorealu a ten mi vlasy slepoval :/

      Vymazat
  7. vlasy máš teď opravdu krásné! a celkem dlouhé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, po těch vitamínech z DM rostou :)

      Vymazat
  8. Máš krásné vlasy , od Kallos něco chci vyzkoušet :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušet, protože třeba tahle maska mě vyšla na nějakých 70 Kč, což je opravdu směšný :)

      Vymazat
  9. škoda že Yves Rocher obchod na blizku niekde nemam mam tuto kozmetiku hrozne rada, maska omega vyzera tiež zaujimavo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám teď v kosmetice ještě další 4 produkty od YR a všechny jsou super :)

      Vymazat
  10. Super článok:)..ja nechcem moje vlasy zbytočne zaťažovať tak používam iba prírodný šampón z levanduľy a občas masku na vlasy.
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já od toho, co jsem začala používat všechny ty přípravky, mám vlasy lepší :)

      Vymazat
  11. O Tangle Teezeru také uvažuju, ale pořád se nemůžu rozhoupat, jestli si ho mám koupit :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to já používám jen šampon a kondicionér, velmi občasně kokosový olej a to je vše :D -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosový olej jsem měla, ale teď mám zase tuhle masku, tak musím spotřebovávat :)

      Vymazat
  13. Na Tangle Teezer nedám dopustit, vlasy se mi hodně cuchají a tohle je jediné, co je dokáže rozčesat :) www.kristynablog.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám malou sestru a ji všechny ostatní hřebeny kudlají jen tento ne :)

      Vymazat
  14. Já mám teď šampon od YR pro objem vlasů a zatím se zdá super, tak uvidíme časem. Já už používám jenom Tangle teezer a přivedla jsem na něj i mamku se sestrou, takže máme doma celkem tři :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Šampon od YR chci taky vyzkoušet

      Vymazat
  15. Chtěla bych moc vyzkoušet celou tu řadu od Yves Rochera s mandlemi, prý jsou všechny produkty dobré. Máme stejný Tangle Teezer který mi dělá službu více jak 2 roky a stále je pro mě ten nej. Moje péče je následující: Šampon Herbal Essencess, kondicioner od Gliss Kuru, masku od Shwarzkopf profesional ale nepoužívám ji moc často a protitepelnou ochranu Got2be. Takže u mě je to velmi různorodé a stále zkouším nové produkty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s produkty co používáš zkušenost nemám a co se týče vlasové kosmetiky, tak to taky pořád střídám :)

      Vymazat
  16. Hodně mě zaujalo velké balení masky, budu se muset po ní podívat. :-) Jinak já jsem hrozná, ale když mám šampon, tak musím mít ze stejné řady i kondicionér. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já většinou šampony od někoho dostanu, takže ani si nepamatuju, kdy jsem si šampon musela koupit sama :D a maska je z Parfums a úplně za skvělou cenu :)

      Vymazat
  17. Já teď na vlasy používám jen šampon a kondicioner Aussie :) Tangle Teezer si chci pořídit.

    Evolution of smooth

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se šamponama od Aussie jsem byla spokojená :)

      Vymazat
  18. Od Yves Rocher bych si ráda pořídila nějaký kondicionér a tento vypadá dobře.. A taky bych se měla poohlédnout po nějaké masce a olejíčku na vlasy.. A určitě chci vyzkoušet víc produktů od Syoss - zatím jsem měla dva různé šampony od nich, ale místo šamponů se kouknu spíš po té péči na vlasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kdybych nepoužila masku a olej, tak bych měla ty vlasy šílený :D

      Vymazat
  19. Máš krásné vlásky. Já používám péči - šampony a kondicionéry od Elgonu. Tangle Teezer mám, ale použila jsem ho asi tak třikrát, nevím proč, ale asi jsem jediná komu moc nesedl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tuto značku vůbec neznám :) Já mám na TT nejradši, že je tak skladný a můžu ho vzít kamkoliv s sebou

      Vymazat
  20. Já teď používám šampon od Balea s vůni vanillky a je fakt super :)

    la-vie-elegante.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*