Novinka - micelárka od Dermacolu

/
34 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
jak užíváte prázdniny? Já přes týden pracovně a přes víkend si užívám volno, kdy si můžu naplánovat co chci, tak je to super změna, když přes školní rok jsem měla brigádu právě o víkendu.

Když jsem si prohlížela leták z DM, všimla jsem si tam nové micelárky od Dermacolu. Kupovala jsem ji za 129 Kč. Teď je na ni v DM akce, jinak myslím pak bude za 179 Kč.
Na obalu?

Čisticí micelární voda (400 ml) šetrně zbavuje pleť nečistot a odličuje v jednom kroku i voděodolný makeup. Kyselina hyaluronová zpevňuje, vypíná a hydratuje pleť. Neobsahuje mýdlo, alkohol a parfemaci.

Pro koho a na co je určena?

Pro všechny typy pleti, na oči i tvář.

Můj názor?
Líbí se mi obrovské balení, protože já micelárky používám jak na odlíčení, tak na ranní i večerní čištění pleti.
Víčko je vyklapávací a otvor ani ne obrovský ani pidi, takže pro mě vyhovující.

Voděodolný produkt doma žádný nemám, takže to neposoudím.
Ale normální řasenku, tužku na oči, linky i ostatní krásně a rychle odlíčí - ALE mám s ní problém.
Po odlíčení mě štípou oči a cítím jak jsou takové suché.

Na pleti je ale zase příjemná, nelepí a nevysušuje.

Složení?
Aqua, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Propylene Glycol, Cucumis Sativus Juice, Sodium Sulfite, Phosporic Acid, Mannitol, Xylitol, Fructooligosaccharides, Sodium Hyaluronate, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Cetrimonium Bromide.

Takže můj konečný verdikt? Jednoznačně moje líčení odličuje skvěle a hlavně rychle, ale pak to štípání v očích se mi opravdu nelíbí. Takže jestli Vám ji doporučit nebo ne, tak to asi budete muset risknout. Já ji určitě už dopotřebuju, protože na pleti žádné vysušování a lepení neprobíhá, což je pro mě super a třeba i přestane štípat v očích :)

A vy už jste ji zaregistrovaly v drogerce?

Mějte se krásně, 
Pa Veru ♥











34 komentářů:

  1. líbí se mi to obrovské balení za super cenu :)
    četla jsem na ní už dvě pozitivní recenze bez štípání v očích, takže je to asi fakt risk,
    někomu sedne a někomu ne, ale rozhodně bych jí chtěla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě se velké balení líbí taky :) Já ji právě jen u pár blogerek viděla, že ji mají, ale všechny psaly, že ji zatím nezkoušely :)

      Vymazat
  2. Ještě jsem se po ní nedívala, protože mám zásobu micelárek minimálně na rok, ale už jsem o ní pochvalnou recenzi četla :) Zní to všechno skvěle, ale to štípání je fakt mínus :( Já momentálně používám od Yves Rocher a štípe mě jak blázen, plus lepí a moc neodličuje, ale taky ji dodělávám a pak mě čeká ještě jedno balení (i když ji spíš pošlu dál) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od YR teď mám taky micelárku z řady Hydra vegetal a ta mě neštípe, akorát co mi s některou řasenkou udělá je to, že sundá řasenku z očí ale pod očima mi zůstanou velké černé fleky, ale jen po některé řasence, po některé nic :D

      Vymazat
  3. Kolem DC micelárek kroužím pořád a nemůžu se odhodlat ke koupit. Mně snad ještě žádná micelárka nesedla, tak nevím, jestli to tato značka zvládne

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Dermacolu je právě tahle moje první :)

      Vymazat
  4. Nevypadá vůbec špatně! :) Nevím jak s těma očima, asi bych se s tím raději neodličovala a nechala ji pouze na pleť :)
    Deodorant Borotalco jsem koupila v drogerii Rossman, ale na netu jsem našla, že ho mají i na parfums.cz a nebo na lekarna.cz :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže jiné micelárky mě v očích neštípaly :) a díky za odpovězení

      Vymazat
  5. Tahle micelárka mě celkem zaujala, hlavně to velké balení. Mám na ni zálusk :)

    Unboxing | Dekorativka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako určitě ji nezavrhuji s tím štípáním očí je to fakt individuální, u někoho jsem četla, že ho zase štípala Nivea a ta mě zase vůbec :)

      Vymazat
  6. určite choď do inej, keďže ťa z nej štípu oči! ja som teraz dopoužívala od Dermacolu Detox and Defence micerálku a tá je v pohode, nič neštípe :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu jsem několikrát taky koukala, díky za tip :)

      Vymazat
  7. Vůbec jsem ji nějak nezaregistrovala, ale je fakt, že jsem na micelárky hodně náročná takže je moc v drogerii nesleduju :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem si jí všimla v letáku hned :)

      Vymazat
  8. Pokud by mě štípala v očích, tak bych s ní čistila jen pleť a okolí očí bych se vyhýbala. Tuhle tedy asi kupovat nebudu, ale ráda bch vyzkoušela micelárku od Garnier. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Garnier micelárku jsem měla a tu Ti můžu určitě doporučit :)

      Vymazat
  9. Také trávím prázdniny pracovně :)
    Micelárka vypadá moc zajímavě, určitě se po ní někdy podívám :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já už jsem ji nejenom zaregistrovala, já si ji i koupila. Zatím jsem ji nezkoušela, ale jestli i mně bude štípat v očích, tak mně tedy moc nepotěší.

    OdpovědětVymazat
  11. Mám ráda taková velká balení, ale zase bych uvítala, aby se prodávaly i v menších. Přeci jen skladovat doma nebo vyhodit třeba 400ml micelárky jen proto, že mi nevyhovuje, je docel škoda. Nevím jak v ČR, ale v Německu mají malé balení růžové Garnierky, což je podle mě hodně praktické :-) I když je pravda, že zrovna ta mi maximálně vyhovovala, takže bych už sáhla rovnou po velké :D Jinak Dermacol mám hodně ráda, takže se třeba dostanu i téhle :-)) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Garnier micelárnka je fakt super :) tu jsem měla v maxi balení

      Vymazat
  12. Taky mívám občas problém se štípáním v očích, ale tak je to vždycky risk jestli to vyjde nebo ne :D Jinak já mám taky prázdniny pracovní, jen víkendy volné, ale tak příští týden naposledy a pak konečně volno :)

    OdpovědětVymazat
  13. já používám micelárku od garnieru a jsem spokojená :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem měla předtím a byla jsem spokojená taky, ale té kosmetiky je tolik, že chci zkoušet vždycky něco dalšího :)

      Vymazat
  14. Vůbec jsem netušila, že Dermacol má svojí micelárku.. Sice jsem spokojená s tou svou od Garnieru, ale příště možná vyzkouším tuhle a uvidím, která bude lepší :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z komentářů vidím, že růžová Garnier je dost oblíbená :) I mě vyhovovala

      Vymazat
  15. Ještě jsem ji nijak nezaregistrovala, ale pořád na ní slyším samou chválu :) A co v práci? Utíká ti to tam přes léto? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi utíká to tak rychle,že se ani nestačím divit :D

      Vymazat
  16. ještě jsem si jí v drogerii nevšimla, tak na ní příště mrknu :) já mám nejraději Biodermu a nejméně mi sedí micelárka z Marionaud

    OdpovědětVymazat
  17. Tuhle bych rada vyzkousela.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám momentálně micelárku od LOrealu a ta je super :) U Dermacolu by mi asi vadilo to štípání v očích, nosím čočky a mám je docela dost citlivé :(

    OdpovědětVymazat
  19. Já ani nevěděla, že Dermacol dělá micelárky hehe...vypadá fajn, ale už jsem zvyklá na mé antibakteriální, takže po ní asi pokukovat nebudu :) -L

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*