Batohy do školy/práce/na cesty

/
24 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
budete dnes pozorovat perseidy? My jdeme v Brně na Kraví Horu, tak doufám, že něco uvidíme.

Do školy sice nastupuju zase až na konci září, ale už teď se dívám po novém batohu.
Přijde mi, že batohy do školy už nosí málokdo (občas si v Pardubicích přijdu jako jedinec :D - když to teda vezmu v tom svým věku). Každá slečna má spíš kabelku. Já jdu ale vždycky do školy s jídlem na celý den nebo i s notebookem a všechno v té jedné ruce se mi tahat nechce, akorát z toho pak bolí záda.

Pojďte se se mnou podívat, jaké batohy se líbí mně a napište mi, jestli byste si i Vy nějaký vybraly.


Tyhle pytlíky někam na menší výlet se mi taky líbí :).


Nosíte do školy/do práce batohy nebo jen kabelky?

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥




24 komentářů:

  1. Jé já si zrovna taky sháním batoh a vyhlídla jsem si na Zootu od Vans s Minnie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Minnie ♥ tak tu zbožŇuju, zrovna teď jsem si s ní koupila tužky do školy :D

      Vymazat
  2. Ani bych nevěděla, jaký batoh si vybrat! :) Já teďkon celou střední nosila batoh od Dakine, ale ty čtyři roky mu daly zabrat, takže putoval do koše.. Na vysokou mám v plánu nosit kabelku, ale nevím no.. vzhledem k tomu, že jsem ještě nenašla žádnou, která by mi vyhovovala, tak asi budu muset sáhnout po batohu, nejvíc se mi líbí ty od Mi-Pac, ty jsou boží! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že? já taky ne :D Já jsem zkoušela na vysoké nosit kabelka tak 2 týdny, pak mě tak začly bolet záda, že jsem se zase hezky vrátila k batohu :)

      Vymazat
  3. Jeden čas se mi líbily takové ty kytičkové batohy, ale pak jsem si stejně uvědomila, že by se mi jen válel doma.. takže pro mě se batoh nevyplatí kupovat :D :)
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem viděla pár kytičkových a jsou pěkný :)

      Vymazat
  4. Do školy jsem nosila batohy, protože kabelka/taška mi přišla nepraktická, navíc mně z ní bolely záda. Teď do práce nosím kabelku, v ní už nemám učení, tak se to dá:-D Jinak se mi docela líbí ty batůžky od Zootu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do práce teď v létě taky nosím kabelku a dá se to, protože jen sednu na šalinu a frčím si, za to v Pardubicích vždycky chodím dlouho pěšky, tak tam je pro mě lepší batoh :)

      Vymazat
  5. Já jsem vždy do školy nosila jen batoh, jenže v prváku jsem si koupila kabelku a začala jsem nosit ji. Ale celkem mě to štve, kabelka mi nepřijde, tak pohodlná jako batoh :) Nějaký nový bych taky potřebovala, hodně se mi líbí baťůžky Vans. Na perseidy bych chtěla koukat, jenže je u nás zatím zataženo :(
    Zároveň ti chci oznámit, že jsem tě nominovala do Liebster Award Tag snad to nevadí a zúčastníš se! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem v té kabelce hlavně vždycky dlouho hrabala než jsem něco našla :D Děkuju za nominaci, to už jsi druhá, budu muset tag udělat :)

      Vymazat
  6. Dávám přednost kabelce, i přesto, že tyhle baťůžky jsou krásné:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  7. Tedaa moc hezký kolekce si vybrala! Za mě asi nejspíš ta druhá, velmi roztomilé! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Já batůžky nenosím. Ne, že by se mi nelíbily ale vůbec mi nesluší. Díky většímu poprsím a bříšku si pak připadam ještě jednou tak šírší :D

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké baťůžky. Já sice nosím do školy kabelku, ale ty elegantnější se mi moc líbí a budu o nich uvažovat :).
    www.laleitr.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě nikdy jsem si těch elegantnějších nijak nevšimla, ale tyhle jsou fakt pěkný :)

      Vymazat
  10. Já nosím převážně kabelky, na batohy nejsem moc zvyklá. Když už jdu ale někam na nějaký menší trip nebo tak, tak si vemu právě ten pytlík :) Jinak z tvého výběru se mi líbí asi jen ten Vans batoh, není to moc můj styl teda :D -L

    OdpovědětVymazat
  11. Do školy väčšinou nosím rupsak,, no samozrejme keď mám volnejší deň, tak siahnem po kabelke :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jdu do školy taky jen na chvilku, tak to se kabelka dá :)

      Vymazat
  12. Osobně potřebuji batoh do práce. Nosím tam notebook a i proto jsem si vyhlídla batoh na notebooky od batohystil. Jinak rozhodně bych také raději nosila kabelku, ale nedá se nic dělat. v práci notebook nesmí zůstat a do kabelky se fakt nevejde.

    OdpovědětVymazat
  13. Osobně jsem rozhodně pro batoh. Pořídila jsem si tenhle https://www.batohystil.cz/studentsky-batoh-spirit a jsem s ním naprosto spokojená. Kabelka by byla fajn, ale je pravda, že je dost těžká.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*