Produkty, kterým jsem se podívala na dno - 7

/
62 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
uběhly 2 měsíce a moje taška s vypotřebovanýma produktama se opět naplnila. Celkem tu mám dnes 18 produktů za tu dobu, z toho 2 věci letí do koše po pár používání, protože mi nevyhovují.

Jdeme na to :)
1. Antiperspirant Invissible for black and white clear 48 h ochrana - Nivea 150 ml 
-sprej nijak intenzivně nevoněl, takže se dal kombinovat i s parfémem
-na itenzivní pocení teď v létě nestačil
-za tu dobu, co jsem ho měla, tak jsem měla na sobě jen barevné a bílé oblečení, takže funkčnost na černém oblečení nemůžu posoudit
-znovu bych si ho nepořídila

2. Antiperspirant Sexy bouquet strawberry and apricot 48 h - Rexona 150 ml
-sprej krásně sladce voněl
-proti pocení fungoval na 1
-ještě večer jsem ze sebe vůni cítila
-koupila bych si znovu

3. Deo sprej třešeň bez hlinikových solí 24 hodin - Balea 200 ml
-sprej voněl sladce jako třešňový jogurt a byl i funkční
-koupila bych si ho zase, už i tohle bylo mé 2. balení

4. Biorythm ultra dry 48 hodin - Rexona 40 ml
-voněl svěže-květinově, ale vůbec nefungoval
-navíc se mi ke konci úplně rozdrolil, takže už se nedá používat
-znovu bych si určitě nekoupila

5. Sprchový gel pro pro suchou pokožku - Rossmann 250 ml
-voněl božsky a vůni jsem na sobě ještě po umytí cítila dlouho
-byl hustý, pěkně pěnil
-určitě bych koupila znovu

6. Sprchový gel s extraktem z květů třešně Aroma ritual - Dermacol 250 ml
-voněl pěkně, ale vůně na těle pak nevydržela
-byl skvěle hustý, ale špatně se mi obsah vymačkává
-dostala jsem jako dárek, sama bych si ho po zkušenosti koupila

7. Sprchový gel Baratti flower - Douglas 250 ml
-sprcháč voněl hezky, ale byl hrozně tekutej a nepěnil
-byl to dárek, sama bych si ho po zkušenosti nekoupila
8. Luxusní obnovující maska na vlasy s výtažky z černého kaviáru - Avon 200 ml
-maska byla tekutější konzistence
-voněla pánsky, vůně se mi nelíbila
-vlasy šly po masce hezky rozčesat, ale žádné zlepšení nebo efekt jsem neviděla
-znovu bych si už masku nekoupila

9. Hloubkový balzám na poškozené vlasy s výtažkem z australské meduňky lékařské - Aussie 250 ml
-balení není praktické na cesty, dole je takový otvor, který není nijak uzavřen a balzám se odtud dostává ven
-vlasy byly jemnější, ale nepřišel mi to žádný zázrak oproti levnějším balzámům
-vyhrála jsem u Aničky, po zkušenosti bych si ho ale sama nekoupila


10. Micelární voda pro citlivou pleť - Garnier 400 ml
-micelárka oči i rty odlíčila (makeup nepoužívám,takže zde nevím)
-na pleti nelepila, nevysušovala
-koupila bych si znovu

11. Hydratační micelární voda pro normální a smíšenou pleť - Yves Rocher 200 ml
-s odlíčením měla problémy, jen řasenku stáhla dolů, ale pod očima nechala velké šedé kruhy
-na pleť ale byla úžasná, hezky mi pleť prozářila
-koupila bych si znovu na pleť, protože mojí pleti opravdu prospívala

12. Kokosový krém - Balea 50 ml
-krém jsem nějakou dobu používala, ale nebavilo mě, jak se pomalu vstřebával a stejně nic nedělal
-takže ho tak polovinu vyhazuji - znovu bych si ho nekoupila

13. Oční gel - Avon 15 ml
-jak jsem ho nanesla, hrozně mě začaly oči štípat,takže ho vyhazuji 
14. Gel na holení Sweet vanilla pro citlivou pokožku - Balea 150 ml
-sladce voněl a měl krásnou tyrkysovou barvu
-nemám gelu co vytknout - koupila bych si znovu

15. Bio tělový peeling čokoláda - Saloos 140 ml
-peeling byl hrubý, po použití byla pokožka krásně hladká
-byl takový olejový, takže pokožka nebyla ani vysušená
-dostala jsem k testování, ale po zkušenosti bych si ho i sama koupila

16. Balzám na rty kokos - Yves Rocher 4,8 g
-krásně voněl po kokosu, žádná chemická vůně
-na rtech byl příjemný
-koupila bych si ho znovu

17. Glimmerstick tužka na oči smokey diamond - Avon
-tužka je skvěle pigmentovaná, krásně a ihned maluje
-na očích mi vydržela celý den, nerozmazávala se
-tohle je už asi moje 3. balení - takže já jsem s ní spokojená

18. Odličovací tamponky - Caterine (Kaufland) 120 ks
-měkký odličovací tamponky, neroztrhávají se - kupuje je ráda a už poněkolikáté

Máte s nějakým produktem zkušenost? Nebo chtěly byste něco vyzkoušet?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




62 komentářů:

  1. Zaujal mě sprchový gel od Synergenu. Od nich mám hrozně ráda pudry, ale že vyrábí i sprcháče, to vůbe nevím :-) Až půjdu do Rosmanna, tak se tam podívám, díky za tip :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsem ho koupila ve slevě za 17 Kč a říkala jsem si, jakej je to úžasnej sprcháč :D

      Vymazat
  2. Saloos peelingy jsou skvele, stejne tak mam rada i balzamek YR.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to super produkty :) já právě měla balzámek i vanilkový a ten byl taky super, akorát tento kokosový měl mnohem výraznější vůni

      Vymazat
  3. Mám zkušenost s micelárkou YR a vůbec mi nevyhovovala. S produkty Balea to je u mně půl na půl. Buď jsem nadšená nebo je hážu do koše. Líbí se mi tamponky z Kaufíku, nevšimla jsem si jich tam. Příště po nich mrknu.
    krásný den
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě taky právě Balea někdy super, někdy hrůza :) Ale tak to je možná i s jinýma značkama :)

      Vymazat
  4. Na ten deodorant od Baley se určitě kouknu, když už je to tvé druhé balení, tak musí být fajn. Jinak ten invisible používám teď a vyhovuje mi. Na černém oblečení nedělá žádné čmouhy. :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A koupila bych si klidně i 3., myslím, že koupím :D

      Vymazat
  5. Tak z těchto věcí používám micelárku Garnier, která je moje nejoblíbenější, stále dokola si kupuju tamponky z Kauflandu, které jsou super a za super cenu :) Jinak mě docela zaujal deo sprej Balea bez hliníkových solí, po tom se asi mrknu :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tamponky teď budou od čtvrka v akci v Kauflandu :D tak udělám mega zásobu

      Vymazat
  6. Zaujal mě ten Bio peelinig. Mrknu na něj. :)

    http://gatetoneverland.blogspot.cz/2015/08/velka-soutez-o-mystery-box.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, já mám teď od kamarádky čokoládový z Avonu, ale až mi dojde, tak bych ráda vyzkoušela zase jinou variantu

      Vymazat
  7. Zkušenost mám se sprejem od Rexony a tahle značka mně snad ani nemůže zklamat, je má oblíbená. Třešňový sprcháč od Dermacolu je fajn, hodně se mi líbí vůně, i když mnohem víc mi voní Irská káva:-) Pak micelárka Garnier, mám už druhé balení a jsem spokojená.A vanilkový gel na holení právě používám, vyhovuje mi a baví mně ta vůně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rexonu mám taky ráda, tak jsem se právě divila, že mě po dlouhé době zklamal ten tuhý deodorant. Joo mě ten vanilkový gel hlavně bavil svou veselou barvičkou :)

      Vymazat
  8. tyjo, takových vypotřebovaných věcí. Já za čtvrt roku vypotřebuji asi tak polovinu těchle věcí:D (nepočítaje šampony a sprcháče):) chtěla bych vyzkoušet micelárku od Garnieru:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem článek připravovala, tak se přítele strašně smál, že je to hrozný, kolik jsem toho vypotřebovala. Ono se to nezdá, ale když si to člověk takhle schovává, tak se pak docela diví :)

      Vymazat
  9. To je ale obrovské spotřebováno. :-) Mám doma ten sprej od Nivei, ale ráda bych vyzkoušela Rexonu. Až mi dojde micelárka, tak si zkusím koupit tu od Garnier. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej :) navíc to velký balení je super

      Vymazat
  10. To už uběhly dva měsíce od posledního článku? Nechce se mi věřit.. Kokosový balzámek od Yves Rocher je super♥ Sama přemýšlím, že bych si koupila nějaký do zásoby.. A peeling od Saloos teď používám a nemůžu si ho vynachválit :)

    Victoria's Secret Mango Temptation

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si říkám, že to hrozně letí :) No já mám teď balzámů zase víc než dost, takže stopka :D

      Vymazat
  11. Měla jsem od Rexony Sexy bouget a ta vůně je opravdu nádherná! Jiný už si asi ani kupovat nebudu:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si teď z té řady koupila ještě variantu ve fialovém obalu, ale ta tak božsky nevoní, takže si musím udělat zásobu sexy bouqet :D

      Vymazat
  12. Tú micelárku od Garnier by som chcela, ale počula som na ňu všelijaké názory, preto stále váham :/ Ale z týchto produktov ma najviac zaujal peeling :)
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě než jsem ji koupila, tak jsem na ni četla jen pozitivní názory a ten mám na ni i já :) a pokud Tě peeling zaujal, tak bys určitě koupi nelitovala

      Vymazat
  13. Nekecej, ty už máš to Aussie dopotřebovaný jo? Mně to doma leží na vaně a popravdě z toho taky nejsem nijak nadšená, tak to ani už nepoužívám, celkově různý balzámy a masky na vlasy už vůbec. Garnier micka je super, jsem s ní taky moc spokojená. Dermacolí sprcháče se vážně hrozně blbě vymačkávají, ten třešňovej bych nechtěla, ale jinak mám ty jejich vůně ráda, ovšem na pokožc nevydrží no. Ty tamponky z Kauflandu musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mám, přijde mi, že teď masky a různý kondicionéry používám hodně, protože jak mám ty dlouhý hustý vlasy, tak musím dát produktu víc :)

      Vymazat
  14. Teď mám momentálně taky hloubkový kondicionér od Aussie, jen tedy jiný, ale jsem s ním naprosto spokojená, hodně s ním teď cestuju a ještě se mi teda nestalo, že by se dostal ven, pravě naopak mi vždy krásně provoní kufr, nemůžu se té vůně nabažit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo ta vůně se mi taky líbila :)

      Vymazat
  15. do Rexony jdu! díky za tip :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do toho spreje určitě, i já plánuju nakoupit do zásoby :)

      Vymazat
  16. Balzámy na rty z YR úpln miluju! Jinak ta pánská vůně u masky z Avonu by mi vyhovovala, protože takové vůně mám raději než ty dámské :D -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já radši parfémovanější masky nebo květinovou-sladkou vůni :)

      Vymazat
  17. great as usual :) Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Super článek :)) Teeda ale máš docela spotřebu, já toho mám nějak čím dál tím méně ;) Nicméně já jsem moc spokojená s výrobky od Dermacolu, kor s těmito krásně vonícími sprchovými gely :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teď přes léto hlavně valí ty spreje, sprcháče :D

      Vymazat
  19. Čokoládový peeling od Saloos si chci pořídit a vyzkoušet, protože musí být úžasný;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, že fakt je - krásná vůně, žádná chemie, hrubost akorát a tím, že je olejový, tak vůbec nevysušuje :)

      Vymazat
  20. Páni, to je věcí. :)
    Ten Dermacol sprcháč voní krásně (všechny příchutě), ale opravdu vůbec nevydrží. :/
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem hrozno s limetkou a ananas a hrozno s limetkou byl nejlepší, provoněl hrozně celou koupelnu a i když jsem se namazala tělovým mlékem, tak pořád jsem cítila tu vůni sprcháče a dlouho :)

      Vymazat
  21. Odpovědi
    1. A skvělý taky je :) teď mám další čokoládový od Avonu, tak si jedu na takové čokoládové vlně :D

      Vymazat
  22. Skvelý článok!
    Osobne nemám skúsenosti so žiadnym s produktov, no počula som veľa pochvál na tú micerálnu vodu, o ktorej už dlhšie uvažujem :)

    Pozývam ťa na Giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě na ni slyšela taky dost chvály, až jsem si ji musela koupit :)

      Vymazat
  23. S tou Niveou úplne súhlasím :D nanič dedorant v týchto horúčavach :) Inak teeda to je spotreba :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niveu jako značku mám ráda moc, ale toto je už 2. deodorant, který nefungoval

      Vymazat
  24. Já teda Garnier micelárku moc nemusím :(, ale jinak krásný článek ;).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  25. Úžasný príspevok! Palec hore 👌🏼☺️
    worldbynicole.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  26. ten kirsche deodorant jsem si zrovna předevčírem koupila...ne kecám, včera :D :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já si nejspíš taky ještě pro další zajdu

      Vymazat
  27. Jsi úžasná. Já ať se snažím,jak chci,přijde mi,že nikdy nic nevypotřebuji. Jinak,moc pěkný článek :)
    la-vie-elegante.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si právě dříve kosmetiku strašně šetřila a ani nevím proč ale teď se snažím poctivě vše používat :)

      Vymazat
  28. Odpovědi
    1. Taky bych si ji klidně koupila znovu :)

      Vymazat
  29. Ty produkty jsou úžasný, nedivím se, že jsi je vypotřebovala :D, měla jsem přesně tu Niveu i Rexonu, co tam máš :)!! Opravdu palec nahoru za takový příspěvek :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Krásko super článek, nejvíc mě překvapila poznámka, že makeup nepoužíváš, to klobouk dolu a máš nádhernou pleť a to se mi líbí!:-):-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho nepoužívám, protože se bojím toho, že bych ho neuměla hezky nanést :D a sama si říkám, že to moje pleť nepotřebuje

      Vymazat
  31. fuha, tolko produktov neminiem niekedy ani za rok :D ale musim uznat, ze ten dermacol sprchový gel mam aj ja, coko-pomaranc :3
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  32. Kočko, pěkná spotřeba, já měla (a mám v zásobě) antiperspirant od Nivei a tuhý antiperspirant od Rexony, jen jinou variantu, tak se těším až je začnu používat.

    Stávám se tvoji pravidelnou čtenářkou a budu ráda, když se staneš i ty mou. :)

    Lifestyle by Dendy

    OdpovědětVymazat
  33. gely na holení od Balei mám moc ráda, nádherně totiž voní :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*