Relaxační chvilka s Avéne

/
33 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
díky výzvě na portálu Blogerky jsem mohla vyzkoušet Zklidňující hydratační masku od Avéne.
Na obalu?
Zklidňující hydratační maska poskytuje skutečnou hydratační lázeň. Díky vysokému obsahu termální vody Avéne má zklidňující a protidráždivé vlastnosti.
Výživné a hydratační složky obnovují hydrolipidický film a přispívají k lepší hydrataci kůže.
Použití?
Naneste silnější vrstvu a nechte 10-15 minut působit. Nevstřebané zbytky jemně odstraňte pomocí vatového tamponu.

Můj názor?
Začnu balením - maska je v měkké tubě - dostává se lehce ven. Šroubovací víčka mám nejradši, navíc je praktické i na cestování.
Parfemace je velmi jemná a mně osobně se tedy líbí moc - není ani sladká, ani květinová, taková svěží, nevím, jak přesně popsat.
Maska má hustší konzistenci, velmi dobře se mi roztírala. Vždycky jsem nanesla v silné vrstvě a za 15-20 minut se vstřebalo téměř vše, že už jsem z obličeje otírala jen trošičku.

Pleť se mi po masce líbí, nepne, nemám žádné šupinky, je taková svěží. Na masce nevidím nic negativního.

Já jsem ráda, že jsem ji díky výzvě mohla vyzkoušet. Byla to pro mě vždy super 20 -minutová relaxační chvilka.

Relaxujete taky s pleťovými maskami? Kupujete si je nebo si vyrábíte domácí?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥

Oficiální informace si můžete přečíst zde . 




33 komentářů:

  1. Taky moc ráda relaxuji s maskami na obličeji, ale často si dělám spíše masky domácí. Nicméně tahle vypadá taky moc dobře! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem spíš zkoušela domácí masky na vlasy než pleťové, ale dostala jsem od mamky knížku o ovoci a zelenině a je tam právě dost typů na pleťové masky :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Tohle je právě moje první zkušenost se značkou :)

      Vymazat
  3. Masku jsem právě dopotřebovala. Její vůně mi nevyhovovala, zato hydratační vlastnosti jsou skvělé. Zachránce pro suchou pleť

    GA Jsi krasna


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se vůně zase líbila hodně a suchou pleť právě mám, takže super věc :)

      Vymazat
  4. Od Avene jsem ještě nic nezkoušela, ale tahle maska vypadá super :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám právě první výrobek :)

      Vymazat
  5. pěkná recenze :) maska vypadá fakt dobře, moc ráda masky používám a spíš si je kupuji,
    zkoušela jsem i doma pár udělat, ale měla jsem alergickou reakci, takže za mě už domácí ne :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, to je super recenze, Veru :) Já používám teď na pleť zelený jíl Saloos, který si sama míchám :)

    Chapter #8 of 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O zeleném jílu jsem slyšela a přemýšlela jsem, že bych ho koupila na pleť ségře :)

      Vymazat
  7. Jeee, tuhle masku bych chtěla taky vyzkoušet, vypadá opravdu zajímavě a hlavně kvalitně. Takže uvidíme :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se teď právě doma masek sešlo dost, tak můžu relaxovat až až :D

      Vymazat
  8. Masky si kupuji, nejvíc asi ty od Freemana nebo z Avonu. Na výrobu domácí masky jsem zatím neměla odvahu:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna mám jednu slupovací masku z Avonu a od Freemana bych taky chtěla vyzkoušet :)

      Vymazat
  9. První fotka je vážně skvělá! :D
    Já miluju masky od Baley - hlavně teda tu slupovací ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :D Od Baley jsem ještě na pleť masku neměla

      Vymazat
  10. První fotka je nejlepší! :) Seš na ní nejvíc roztomilá :))

    OdpovědětVymazat
  11. Budu mít dost podobný článek tedy, taky jsem s ní moc moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta maska vypadá vážně super!:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Maska vypadá suprově:)
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Od Avene jsem ještě nic neměla, ale značka je mi moc sympatická. Pobavila mě úvodní fotka :D :)

    OdpovědětVymazat
  15. väčšinou si len kupujem a milujem, keď mám po nich super pleť, túto som ešte neskúšala, ale asi jej dám šancu :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hned lepším pocit na pleti :)

      Vymazat
  16. Jé, super fotka :D Tak jsem si uvědomila, že jsem si dlouho žádnou masku nedala.. většinou ale používám ty čistící - jílové nebo z mrtvého moře.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*