Dárky od kamarádek

/
35 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
užily jste si chladnější víkend? V sobotu jsme s kamarádama grilovali, takže jsem od rána chystala a v neděli už jsem se zase balila do Brna, takže víkend mi utekl rychle.

Od kamarádek jsem dostala ještě dodatečně dárky k narozeninám a i k tomu Bc. tak se Vám musím pochlubit.

Když jsem na blog dávala článek s věcma, které by mi udělaly radost, tak mi Kačka hned psala, ať si zatím nic nekupuju, dokud se neuvidíme, tak jsem byla celou dobu natěšená.

A když jsem dárky rozbalovala, tak jsem byla úúúplně šťastná, protože mi Kačka dala BODY BOOK od Cameron Diaz a taky krásnou peněženku. Úplně skvělý dárky ♥



Od Klárky jsem zase dostala spoustu skvělé kosmetiky, na kterou se těším, protože jsem z toho neměla nic až na krém na ruce z Avonu, který byl super, takže mi nevadí, že ho mám znovu.
Z kosmetiky tu mám šampon, olejíček, sprchový šampon a gel v jednom, mycí houba, tělový čokoládový peeling (voní božsky), slupovací pleťová maska, krém na ruce, lak na nehty a náušnice.



A od Markéty jsem dostala moc pěkný náušnice, dobrotu a maxi svíčku sovu :)

Tak mi napište, jak se máte a jak trávíte prázdniny :)

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




35 komentářů:

  1. Jéj:) toľko super darčekov:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc by se mi líbila ta knížka. Užívej léto :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  3. Milka, mňam:-D Krásné dárečky, sérum od Syoss jsem si teď koupila a měla jsem i čoko peeling od Avonu, který nádherně voní, čokoládu já opravdu můžu:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jooo čokoládu tu já můžu taky :D

      Vymazat
  4. Super kousky, a knížku závidím, takový dárek bych také brala!:-D

    OdpovědětVymazat
  5. jeej pekne darčeky tu milku by som hned zjedla hadam ju najdem aj u nas:)) ta body book to je knižka?

    OdpovědětVymazat
  6. Dostala jsi krásné dárečky, moc se mi líbí peněženka. Holky musí být vážně skvělé kamarádky, když na tebe takhle myslí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že jsem ji dostala :)

      Vymazat
  8. Nádherné darčeky :) Tá kniha vyzerá byť skvelá, už po nej dlhšie pokukujem

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY Playboy - Play it Wild

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji právě chtěla hned od doby, co jsem věděla, že ji začali prodávat :)

      Vymazat
  9. O tej Body Book som čítala už kadečo, ja sama som sa k nej ešte nedostala, ale som na ňu zvedavá:) Možno by si nám mohla potom neskôr napísať, ako sa Ti páčila:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  10. Body book jsem včera viděla v knihkupectví a přemýšlela jsem o ní. Docela by mě lákala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až napíšu článek, třeba si ji budeš muset koupit :D

      Vymazat
  11. body book se mi hrozně líbí, uvažuji o koupi :) určitě udělej článek o tom, jak se ti čte a jestli jsou
    tam rady opravdu užitečné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě po přečtení článek bude :)

      Vymazat
  12. Tak Body Book a tolik kosmetiky bych si taky nechala líbit :) -L

    OdpovědětVymazat
  13. Parádní dárečky! :) Ta kniha by mě vážně zajímala ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné dárečky, Veru :) Doufám, že bude nějaká odezva na tu knížku, protože mě to moc zajímá :) A ten čokoládový peeling od Avonu jsem měla, ale vůbec mi nevyhovoval..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odezva 100% bude :) a na peeling jsem zvědavá

      Vymazat
  15. Body Book ti tak trochu závidím, protože bych si ji také ráda přečetla :-) Tak ať se líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné dárky, Body book je skvělá kniha :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  17. jůů, dostala jsi krásné dárečky, je vidět, že tě kamarádky znají :))

    OdpovědětVymazat
  18. Jogurtová milka je top a peněženka je nádherná :) :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*