Hydra végétal od Yves Rocher

/
32 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
každý večer si pročítám blogy a zrovna včera Stáňa psala článek o nákupech a měla tam spoustu kosmetiky z Parfums.cz. No hned jsem se musela jít na Parfums taky podívat, nákupní košík se najednou plnil a dnes už jsem si byla vyzvednout osobně zásilku, takže se pak můžete těšit článek (sledování blogů peněžence fakt neprospívá).

Teď už ale k dnešnímu článku :)

Produkt?
Hydratační micelární voda 2 v 1 Yves Rocher - určena pro normální a smíšenou pleť. Obsah 200 ml.
Odličuje, tonizuje a rozjasňuje pleť, zbavuje ji nečistot a líčení, aniž by ji vysušovala. Voda obsahuje rostlinné mízy, které napomáhají hydrataci a regeneraci pleti.
Bez parabenů, bez minerálních olejů, bez barviv, bez silikonů.


Cena?
Běžná cena je 340 Kč. Je výhodné ale využívat slevové kuponky od YR a i právě teď na ni probíhá akce v letní slevové knížce.

Můj názor?
Začnu obal, který je jednoduchý - líbí se mi. Praktické vyklapěcí víčko.
Vůně je svěží - mně osobně se líbí moc.

Micelární vodu jsem zkoušela na odlíčení očí - v očích neštípe, nepálí. Jenže některou řasenku odlíčí bez problému a jinou zase odlíčí z řas, ale pod očima zanechá šedé fleky, které nejdou pak z kůže už touto vodou odlíčit. Jak se pohybuju mezi více místy, tak mám řasenek rozdělaných víc a s některýma si fakt vůbec neporadí. Rtěnku odlíčí bez problému.

Na pleť je ale úžasná. Vůbec na ní nelepí, nevysušuje. Už ji budu mít skoro dopoužívanou a musím Vám říct, že pleť je po používání moc hezká.
I přítel se mě ptal, co teď na pleť používám, že je taková jiná, mnohem hezčí :D.

Koupila bych si ji znovu?
Určitě ano, ale už ji zásadně používám jen na tu pleť, protože tam teda plní svoji funkci víc než skvěle.

Nakupujete výrobky od Yves Rocher?

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥




32 komentářů:

  1. Od YR mám také jednu micelárku a mám stejný problém - odlíčí make-up, korektor, vše, ale řasenku jen ,,posune´´ pod oko a naprosto uzamkne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předtím jsem právě měla i miniturku v časopise a bylo to to samý

      Vymazat
  2. Od YR jsem měla micelárku z této řady, ale nebyla 2v1. Hrozně mě pálila a byla jsem po ní celá rudá. Ale mě málokterý výrobek YR vyhovuje. Jedině dekorativka :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekorativku od YR jsem zatím nezkoušela vůbec, jen balzámky na rty a ty jsem si moc oblíbila :)

      Vymazat
  3. Vypadá dobře , v obchůdku Yves Rocher jsem ještě nebyla :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tam právě letos začala chodit poprvé a když máš slevový kuponky, tak jsou ty nákupy hned lepší :)

      Vymazat
  4. O Parfums mi ani nemluv, taky jsem tam učinila v pondělí nákup :D Ale kupovala jsem tam jen výrobky, které už mi opravdu dochází, takže nic strašného. Z této řady mám doma čistící gel, ale zatím jsem ho nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já taky tak nějak Peti :D ale už myslím plánuju další objednávku :D

      Vymazat
  5. Nakupuji u YR, zatím vždy super :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla ten dvoufázový odličovač sprcháče balzámky a taky super :)

      Vymazat
  6. Výrobky od YR mám celkově moc ráda a tahle micelárka vypadá opravdu dobře, pokud dělá s pletí opravdu takové zázraky, tak nad ní asi začnu uvažovat :D -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže jsem taky čučela,na pleť fakt úžasná, hlavně se mi líbí ta parfemace :)

      Vymazat
  7. YR mám ráda, zrovna teď jsem využila letní slevou knížku a nechala tam dost peněz:-D Micelárku jsem neměla, ale jak to tak čtu, tak ten efekt hezčí pleti, ten by mně lákal hodně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla taky v plánu využít dost slev, ale ještě jsem tam zatím nebyla :)

      Vymazat
  8. Taky ji mám a nejsem spokojená. Neodličuje, štípe v očích a na pleti mi ze začátku dost vadila. Teď už jsem si zvykla a na ráno mi nevadí, ale znova bych do ní nešla :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na tu pleť bych ji ráda měla znovu :)

      Vymazat
  9. kosmetiku YR mám moc ráda, určitě mrknu na tuto micelárku :)

    OdpovědětVymazat
  10. Yves Rocher miluji ♥ Ale tuhle micelárku jsem nezkoušela, ale počkám až na ni bude nějaké sleva nebo tak.. To co je teď v té knížce se mi moc nezamlouvá :D A když ti pleť pochválil i přítel, tak to už je co říct :)

    Beauty Products | Summer 2015

    OdpovědětVymazat
  11. To vypadá skvěle :) Já okolo YR chodím docela často, ale už jsem tam dlouho nic nenakoupila, tak to budu muset napravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam byla naposledy v červnu :)

      Vymazat
  12. mam rada tuto značku ale skus trochu viacej sňou pošuchať keď odličuješ oči niekedy to pomože:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. řasenku z Avonu mi odlíčila bez problému, ale řasenku z Rimmelu prostě jen přenesla pod oko

      Vymazat
  13. Super! Díky moc za přínosnou recenzi ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že je přínosná pro Tebe :)

      Vymazat
  14. Od YR jsem měla sprchové gely a balzám na rty. Po téhle micelárce se budu muset podívat :)
    Právě na mém blogu probíhá první giveaway, pokud se ti bude balíček líbit, budu ráda, když se zapojíš http://beautyna-cz.blogspot.cz/2015/08/letni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprchový gel a balzámy na rty jsem měla taky :)

      Vymazat
  15. plánovala som ju kúpiť a teraz o kúpe už vôbec nepochybujem :)
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*