Sobotní workout :)

/
27 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
včera jsme s kamarádkou kačkou vyrazily do lesa, že si protáhneme těla a trošku si zacvičíme. Nafotily jsme pak i nějaký cviky, tak se můžete na naše pózy podívat :D. Tyto "pomůcky" máme u nás v lese, no říkaly jsme si, že to spíš vymýšlel někdo, kdo nikdy necvičil, protože velikostně je něco na prd a je to z kopce.

Prvně jsme si daly protahovací cviky, co si tak pamatujeme z Jilian,

pak něco na ruce, nohy a zadek ,
zase nožky, břicho a poslední fotka jen tak pro zasmání, tak jsme dřely, až krev tekla :D
Kačka přemýšlela, co se na tom dá udělat, pak skvěle zvládala ručkovat, to já jsem tam jen vyskočila, houpala se a to bylo všechno :D
společná svalnatá :D
Bylo to super dopoledne, je fajn si takhle zacvičit ve 2 :)

A co Vy, zacvičíte si takhle s někým nebo věnujete se nějakému sportu teď přes léto?

Zároveň jsme se taky domluvily, že spolu pojedeme na krátkou dovču, takže už teď se těším a koukám, kam bysme si zajely. Kačka už navrhla Lipno, tak kdo jste tady byl a máte tip na nějaký levný ubytování a výlety, tak mi dejte vědět do komentářů. A můžete připojit i tipy na další výlety zde po Česku.

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥






27 komentářů:

  1. To je super :) neni nad to zacvicit si na cerstvem vzduchu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo na čerstvým vzduchu je to skvělý :)

      Vymazat
  2. Na Lipno určitě zajeďte, vydejte se na Stezky korunami stromů :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. no na té obrovské si třeba připadám jak opice :D

      Vymazat
  4. Taky bych ráda chodila cvičit takhle ve dvou, ale když jdu s přítelem, tak je to takový divný. :D Každý máme své tempo např. u běhu a pak jsme z toho oba nervózní. Bohužel tady nikoho neznám, takže moc možností chodit s někým cvičit nemám. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já si většinou taky spíš cvičím sama a když jsem byla chodit běhat s přítelem, tak Tě chápu :D

      Vymazat
  5. Ve dvou je to super , jenže teď v těch vedrech bych asi padla ! :D
    denissebeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono seš teď v tom vedru spocená, jen když sedíš :D

      Vymazat
  6. to je super, také někdy s kámoškou venku cvičíme a běháme :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve dvou a více se to vždycky lépe táhne :)

      Vymazat
  7. Tak to jste si daly v tomto vedru pořádně do těla ;)
    Lipno je krásné, určitě se nerozmýšlěte a jeďte! Přímo na ubytování na Lipně tip nemám, já jsem tam bydlela kousek od Černé v Pošumaví, což je od Lipna kousek a ubytovaní nemělo chybu ;)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem si teda dala po dlouhé době :)

      Vymazat
  8. To je super :-) Ráda bych takhle s někým chodila, ale bohužel v okolí nikoho nemám :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Super cvičení, ve více lidech je to vždycky zábavnější. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé, to je pecka, jste šikovný holky, hlavně, že jste to v tom vedru ve zdravý přežily :)) Jó, na Lipnu je to úžasný, tam jezdím ráda ale tip na ubytování nemám, protože bydlím o pár měst dál, takže to máme na výlet kousek :(. Ale zkuste vyhledat nějaké rodinné penziony, teď je v jižních čechách hodně a není to zase tak hrozné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přežily, ale jednu chvilku se mi taky zamotala hlava a děkuju za tip :)

      Vymazat
  11. Obdivuju lidi, kterým se v létě chce něco dělat :D Mně se nechce nic :D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsme líná jak veš a jen kynu a kynu. I když si říkám, že když pojedeme k tomu moři, že budu aspoň hodně plavat. Jsme na sebe zvědavá:D

    OdpovědětVymazat
  13. Já zrovna trávím čas na tanečním táboře, takže toho pohybu mám až až :D Takhle workoutovat ale nechodím no, moc mě to nebaví...-L

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*