Lak na rty od Catrice

/
33 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
co plánujete na víkend? My máme zítra s holkama ze SŠ sraz, tak se těším. Taky si dám dohromady program do Londýna a sbalím si.

Když jsem byla naposledy v Rossmannu, tak jsem se zastavila u stojánku s Catrice kosmetikou. Bylo tam hodně produktů za akční ceny a mě nejvíc zaujal tento lak na rty
(sama bych řekla, že je to něco mezi rtěnkou a leskem, ale na oficiálních stránkách Catrice jsem se dočetla, že je to lak).

Made to stay Smoothing Lip Polish - odstín 070 Red -Volution - 6 ml (cena v akci 55 Kč)

Jak produkt hodnotím?

*pevný obal se zajímavým potiskem (po přenášení v kosmetické taštičce se obal ošoupává)
*příjemný štěteček, snadná aplikace
*krásná slaďoučká vůně
*sytě pigmentovaná barva už při prvním nanesení na rty
*lehká konzistence, necítím, že bych na rtech něco měla
*rty nevysušuje

*při pojídání malých kousků např. ovoce, gumových medvídků - barva na rtech pořád na svém místě
*při pití se obtiskává na skleničku, ale barva na rtech je pořád
*po 4 hodinách pití a malé sváči, barva stále na rtech v nositelném stavu
*po větším jídlem barva na rtech je méně výrazná, ale pořád je rozprostřená na celých rtech (nezůstává jen v okrajích)

*pokud ji někde uvidíte, já Vám ji určitě doporučuji, já jsem s ní spokojená :)
*na obalu má 8 h a věřím, že 8 hodil by bez jídla i pití krásně sytá zvládla ale i s pitím a jídlem vydrží několik hodin



Jak se Vám líbí odstín? Máte doma nějaký lak na rty?

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥





33 komentářů:

  1. Jak je možný, že tohle vůbec neznám?:-D Každopádně jsi mně nalákala, určitě se po tom podívám.-) Jo a moc Ti to sluší:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem neznala, ale pokud na lak někde narazíš, hned dávej do košíku :D

      Vymazat
  2. Barva ti úžasně sedne, laky jsem ještě nezkoušela, ale se rtěnkami spokojená jsem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Catrice mám doma jen laky a jinak je tohle můj první kousek z dekorativky :)

      Vymazat
  3. Teda tenhle odstín ti neskutečně sedne Veru! Koukala jsem po něm v růžové variantně, ale nakonec jsem ho v drogerce nechala. Koukám, že se chystáš do Londýna, taky toužím se tam jednou podívat...moc si to tam užij :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kdybych viděla i další odstíny, tak bych neváhala, ale nevím, kdy se zase do Rossmana dostanu :) Užiju Peti

      Vymazat
  4. To vypadá skvěle a moc ti ta barva sluší!
    Já si teď hodně oblíbila lip butter od Astoru v odstínu Cheeky cherry a taky tu rtěnku od Essence, kterou jsem dostala od tebe :) Nechápu jak, ale krásně jsi trefila odstín, který je přesně takovej ten "moje rty, ale hezčí"! Určitě se objeví u mě na blogu nebo ve videu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Lip butteru taky přemýšlím :) Tak to jsem ráda Ani

      Vymazat
  5. Mám doma lak na rty Rimmel a mám ho ráda. Tady ten od Catrice mě taky zajímá

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že tento produkt se jim fakt povedl :)

      Vymazat
  6. Moc hezká barva, červená na rtech ti mega sluší :-) U nás Catrice bohužel nemáme, tak si musím nechat zajít chuť, ale laky na rty mám od Rimmel a jsou taky fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem si vůbec laků na rty od Rimmel nevšimla, už jsi druhá kdo o nich píše :)

      Vymazat
  7. Wau, nádherná barva a neskutečně ti sluší :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/coming-soon.html

    OdpovědětVymazat
  8. Odstín ti moc sluší, já mám něco podobného od Rimmelu :) jinak se mi moc líbí design tvého blogu :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten Rimmel taky kouknu :) děkuju, design mi nastavoval přítel

      Vymazat
  9. Krásná barva a sedne ti :) Taky budeme mít zrovna slučák ze střední :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tahle barvička ti neskutečně sedne Veru!

    Zvu tě na svou giveaway :)

    http://timewithbeauty.blogspot.de/2015/08/backtoschool-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. O lacích na nehty jsem teda ještě neslyšela hah, ale podle fotek a článku to vypadá fakt moc dobře! Na rtech ti opravdu sluší :) -L

    OdpovědětVymazat
  12. Ta barva je perfektní a moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  13. Odtieň ti veľmi pristane☺ určite nos takúto na perách stále:)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak o laku na rty jsem vážně nikdy neslyšela, jsem ráda, že jsem zase o trochu chytřejší a znám tuhle věc :D Veru, já tě strašně obdivuji, že se nebojíš a nosíš normálně výrazné červené rty, snad se k tomu taky někdy dopracuji. Každopádně ti to moc sluší :)

    Beauty Wishlist 2015

    OdpovědětVymazat
  15. Ten vypadá naprosto skvěle! určitě se na ty laky kouknu, už mám ale takových rtěnek a celkově dekorativky na rty, že to snad ani nikdy nebudu schopná vypotřebovat :o BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  16. Vůbec to neznám a ačkoli se mi líbí barva a píšeš o tom pozitivně, vůbec mě to neláká. To bude ale asi tím designem, který mě moc neoslovil :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ten lak mám a jsem s ním více než spokojená!
    Co víkend? No...jsem nemocná, takže ležím v posteli a nudím se :/
    A menší dodatek...nevím, jestli si na můj blog pamatuješ, ale na nějakou chvíli jsem z tohohle světa zmizela, ale jsem zpět a byla bych ráda, kdyby se vše vrátilo do starých kolejí :)
    http://nialsfashmania.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Mám doma akorát v jiném odstínu (Strawberry's Secret) a je opravdu dobrá a drží:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  19. na rtech vypadá božsky :) škoda, že musím pro Catrice až do sousedního města :/
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Tak tento produkt vidím prvně. Vypadá super! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadá vážně suprově, jsem překvapená výdrží :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*