Co mě zaujalo v letáku Rossmann?

/
25 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
nevím, jak Vás, ale mě moc baví prohlížení různých letáků a katalogů.

A tak každý pátek listuju letákem z Rossmanna na jejich stránkách.
Z tohoto letáku mě zaujalo spoustu věcí, které půjdu koupit, tak Vám je ukážu, třeba se Vám taky zalíbí.





Líbí se něco z letáku Vám?

Mějte se krásně, přeju Vám super víkend,
Pa Veru ♥









25 komentářů:

  1. To je skvělý článek, jak ukazuješ ty slevy :)). Mě tedy zaujal lak od GS, řadu Sugar miluji :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně obecně se moc líbí laky od GS a cena je teď super, když jinak stojí 90 Kč myslím :)

      Vymazat
  2. Já se vždycky koukám na leták ikdyž nic nepotřebuju:D a asi mě nic ani nezaujalo :D
    Verranda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letáky já taky projíždím pořád i když nic nepotřebuju :D

      Vymazat
  3. Škoda že nemám Rossmanna poblíže:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já ho mám hned teď u bytu a to je špatně :D

      Vymazat
  4. Zaujala mně ta řasenka Dermacol s odličovačem, plus bych si mohla rozšířit sbírku Rimmel laků (mám moc laků a neměla bych, ale mám v merku ještě pár odstínů, které musím mít:-D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám laků taky hodně ale vždycky když jdu do drogerie, líbí se mi jich spousta dalších :)

      Vymazat
  5. Páni, Nivea má vážně skvělý akce :)

    OdpovědětVymazat
  6. akce na Niveu jsou super, mám jí hrozně ráda, takže to určitě využiji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně kosmetika od Nivey taky moc vyhovuje :)

      Vymazat
  7. Ty Rimmely jsou skvělý, možná ještě nějaký přikoupím :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem pořád doteď odolávála, ale teď u nejspíš nějaký koupím :)

      Vymazat
  8. U mě vedou sprchové gely Aroma Rituals od Dermacolu! Miluju všechny jeích vůně a navíc bývají i čato v akci:)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprcháče od Dermacolu bývají často v akci a jsou super, jen já bych jim dala jinej obal, protože se mi vždy sprcháč špatně dostává ven z obalu :)

      Vymazat
  9. ach! toho Rossmanna vám tak závidím! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy ho vlastně na Slovensku nemáte, že? :)

      Vymazat
  10. Super tipy ;) Za mě ano za ty úžasné laky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laků není nikdy dost, já bych kupovala pořád nějaké nové :)

      Vymazat
  11. Ahoj, ráda bych tě pozvala na svou giveaway, je tam taky kosmetika :) odkaz je vpravo v menu :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Haha, první věc, kterou jsem dneska udělala po zapnutí noťasu, bylo, že jsem si začala prohlížet všechny letáky :D Od supermarketů po drogerky :D Nic nepotřebuju, ale chci všechno :D Hlavně ten kávový sprcháč Dermacol :)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jsem přesně stejná, taky projíždím letáky supermarketů i drogerek :D jooo to chtění je vždycky hrozný

      Vymazat
  13. Já se teď naběhala po všemožných pobočkách, protože hledám jednu paletku od Revolu. ale nikde není :D jinak ten GS mám, ale z Tety, byl tam ještě o 10 Kč levnější v akci :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*