Kosmetické novinky u mě v poličce

/
38 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
včera večer jsem se vrátila domů po skvělých dnech strávených v Londýně.

Můžete se těšit na články, kterých bude z Londýna více. Čeká mě ještě týden volna, tak si ho chci užít :).

Před Londýnem jsem byla několikrát v drogerce a pokoupila kosmetiku, tak Vám ji dnes ukážu a taky si už dlouho nemůžu nic koupit, protože už to nemám kam dávat :D.

 V srpnu jsem měla štěstí na 2 výhry v GA :). U Lucky jsem vyhrála zlatá tetování a od Klárky Rexonu Maximum protection.
 Tento sprej od Rexony jsem už měla a byla jsem s ním spokojená moc, protože tu vůni ještě ze sebe cítím i večer, takže jsem si pořídila další 2 do zásoby. Sprej a sprcháč od Dove krásně voní, krémové sprchové gely mám ráda, protože vůbec nevysušují, akorát ten sprej dělá bílé stopy v podpaží.
 V DM jsem si koupila roztok na čočky ve velkém i malém cestovním balení a vyhovuje mi :).
Jako dárek v Cosmopolitanu byl krém na ruce, který voní krásně po třešních a jak já vidím super dárek v časopise, hned si ho musím koupit - máte to taky tak?
 Do Londýna jsem taky nakoupila kosmetiku v cestovním balení, protože je to nejpraktičtější a už to tak budu na cestování dělat vždy, ušetří se tolik místa :)
 V Avonu byly v akci intimní gely 3 za 120 Kč, takže 1 za 40 Kč je úplně parádní cena, tak jsem udělala zásobu.
Koupila jsem si i toaletní vodu z Avonu, která voní božsky a jako dárek jsem dostala pleťovou masku.

Co jste si naposledy z kosmetiky koupily Vy? Máte s něčím zkušenost?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥






38 komentářů:

  1. Na cesty taky ráda kupuju cestovní balení. Mám stejný Chilly jako ty :-) Momentálně jsem koupila i cestovní malé štětce, ale nevím, jestli jsem udělala dobře

    *Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si teď chci taky koupit štětce, ale v klasické velikosti :)

      Vymazat
  2. Taky mám ráda krémové sprcháče od Dove, i přítel mi je krade :-) S dárkem v časopise jsme na tom dost podobně :-)) Cestovní balení si kolikrát kupuju i když se nikam nechystám - vypadá totiž děsně roztomile, jak je prťavé :-))
    Já si naposledy udělala radost objednávkou E style kosmetiky, všude tolik chvály, že jsem neodolala :-D

    Lutzia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem četla samé pozitivní reakce na kosmetiku E-style a sama bych ji taky ráda vyzkoušela, hlavně paletky nebo nějaký oční stín :)

      Vymazat
  3. No ta kosmetika v cestovním balení mě hrozně baví. Vždy ji obdivuju. Hrozně se mi líbí ty maličkaté produkty :D

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
  4. Akce na intimní gely od Avonu jsem taky využila a stejně jako Ty jsem se zásobila rovnou třemi, té ceny jsem musela využít:-) A s těmi dárky v časopisech jsme na tom stejně, hodněkrát mně ke koupi časopisu naláká právě dárek:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky :), už jsem měla předtím 2 balení a tohle byla fakt výhodná cena, protože když jsem se dívala v obchodech, tak často se pohybuje jeden gel kolem stovky

      Vymazat
  5. Hezké nákupy, ta cestovní balení jsou tak roztomilá :) Já jsem si teď dala takovou nakupovací stopku a dokud nespotřebuju aspon polovinu všeho, co mám doma, tak si nic nekoupím :) Teda kromě takových těch největších nutností nebo toho, co mi dojde :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stopku potřebuji taky, chci si na jedno místo dát všechnu kosmetiku co mám, abych měla přehled a nic nekupovat, než to spotřebuji :)

      Vymazat
  6. Super nákupy. Na cesty taky preferuji kosmetiku v minibalení. A docela jsi mě nalákala na tu Rexonu, tuto variantu jsem ještě neměla :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten sprej od Rexony zrovna teď používám a je opravdu skvělý! Akce v Avonu mi přijde úplně super, škoda, že jsem si nevšimla...Jinak já taky vždy na cesty kupuju menší balení, můžu toho potom aspoň vzít víc :D -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem z té řady od Rexony i fialovou verzi ale ta růžová voní líp :)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Už se těším, až si je dám, akorát přemýšlím, jestli to má cenu teď na podzim :D spíš to nechám na další léto

      Vymazat
  9. Skúsim sa poobzerať po spreji od Rexony; mám ten od Dove a milujem jeho vôňu ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže tuto variantu měla spolužačka a voní fakt tak krásně, že jsem si ji taky musela koupit :)

      Vymazat
  10. super produkty :) deodoranty od Rexony mám hrozně ráda, tu vůni ze sebe cítím celý den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já u tohoto růžového taky a u Maximum protection to stejné :)
      Předtím jsem měla nějakou tuhou variantu a ten jsem ze sebe necítila a navíc nezabraňoval pocení :(

      Vymazat
  11. Jůůů, tu Dove řadu závidím, musí božsky vonět :))

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělé nákupy a gratuluji k výhrám. :-) Já už kosmetiku taky nemám kam dávat, tak se budu muset přeorientovat na nákup oblečení. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím přeorientováním souhlasím a zrovna v sobotu :)

      Vymazat
  13. Rexona Maximum Protection je můj favorit všech časů :) Asi tam musí být dost svinstva, protože jsem zvyklá už jen na to a jakmile vyzkouším něco jiného, nevyhovuje mi to :) Ale modrá je nejlepší :) Tyhle metalické tetovačky mám ve sbírce také, jen jsem je zapomněla na dovče použít a teď mi lebedí v krabici.
    Jinak mám radost, že jsem konečně zpátky a můžu projet tvé články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě minulý rok byla oslovená přímo Rexonou a to jsem dostala oranžovou variantu a teď jsem vyhrála tuto, tak jsem ráda, protože antiperspirant je to opravdu funkční na jedničku :)

      Vymazat
  14. Já teda s sebou na cesty tahám vždy maxi balení, ani nevím proč, asi mám strach, že mi produkty dojdou. Mám svoje oblíbené a jen nerada je měním, jsem trochu konzerva. Ale na Rexonu je vždy spoleh :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve jsem taky pořád vozila velká balení, ale od tohoto léta už jen malá :) Nebooj nedojdou

      Vymazat
  15. Páni, ty máš zase novinek :D Gratuluji k výhrám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a dneska jsem zrovna chystala článek o kosmetických zásobách a dávám si jednu velkou stopku :D

      Vymazat
  16. o těch tetováních taky přemýšlím, viděla jsem je na jednom eshopu a dost mě zaujala :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na ně taky koukala na e-shopu i v obchodech a všude se cena pohybovala kolem 300 Kč, takže mi to udělalo radost :)

      Vymazat
  17. Nedávno jsem vyzkoušela sprcháče od Dove a jsou skvělý :) a ten chilly mam v tomhle balení taky. Peknej článek!
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprcháče Dove já mám ráda moc :)

      Vymazat
  18. Miniaturky kosmetiky jsou fajn, přijdou mi hrozně roztomilé :D A praktické jsou určitě taky. Ty máš teda štěstí na ty GA :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo po dlouhé době zase štěstí :D

      Vymazat
  19. Ty rexonu maxium protection mám taky a jsem s ní moc spokojená :)

    September Favourites

    OdpovědětVymazat
  20. Jeeežiš, oni mají roztok na čočky i v malém balení? To kdybych věděla dřív, sakriš! Tak se příště musím líp dívat :) S tou Rexonou Max protection budeš maximálně spokojená, to ti garantuju, pro mě je to nejlepší antiperspirant.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*