Nákup na Parfums.cz

/
38 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
nakupujete kosmetiku přes internet?
Já jsem teď nakupovala kosmetiku podruhé a to na Parfums.cz, stejně tak, jako asi před rokem poprvé. Pokud máte rády nějaký e-shop s kosmetikou, budu ráda za Vaše tipy.
Na Parfums se mi líbí, že je tam široký výběr kosmetiky.

Taky se mi líbí osobní odběr. Já jsem si byla zásilku převzít v Brně v OC Letmo. Když nemáte nákup ještě zaplacený, tak tam mají automaty. Zadáte číslo objednávky, na obrazovce se Vám zobrazí Váš nákup + ceny, pak zaplatíte (hotově nebo kartou) a poté Vám paní donese tašku.

Já jsem si koupila celkem 7 produktů + jsem dostala vzoreček voňavky jako dárek k nákupu :).

Taky si můžete počíst moje první dojmy z výrobků.

1.Ziaja - noční krém s vyhlazujícím efektem z kozí řady 50 ml - 89 Kč
Krémy na obličej mám v kalíšku nejradši. Tento má prakticou velikost a navíc ta koza - roztomilý. Jemná vůně, krém je hutnější konzistence, mastný, ale to je právě na noc pro mě paráda. Navíc roztírá se skvěle a vstřebává rychle.
2. Ziaja - kokosový balzám na rty 10 ml - 59 Kč
Slaďoučká, nechemická kokosová vůně, krémová konzistence.
3. Curaprox - Ultra soft zubní kartáček 3 ks - 185 Kč
Od doby, co jsem je začala kupovat, už nekupuju jiné, protože mi nijak nedráždí dásně a zuby.
4. Carmex - balzám na rty 10 g - 79 Kč
Voní mentolově a když ho dám na rty, tak rty úplně ochladí. S tímto ochlazujícím efektem jsem se ještě u balzámů nesetkala.
5. Detangler - kartáč na vlasy 134 Kč
Tento typ kartáče jsem viděla na Parfums poprvé a za tu cenu se mi hned zamlouval. Vlasy pročeše skvěle a vůůůbec netahá.
6. Kallos - vyživující maska na vlasy s omega 6 komplexem a makadamiovým olejem 1000 ml - 74 Kč
Maska voní jako sladký popcorn a 1 litr budu spotřebovávat asi hodně dlouho :D. Na účinky jsem zvědavá.
7. Guess - toaletní voda pro ženy 1 ml odstřik - 17 Kč
Tuto voňavku bych si chtěla koupit v plném balení, tak jsem ráda, že jsem si mohla objednat vzoreček, abych poznala, jak voní na mě a jak dlouho vydrží.
8. Burberry Body Tender - toaletní voda pro ženy 2 ml - dárek k nákupu
Vůně by se mi líbila i v plném balení , voní svěže a květinově. Navíc takhle poprvé vidím skvělý dávkování i u vzorečku.

Líbilo by se Vám něco z mých nákupů? Nakupujete na Parfums?

Mějte se nádherně, těším se na Vaše komentáře

Pa Veru ♥






38 komentářů:

  1. Pekné veci si si vybrala, všetko z toho by sa aj mne páčilo:) Cez internet nenakupujem, mám rada, keď si môžem veci chytiť, vidieť naživo, skúsiť, ohmatať... Raz som si objednávala hodinky a nedopadlo to najlepšie, asi to ma odradilo... Uvidíme, možno raz sa odhodlám:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě po internetu taky takhle neobjednávám, ale zrovna kosmetiku Ziaja nemám po ruce, takže jsem ráda, že jsem si ji mohla objednat a to samé Kalloos :)

      Vymazat
  2. Parfums.cz mám ráda a jejich osobní odběr je vážně super! :) Curaprox kartáček kupuju už léta je vážně nejlepší. A na tu voňavku od Burberry už jsem koukala a voní vážně nádherně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobní odběr je super, nerada platím za poštovný :D

      Vymazat
  3. Občas si něco přes net koupím:) objednávala jsem například dekorativku Jordana a již delší dobu si brousím zuby udělat objednávku na galaxie přání:) Jinak jsem si objednávala asi před rokem parfém Guess, tuším na xparfémy, a byla jsem moc spokojená, jak s parfémem tak s rychlostí dodání:)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na galaxii přání jsem myslím jednou taky koukala, ale už ani nevím, co tam bylo vše za značky, takže děkuju za připomenutí :)

      Vymazat
  4. Já nakupuji výhradně na parfums.cz parfémy, protože si je mohu i osobně vyzvednout. Líbí se mi jejich široká nabídka i akce. :) Ty jsi pořídila moc dobré produkty, Carmex mám a nemohu si jej vynachválit, stejně jako teazer :). Ziaju bych chtěla vyzkoušet.
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že jsi taky spokojená, širokou nabídku já mám ráda :)

      Vymazat
  5. Od Ziaji chci také dlouho něco vyzkoušet, tak uvidíme... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě měla doteď jen odličovač, co jsem vyhrála v GA a pořád jsem chtěla vyzkoušet něco víc :)

      Vymazat
  6. Kosmetiku přes internet kupuji, hlavně tu, co není běžně dostupná v drogeriích..nebo pak parfémy, tam vycházejí nejlevněji:-) I na Parfums už jsem několikrát objednávala..a jak vidím Tvůj nákup, tak mám hroznou chuť udělat další nákup:-D Zaujal mně ten kartáč, já mám zkušenost jen s klasickým TT, ten je super, ale nebylo by od věci vyzkoušet i nějaký nový:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě mám taky klasický TT, ale občas mi přijde, že je už na ty moje dlouhý vlasy malej, tak jsem objednala tento :)

      Vymazat
  7. Moc pěkné nákupy. Na parfums ráda objednávám. Ty zubní kartáčky od curaprox si taky jednou zkusím pořídit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. Občas něco nakoupím z lekarna.cz, nebo z elfkosmetika.cz nebo z galaxieprani.cz :)
    Moc ráda bych tě pozvala, aby jsi si zúčastnila tagu, na který jsem tě nominovala. Více na http://gatetoneverland.blogspot.cz/2015/08/tag-liebster-award.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že na všech stránkách jsem aspoň jednou byla, ale spíš to prozkoumané nemám, díky za tipy i za nominaci :)

      Vymazat
  9. Věci od Ziaji a Kallos si už chci nějakou dobu objednat, takže si mě teď velmi navnadila! Jinak nakupování na parfums mám taky moc ráda :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že ty výrobky za vyzkoušení stojí, ty ceny jsou bezvadný :)

      Vymazat
  10. Já kosmetiku přes internet nekupuji vůbec, vlastně přes net nekupuju téměř nic, v tomhle jsem docela konzerva :D
    Každopádně ten hřeben musí být super a o Carmexu jsem toho četla už tolik, že si ho snad taky budu muset pořídit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě na internetu takhle taky vůbec nenakupuji, jen tu kosmetiku jsem si tam koupila :) No právě carmex ten jsem taky pořád chtěla

      Vymazat
  11. Vybrala sis super věci, také mě láká kosmetika Ziaja, u nás v menší zapadlé drogerii mají, tak se poohlédnu. Jinak ty vůně jsou super, docela mě navnadili že prodávají jen takové vzorečky za minimum peněz. Možná se po nich poohlédnu:-) díky za tip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzorečky parfémů se mi taky líbí :)

      Vymazat
  12. Super nákup. Parfums mám moc ráda, chystám se v září zase objednávat :D :) Balzám na rty od Ziaji bych chtěla zkusit! A Carmex je úplně super, vyléčil mé popraskané rty. Ze začátku mi na rtech přišel takový divný, ale zvykla jsem si a chladící efekt na něm miluji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chladivý efekt je fakt zajímavej :)

      Vymazat
  13. Ziaja kosmetiku bych také chtěla vyzkoušet :) Na parfums se nakupuje dobře! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakupuje, musela jsem si už říct stop :D

      Vymazat
  14. Já měla vždycky Parfums ráda, ale při posledním nákupu, kdy jsem si objednávala svůj oblíbený parfém, tak mi přišel tak příšerný smrad, že mě od té doby přešla chuť.
    A chtěla bych vyzkoušet ten balzám od Ziaji, ale zatím jsme na něj v obchodech nikde nenarazila:) A Curaprox bych už taky nevyměnila!::))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas mi přijde, že to nemusí být ani e-shopem, ale že to třeba ty kosmetické značky nějak mění. I s jídlem mi to tak přijde třeba, že dřív byly nějaký potravině chuťově úplně jiný :)

      Vymazat
  15. Curaprox by som tiež nevymenila- je to to najlepšie proste :) Zjaja krémik mám takisto a som spokojná :) Onedlho sa chystám na recenziu a musím ta pochváliť super nákupík :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S krémem jsem moc spokojená, mě se moc líbí vůně :)

      Vymazat
  16. Kosmetiku přes internet nekupuji, radši si zajdu do obchodu, ale koupila sis hezké věci:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě jinak nejčastěji nakupuju v DM a v Rossmanovi, ale třeba tam nějaké značky nejsou :)

      Vymazat
  17. zatiaľ som veľa kozmetiky z internetu nekupovala, ale chystám sa na to :).
    Curaprox je vždy moja voľba a ten kokosový balzám od Ziaji vyzerá úžasne, asi si aj ja jeden objednám :P.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně je skvělá, ale přijde mi, že je třeba ho dost rozmazat, protože jak je krémový, tak mám pak rty celý bílý :D

      Vymazat
  18. Na Parfums taky věčně něco objednávám. Ať už dekorativku nebo šampony:) I když je pravda, že jsem si teď od nakupování dala pauzu - no nic, musím to napravit :D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  19. Já na Parfums nakupuji také velmi ráda. Zrovna nedávno jsem si tam koupila ten stejný pleťový krém od Ziaji + ještě jejich denní krém a nějaké další věci. Dtanglerem se češeme celá rodina :D Nad maskou od Kallos jsem taky uvažovala, ale masky moc nepoužívám a tuto velikost bych tím pádem nespotřebovala vůbec nikdy... :D

    OdpovědětVymazat
  20. Tyjo, stříkací vzoreček parfému, to taky vidím poprvé a je to super, měli by takhle dělat všechny! Mrkni na parfemy-elnino.cz, mají tam spoustu věcí a za super ceny oproti kamenným obchodům :)

    OdpovědětVymazat
  21. Vůbec jsem netušila, že na parfums mají Ziaju! To je fajn:) Krém i balzámek bych chtěla vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*