Co se skrývá uvnitř balíků?

/
41 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
když jsem jednou byla v práci, tak jsem měla hovor od jedné paní z Alpra.
Před nějakým časem byla výzva na portálu Blogerky, kde jsem měla možnost výrobky Alpro vyzkoušet. A tak mi paní říkala, že teď chtějí odměnit blogerky nějakým balíčkem novinek.

Tak jsem se už celou dobu těšila co přijde. Nečekala jsem teda, že přijdou 2 obrovské balíky.


V prvním balíčku jsem našla kokosový nápoj s rýží a kokosovou alternativu ke smetaně. Z kokosového nápoje si teď dělám kaše a jsou výborný, nápoj má hodně výraznou kokosovou chuť.
Kokos, ten já mám hodně ráda. Z receptů, které mi přišly mě zaujal krém z hořké čokolády s kokosovou omáčkou a jahodami, tak ho plánuji ukuchtit.


V druhém balíčku přišly bio čaje od Pfanner a konkrétně bio čajový nealkoholický nápoj ochucený s příchutí citronu a s příchutí lesních plodů, vyrobený z nálevu zeleného čaje. Zelené, bylinkové a černé čaje piju nejčastěji, takže jsem ráda, že můžu ochutnat tyto. Pokud máte rády sladké čaje, tak Vám tyto nejspíš chutnat nebudou (jako třeba mým sestrám), protože nejsou vůbec sladké. Já ale nesladím, takže mně tyto čaje chutnaly.


V balíčku jsem také našla 2 parádní skleničky, které se skvěle hodí na ledovou kávu a různé letní drinky.


Jak by se obsah balíčku líbil Vám? 

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥





41 komentářů:

  1. Jéé tak to je super, to ti gratuluji :) Já jsem kdysi v zimě zkoušela mandlové léko od Alpro a musím říci, že mi nechutnalo, tak už jsem se potom do dalších experimentů radši nepouštěla :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mandlové jsem měla taky a my jsme ho použili na lívance a ty byly výborný :)

      Vymazat
  2. Kokosové nápoje som ešte neskúšala, ale kokos ako taký milujem, takže to musí byť dobré :D A ten recept na horkú čokoládu s kokosovou omáčkou znie úžasne :3
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak ho udělám, tak dám recept :) Kokos já právě taky můžu

      Vymazat
  3. Jé, to je super. Takový balíček by mě také potěšil. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na každé fotce si tak krásná! Máš skvělý úsměv!:-) Jinak věci jsou super:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Samé dobrůtky :) Na kokosovém nápoji bych si určitě pochutnala.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Samé dobrůtky :) Na kokosovém nápoji bych si určitě pochutnala.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to musela být velká radost:-) Mně by taky potěšil, hlavně ty čaje:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mámuška hned byla nadšená z těch sklenic :D už zabavovala

      Vymazat
  8. Jéé, ty máš vážně štěstí Veru :) Od Alpro jsem ještě nic nezkoušela, lehce mě odrazují ceny a některé názory, že to až tak super zdravé, jak se to tváří, není :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si na mléka žádné názory ani nevybavuji a ceny tedy nejsou zrovna nejlevnější no :)

      Vymazat
  9. Určitě by se mi líbil:) o sojovém mléku jsem slyšela hodně, ale ještě nevyzkoušela:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže díky výzvě jsem ochutnala mandlové, ovesné, čokoládové, kokosové a nejvíce u mě vede kokos a čokoláda :)

      Vymazat
  10. moc ti to sluší, hlavně na poslední fotce a ta červená rtěnka je pro tebe jako dělaná :)
    pěkné balíčky, mě by nejvíc potěšil asi ten první - miluji totiž kokos <3

    OdpovědětVymazat
  11. gratulace a tohle Ti opravdu závidím, výrobky od Alpra jsem vždy chtěla vyzkoušet! :) hlavně jejich mléka a dezerty:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dezerty ty já bych chtěla ochutnat taky, hlavně ten čokoládíčkovej :D

      Vymazat
  12. Tobě to sluší Verunko, moc :) Obsah balíčků je teda super, Alpro bych už konečně někdy chtěla zkusit, ale jak už to zaznělo, ty ceny... A ty nový čaje teď vidím všude po blozích, ale co jsem se na ně dívala v obchodě, tak to, že obsahují 0,1 % čaje - dělají si prdel jako?! :D Radši si udělám doma čaj, vychladím ho a mám ledovej a vím, co v něm je :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju kočko :) víš, že já to složení ani nijak nezkoumala, zajímala mě hlavně ta chuť, protože čaje si takhle v obchodech nekupuji :)

      Vymazat
  13. Takové balíčky bych si nechala líbit :D miluju ledové čaje! :) a alpro bych chtěla taky vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo takové balíky bych si i já nechala častěji líbit :D

      Vymazat
  14. Jéé, to je krásné, že tě paní takhle odměnila! Mně by to také udělalo velkou radost :) Ten kokosový nápoj bych ráda zkusila, protože v poslední době ujíždím na kokosu :D

    Aussie Review

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dělá mi radost každý den na snídani :) Kokos já taky miluju

      Vymazat
  15. Gratuluju, tohle vždy potěší :) Já mám ráda tak polovinu jejich výrobků. Hlavně jejich deserty :) ty jsou mé snídaňové. A pak malá mlíčka vede červené ovoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O variantě červené ovoce tedy slyším poprvé :) Deserty bych chtěla taky ochutnat

      Vymazat
  16. Tyjo, to se někdo má! Všechno musí být moc dobrý! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tichá závist hh ^^ ale zasloužíš si ho ^^ cappuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělý balíček, taky by mě potěšil. :-) Až na ty neslazené čaje, asi by mi moc nechutnaly. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš ráda sladké čaje, tak těmto bys nejspíš na chuť nepřišla :)

      Vymazat
  19. Tak tohle je super, takový balíček bych určitě brala! Taky čaje vůbec nesladím a piju nejčastěji právě zelené, černé a bylinkové :) -L

    OdpovědětVymazat
  20. Balíčky jsem taky dostala a měla jsem z nich ohromnou radost. Jsem ráda, že potěšily i tebe.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*