Menší nákupy

/
34 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
jak si užíváte teď už trošku chladnější dny, pro mě je to teda zase příjemná změna.
Včera večer jsem se poprvé setkala s blogerkou Aničkou, zašly jsme si do kavárny (teď si říkám, že vlastně ani nevím, jak se jmenovala :D). Dala jsem si výbornou levandulovou limonádu a pudingový košíček (těch bych snědla klidně 5 :D). Tak to byl super večer :).

Když v práci skončíme, tak jak máme, tak i občas stihnu zajít do obchodů a omrknout, co tam mají.
A co jsem tedy pokoupila?

perličkový náušnice z Rossmanna asi za 49 Kč
 náhrdelníky z Pepca byly ve výprodeji jeden za 49 Kč, nemohla jsem se rozhodnout, kterou barvu, tak jsem vzala oba :)
 vzorovaný legíny z Pepca za 119 Kč a to v akci nebyly
né, že bych Vám tady děsně chtěla ukazovat prádlo :D, ale byly v akci za 35 Kč jedny a myslím, že jsou fakt hezký, tak jen takový tip - z Pepca
 pohodlěnější žabky jsem neměla - z Croppu za 149 Kč
Balea deodorant z DM (35 Kč), odlakovač z Rossmanna (43 Kč) a Rexona antiperspirant z DM (45 Kč)
 Hloubkově čisticí maska z DM (35 Kč), korektor laku na nehty z Rossmanna (okolo 60-70 Kč), tablety s hořčíkem a vápníkem z DM (asi 70 Kč)
 nakonec jedno výborné máslíčko ráno do kaše z Marks and Spencer za 64 Kč

Vy už jste byly nakupovat ve výprodejích?

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥






34 komentářů:

  1. Moc hezké nákupy :-) Nejvíc mě zaujaly asi žabky, furt sháním nějaké pohodlné a zároveň pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si právě každej rok kupovala takový ty pěnový, ale chodila jsem v nich pořád, takže se hned prošlapaly a byly tak na tu jednu sezónu a tyhle se mi líbí, že mají pořádnou podrážku :)

      Vymazat
  2. Ty náherdelníky jsou krásné, zvlášť za tu cenu. A taky se mi moc líbí žabky :) Já se chystám na nákupy v pátek, tak doufám, že taky něco pěkného pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V obchodech je teď moc pěkných kousků, mě se teda všude hodně líbí náhrdelníky a kabelky :)

      Vymazat
  3. Ty naušničky jsou krásné :)) !
    Působí hrozně čistým dojmem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé nákupy. Hodně se mi líbí náušničky a vzorované legíny. Žabky jsou super, také je ráda nosím a kalhotky za tak nízkou cenu mám moc ráda a vždy si jich dost nakoupím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych kalhotek taky pobrala víc, ale už měli jen tyto 2 barvy :)

      Vymazat
  5. Peanut butter! nejlepší věc na světě :D

    OdpovědětVymazat
  6. Dělat radost se musí:-) Udělala jsi to dobře, když ses nemohla rozhodnout, který náhrdelník vzít, já bych jednala stejně - vzala bych oba:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Ve výprodejích ani ne, ale nakupovat jsem trošku byla, především v DMku kvůli nude rtěnkám a lakům od Kate :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíc se mi líbí ty legíny a pelové naušnice :) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A legíny jsou super pohodlný a příjemný :)

      Vymazat
  9. Pěkné nákupy. Hodně mě zaujaly legíny, podobné by se mi šikly do práce. Bohužel Pepco mám z ruky :(
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem v Pepcu byla poprvé a myslím, že tam teď budu muset chodit častěji :D

      Vymazat
  10. super žabky, raz som si v rakúsku kúpila peanut butter a bol to hnus :D a raz doniesla kamoska z Lidlu a bolo to super sladké.. tak ja neviem aké to ma byť teda :D
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě přijde, že každý to máslíčko chutná jinak :) ale já měla z Lidlu taky, z Kauflandu a teď poprvé z MS a jednou vlastně i kamarádka dovezla z Anglie a chutnaly/chutnají mi všechny verze :)

      Vymazat
  11. ty kalhotky jsou úžasné, díky, že jsi je ukázala, musím pro ně taky běžet :D
    pudingové košíčkyy? někde v Pardubicíích?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běž :D nee v Brně jsme byli, já tady teď bydlím přes prázdniny, že zde mám přes týden práci :)

      Vymazat
  12. No vydařené nákupy! :) Ty kalhotky se mi líbí, zvlášť pak ta cena! A žabky jsou taky supr! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se taky líbí, krajky ty já můžu :D

      Vymazat
  13. To jsou super nákupy, miluju takový typ článku:-) Každopádně Pepco mám ráda, vlastně ani nevím jak se to vyslovuje ale říkám tomu Pepčo:-D Mají tam super věci do bytu a levné a jednoduché oblečení:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Nikdy mě nenapadlo se Pepcu dívat po oblečení. Já tam vždycky nejvíc nakupovala věci do kuchyně. Ty tam měli super:D
    A náušnice vypadají moc hezky:)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty legíny vypadají moc hezky. Včera jsem byla v pepcu a neviděla jsem je tam nikde. Koukala jsem i na ty kalhotky, protože se mi celkem líbí, ale taky je tam neměli, tak jsem si vzala jiný :D :) Nějaký velký nákup jsem zatím nedělala, jen jsem stihla plavky a kosmetiku :D

    Haul | July 2015

    OdpovědětVymazat
  16. Ty tabletky s hořčíkem si už sakra musím koupit, pořád na to zapomínám! Jinak já si teď koupila makeup v akci za skvělých 109Kč, úplně jsem čuměla, protože je od Rimmelu :D -L

    OdpovědětVymazat
  17. Tie legíny vyzerajú super, v poslednom čase sa mi veľmi páčia vzorované nohavice, trebárs s obyčajným bielym alebo čiernym tričkom:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*