Oblíbená růžová

/
39 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
počasí se nám trošku ochladilo, tak je to příjemná změna.
Já jsem tak šťastná, protože už mi rodiče dali dárek za promoce a je to zrcadlovka Canon EOS 700 D ♥.

Můžu fotit i nahrávat videa, takže to pro blog teď bude oživení :).

Samozřejmě to musím všechno prozkoumat, co a jak ale fotit už jsem šla.

Dnešní outfit je takovej sekáčovej - šortky (původně ze Zary) jsem koupila v sekáči za 100 Kč, to samé tílko. Zde se mi hodně líbí ten vzor. Botky jsou z Rhodosu, už je mám 3. rok a jsou pořád jako nový a stály tenkrát 10 euro a náhrdelník z Terranovy myslím za 59 Kč.









39 komentářů:

  1. Úplne sa viem vžiť do Tvojej radosti, ja som si tiež kupovala nový fotoaparát kvôli blogu a bola to skvelá investícia:) Návštevu secondhandu už dlhšie plánujem, ešte som nikdy v žiadnom nebola, ale viem, že sa tam dajú zohnať krásne aj nenosené veci, len ja o žiadnom zatiaľ neviem, tak budem musieť najprv nejaký pohľadať:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě pár osvědčených, kam chodím často a vždycky něco pěkného vyberu :)

      Vymazat
  2. Krásne fotky:)..tá ružová ti veľmi pristane, veľmi ťa rozžiarila:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) tuhle růžovou mám nejradši

      Vymazat
  3. Super šortky, skvele si našla vážne :)


    Izabell │my diary/klik/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šortky jsem hledala všude možně v normálních obchodech i v sekáčích a pak jsem jednou šla takhle neplánovaně a hned první kousek, co jsem zkoušela a jak krásně sedly :)

      Vymazat
  4. Veru, k tobě ta růžová prostě patří :) Už si tě nějak nedokážu představit, že bys ji vůbec nenosila:) Sluší ti to.
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Kači :) taky si všímám, že je to moje dost častá barva ale fakt se mi líbí

      Vymazat
  5. Kočka, moc Ti to sluší:-) Sekáče miluji a nedám na ně dopustit..a moje narvané skříně taky ne:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já když se podívám do svýho šatníku, tak převážně tam mám taky sekáčový úlovky :D

      Vymazat
  6. Růžová je skvělá, jedna z mých nejoblíbenějších barev. Outfit je super, moc se mi líbí ty boty! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je tohle moje oblíbená barva :)

      Vymazat
  7. Přeju zábavu s foťákem! Já si nedávno pořídila PEN od Olympusu a od té doby fotím vždy, všude a všechno - nemůžu se od toho odtrhnout :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já teď taky ne, jsem z toho focení nadšená :D

      Vymazat
  8. Krásne fotky, tie sandálky sú fakt pekné. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty šortky! ♥ ..a za tu cenu, ani se ti nedivím, že sis je koupila, jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je skvělá, to bych takhle jinde nekupila :)

      Vymazat
  10. Nejlepší jsou ty boty, ty jsou super! :-)))) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný outfit! Jinak vůbec bych nepoznala že je to ze sekáče!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta růžová ti hrozně sluší Veru :)

    OdpovědětVymazat
  13. Botky jsou krásný a taková růžová ti moc sluší! -L

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluji k tak krásnému dárku, ani se nedivím, že tě tolik potěšil :) Jinak nejvíce se mi líbí boty z Rhodosu, jsou fakt krásné :)

    OdpovědětVymazat
  15. gratulujem ku canonu to vzdy potesi ja som minule dostala na narodeniny nikon od priatela:)) pekna si velmi:)

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za komentáře holky, jste super :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak tu radost naprosto chápu.. taky svůj foťáček zbožňuju, a to ani nejde o zrcadlovku. :D A jsem zvědavá na ty videa :)

    OdpovědětVymazat
  18. Moc Ti to sluší, Veru :) a už se těším na videjka, je pravda, že bych svoji zrcadlovku za nic nevyměnila, ty fotky jsou prostě o něčem uplně jiném, jak z kompaktu nebo mobilu...

    OdpovědětVymazat
  19. Ty si děsná kočka no já čumim!:-*

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*