Produkty, kterým jsem se podívala na dno - 6

/
47 Comments
Krásný den milé čtenářky,
taška na vypotřebované produkty se už naplnila, takže na článek je ten pravý čas.

Spotřeba výrobků je za květen - červen. Některé jsem měla i déle.

 1.Sprchový gel so Vibrant - Palmolive 250 ml (kupovala jsem v Tescu za 40 Kč v akci)
-překrásně voněl, byl pěkně hustý, nevysušoval
-KOUPILA BYCH SI ZNOVU
2.Gel pro intimní hygienu s Aloe vera - Caterine 500 ml (kupovala jsem v Kauflandu asi za 40 Kč)
-nedráždil, ale byl hrozně tekutý a skoro vůbec nepěnil, takže jsem musela i tak 6x pumpnout
-ZNOVU BYCH SI NEKOUPILA
3.Sprchový gel - Dove 250 ml (kupovala jsem v akci za 40 Kč)
-krásně svěží vůně, krémová konzistence
-tělo pak dlouho voní a není vůbec vysušené
-KOUPILA BYCH SI ZNOVU
 4.Kokosový olej - Alnatura 220 ml (kupovala jsem v DM za 109 Kč)
-krásná kokosová vůně, já jsem ho používala jako zábaly na vlasy a zde působil úžasně
-KOUPILA BYCH SI ZNOVU
5.Šampon proti lupům - Head shoulders 200 ml (vyhrála jsem v GA)
-byl krémovější konzistence a měl veselou mint barvu :)
-krásně po jablkách voněl a vlasy hezky umyl
-jak pomáhá na lupy to neposoudím, lupy nemám
-KOUPILA BYCH SI I JÁ SAMA
6.Šampon na oslabené vlasy a objem - Aussie 300 ml (vyhrála jsem v GA)
-psala jsem na něj celý článek zde, moc pěkně pěnil, dodal super objem a vlasy jsem si nemusela mýt 5-6 dní
-KOUPILA BYCH SI I JÁ SAMA
 7.Deo sprej třešeň - Balea 200 ml (kupovala jsem v DM za 35 Kč)
-moc pěkně voní, připomíná mi třešňový jogurt
-když ho stříkáte, tak se nijak nedusíte (občas mě ty spreje dusí :D)
-navíc zabrání pocení
-KOUPILA BYCH SI ZNOVU
8.Cherish EDP - Avon 50 ml (kupovala jsem za 300 Kč)
-sladčí květinovo-ovocná vůně
-cítila jsem ji ze sebe já i okolí dlouho
-KOUPILA BYCH SI ZNOVU
9.Deo sprej - Balea 200 ml (kupovala jsem v DM za 35 Kč)
-pěkně svěže voněl, ale proti pocení nezabránil
-NEKOUPILA BYCH SI ZNOVU
 10. Vzorečky od Ziaji (měla jsem v balíčku z GA)
-olivový krém na pleť mě ze vzorečku nezaujal, divně se roztíral a nelíbila se mi ani vůně
-krém na ruce z kozí řady mě ale zaujal hodně a chtěla bych si koupit celé balení
11.Krém na ruce - Synergen 75 ml (kupovala jsem v Rossmanu za 24 Kč)
-byl hodně tekutý, pěkně sladce voněl
-za těch pár korun na léto ideální, ale pro suché ruce vůbec, není skoro vůbec hydratační
-ZNOVU BYCH SI NEKOUPILA, potřebuji výživnější krém
12.Hydratační krém na ruce s vůní kakaa a pomeranče - YR 75 ml (kupovala jsem za 89 Kč)
-byla to letošní vánoční limitka, moc krásně voněl
-byl ale také tekutější a moc nevyživoval
-ZNOVU BYCH SI OPĚT KVŮLI NÍZKÉ HYDRATACI NEKOUPILA
 13.Ošetřující pleťová voda - Balea 200 ml (kupovala jsem za 45 Kč v DM)
-po květinách fakt voní, ale na pleti mě dost lepila
-ZNOVU BYCH SI NEKOUPILA
14.Pleťová voda pro citlivou pleť - Synergen 200 ml (kupovala jsem v Rossmanovi za 40 Kč)
-voněla jako jar a lepila ještě víc než ta od Baley - naprostá hrůza ! :D
-ZNOVU BYCH SI NEKOUPILA
15.Expresní odličovač na oči s chrpou - YR 125 ml (kupovala jsem v akci za 119)
-dvoufázový odličovač, nebyl skoro vůbec mastný, spíš mi připadal takový susší, odlíčil pěkně
-KOUPILA BYCH SI ZNOVU
16.Revitalizační odličovací voda - YR 50 ml (dárek v Ženě a Život)
-na pleti byla moc příjemná, nelepila
-ale když jsem se s ní odličovala, tak řasenku stáhla, ale pod očima mi zůstaly černé fleky, které už tímto nešly dolů
-PLNÉ BALENÍ BYCH SI NEKOUPILA
Odličovací tamponky z Kauflandu kupuju pořád dokola - jsou super :) 120 ks / 20 Kč
17.Houba na mytí - YR (dostala jsem na Vánoce)
-sprchový gel na ní napěnil pěkně, ale klasická houba je pro mě lepší
-SAMA BYCH SI UŽ NEKOUPILA
18.Balzám na rty vanilka - YR 4,8 g (kupovala jsem za 45 Kč)
-slabě vanilkově voněl, ale jako balzám byl super
-KOUPILA BYCH SI ZNOVU
19.Zjemňující balzám na rty s hroznovým olejem - Manufaktura 15 ml (kupovala jsem za 93 Kč)
-pěkně voněl, trošku slaběji hydratoval
-ZNOVU BYCH SI NEKOUPILA - kvůli slabé hydrataci
20.Řasenka all eyes on me - Essence 8 ml (kupovala jsem asi za 60 Kč)
- řasenka mi řasy pěkně prodloužila a trochu zahustila
-KOUPILA BYCH SI ZNOVU

Zkoušely jste nějaký výrobek ?

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥




47 komentářů:

  1. Kokosový olej v DM už dlouhou dobu marně sháním, vždy vyprodaný.... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, o ten teda bude fakt zájem :D já jsem tady ten měla strašně dlouho, tak doufám, že nový zase seženu :)

      Vymazat
  2. Tak to jsou super produkty, kokosový olej mám a jsem s ním velice spokojená:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Balzámy na rty z YR miluju a ten z Manufaktury vypadá strašně zajímavě :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prvně jsem si říkala, jestli dám 93 Kč za balzám,ale vydržel tak 3/4 roku byl fakt velkej :) Hlavně na rtech chutnal skvěle, když sis ho dala a pak ses třeba napila :)

      Vymazat
  4. Ten dvoufázový odličovač od YR mám taky a už jsem skoro na dně a jsem sním vážně spokojená. Jen mě trochu mrzí, že nemám možnost si ho tu koupit znovu.

    A já naopak miluju ten olivový krém od Ziaji. Vždycky když si sním večer natřu obličej tak ráno ho pořád ještě cítím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já bych spíše chtěla vyzkoušet z kozí řady i krém na obličej :)

      Vymazat
  5. S těmi spreji to mám stejně. Máme malou koupelnu a když se nastříkám, jsem udušená :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Jablečný šampon musel pěkně vonět. :-) Odličovací vodu od YR mám taky, ale zatím netknutou. Tak jsem zvědavá, jak bude fungovat u mě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voněl fakt pěkně, vůbec žádná chemie :) No četla jsem i u Janči, že jí to udělalo černé kruhy pod očima na kůži a nešlo to prostě dolů

      Vymazat
  7. kokosový olej přímo miluji, hlavně na vlasy je báječný :)
    od Saloos mi pomalu dochází a nemůžu ho nikde sehnat, tak zkusím tento z DM, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento byl skvělej a navíc, co jsem tak koukala, tak je i za super cenu, když je ho tolik :)

      Vymazat
  8. Ten balzám na rty od YR mám, akorát v jahodové verzi a je super, nemůžu si ho vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho mám i v kokosové a ten měl výraznější vůni, kokos já můžu :)

      Vymazat
  9. Z tvého spotřebování znám jen tamponky z Kauflandu a řasenku a obojí se mi zamlouvá. Kokosový olej si musím pořídit, protože s ním mám velké plány jak ve vaření tak v kosmetice :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že kokosový olej je super investice :)

      Vymazat
  10. Aj ja stále zháňam kokosový olej :D Kedysi som používala deodoranty od Baley, ale prešla som na tie od Dove a som s nimi oveľa viac spokojná :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Dove jsem měla sprej taky a byl super :) Tyto se mi líbily vůní, tak jsem chtěla vyzkoušet i jak působí ty levnější deodoranty

      Vymazat
  11. head and shoulders mě ještě zatím nikdy nezklamalo! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla od této značky šampon poprvé :)

      Vymazat
  12. Aussie a H&S mě nikdy nezklamali, jsou nej :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampony od Aussie jsou pro mě fakt super a H&S jsem měla takhle poprvé, předtím jsem měla ještě kondicionér :)

      Vymazat
  13. balzamy od Yves rocher by hned brala su vyborne a od manufaktury som niekde skušala ale akosi mi nepasoval prišielmi akysi horky na perach a to mi vadilo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přemýšlím, jestli si nekoupím ještě nějaký od YR :D

      Vymazat
  14. Kokosák je super, ale na tom jsme se už oba shodly :) :D Aussie šampon mám taky a chystám na něj recenzi :) Expresní odličovač YR mám taky, ale nějak moc mi nesedl.. A balzámky YR naprosto miluju! Vlastním celkem tři a nejvíc mi sedl kokos :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kokos měla taky a byl skvělej, hlavně měl tu výraznější vůni, takže fakt super :)

      Vymazat
  15. Tomu říkám spotřeba! Ten krém na ruce z kozí řady si rozhodně kup, měla jsem ho v plném balení a byl fakt super :) Na tvé spotřebě odličovacích vod jde vidět, že ty levný šunty od privátních značek za to fakt moc nestojí, taky jsem si to sama vyzkoušela a radši už kupuju jen ty recenzema osvědčený jako L'Oréal, Garnier, Ziaja, Lirene micelárky. Head&Shoulders šampon jsem měla taky ten stejný, byl fajn, bavila mě jeho vůně i barvička. Měla jsem i kondicionér, ale ten je bílej a poslední dobou kondicionéry nebo balzámy vůbec nepoužívám, tak letěl poloprázdný do koše...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těma vodama máš pravdu, chtěla jsem vyzkoušet, jaké jsou ty levnější a fakt na NIC. Ta modrá barvička mě taky hodně bavila :). Kondicionér jsem z této řady měla taky, ten byl myslím v minulých produktech. To já zase když bych nepoužila kondicionér nebo masku, tak by se mi pak špatně rozčesávaly vlasy

      Vymazat
  16. Ten šampon Head and Shoulders mám taky a moc mi vyhovuje, protože já právě lupy mám od té doby co jej používám, tak jich mám méně ;) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  17. Niektoré výrobky sú naozaj skvelé :) Šampón od Aussie by som určite chcela vyskúšať. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud chceš, tak bych do jejich koupi šla :)

      Vymazat
  18. Ten kokosový olej je parádní :) Hrozně mám tyto články ráda :))

    OdpovědětVymazat
  19. 4,5 a 15 úplne súhlasím! kokosový olej je zázrak :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  20. ten krém od yves rocher vypadá lákavě, ale když nehydratuje, tak je to docela na nic, no :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt slabej, navíc to byla limitka, tak si myslím, že už teď ani k sehnání nebude

      Vymazat
  21. Ahoj kočko! Tvůj blog vidím prvně a musim říct že jsi hrozně moc krásná! :)
    Jinak doporučuji, pokud Tě zaujal krém na ruce od Ziaji s kozím mlékem, abys vyzkoušela i tělové mléko je naprosto úžasný! :) Nicole Menette ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za milej komentář! :) A i za tip, já si právě říkala, že to tak krásně vonělo, že bych těch produktů vyzkoušela hodně i ta konzistence a hydratace se mi ze vzorečku zamlouvala

      Vymazat
  22. Já jsem teď také vyhrála produkty Aussie v GA, ještě mi nepřišly, ale jsem na ně dost zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teda, tak to Tě muselo potěšit :)

      Vymazat
  23. já osobně nedám dopustit na chilli gel :)
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem jednou chilli vzoreček v zelené verzi a děsně mě pálel :D

      Vymazat
  24. Ahoj, hroznový balzam od Manufaktury nesadol ani mne :) Oveľa radšej mám malinový alebo marhuľový :) Mňam :)

    katkaink.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*