Kosmetická nálož

/
35 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
užíváte sluníčka? Já jsem ráda, že se teď i ochladilo, protože i když mám větrák v práci vedle sebe, tak se skoro rozpouštím :D.
Nakupila se mi spousta nové kosmetiky, tak se pojďte se mnou podívat jaká :).
V červnu jsem měla narozeniny a taky jsem si nějakou tu kosmetiku koupila sama.
Z Avonu jsem si teď objednávala parfémy (Sensuelle a Sexy), kdy 2 byly dohromady za 498 Kč. Já měla ještě 50 Kč slevu od známé + masku s granátovým jablkem jako dáreček, což mě potěšilo :).
Voňavky se hodí do vždycky - dárky :)
Tělové mléko od Neutrogeny, sprchový gel z Douglasu a moje oblíbený tělový mléko od Nivey - dárky :)
Třešňový sprchový gel od Dermacolu, micelární voda od YR, antiperspirant od Axe, krém na ruce Essence a řasenka Alverde - dárky :).
Šampon Nivea na slabé vlasy - dárek, intimní mýdlo (kupovala jsem v Albertu asi za 60 Kč), tělové mléko Douglas - dárek.
Antiperspirant od Rexony a Nivey jsem kupovala v Tescu asi za 45 Kč a dvoufázový odličovač jsem koupila na zkoušku v Kauflandu asi za 50 Kč a musím říct, že bezproblémově a rychle odličuje :)
Odličovací tamponky (30 Kč), ústní voda (50 Kč), elmex pasta (60 Kč), melounový balzámek na rty (32 Kč), balzám na rty Astrid (40 Kč) - nakupovala jsem v Rossmanu :)
Sprchové gely jsou z Rossmana, ten první jsem kupovala v akci za 17 Kč a druhý za 25 Kč.
Mycí houbu z Rossmana mám nejradši, nerozplete se Vám a krásně se na ní sprcháč napění (15 Kč).
Mám teď Rossmann hned po ruce u bytu, tak doufám, že tam nebudu chodit moc často :D. Ještě jsem si všimla, že tam byla ve výprodeji hodně dekorativní kosmetika Catrice - mohly byste něco doporučit?

Co jste si koupily z kosmetiky naposledy Vy?

Mějte se nádherně, já si jdu počíst Vaše články,
Pa Veru ♥




35 komentářů:

  1. Wow, tak toho teda je :D Ale tiež by som sa mala vybrať na poriadny kozmetický nákup :D
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na moju letnú giveaway!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase na nějakou dobu tam nemusím :D

      Vymazat
  2. Sprcháče z Douglasu absolutně miluju. :) Hlavně Barati s citrusy. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zase ten sprcháč zklamal, vůbec nepění a je hrozně tekutej :(

      Vymazat
  3. WOW, to jsou pořádné nákupy!
    Sprcháč s marakujou a kokosem musí úžasně vonět. Zaujal mě intimní gel, zmíníš se o něm na blogu? A maska s granátovým jablkem mě taky zajímá! :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rendy, sprcháč voní nádherně :) A intimní gel je skvěle hustej, pěkně pění a nedráždí, takže ho doporučuje, jen to balení je takové slabé, že při tom vymačkávání mi přijde, že se tak jakoby prohýbá :D A jak budu mít ozkoušenou i masku, tak dám vědět

      Vymazat
  4. Já bych se měla stydět.. Kosmetiku jsem si už delší dobu žádnou nekoupila až na sprcháče a odlič. ubrousky. Však na následující měsíc mám velký kosmetický wishlist, tak doufám že si z toho alespoň něco koupím.. Jinak pár tvých produktů jsem vyzkoušela..Deodorant AXE mám moc ráda, teď používám zrovna niveu invisible. Balzámy na rty Isana jsou taky celkem fajn..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem taky po delší době udělala nákupy :)

      Vymazat
  5. Ahoj Veru, teplo si teda neužívám, v práci mám naštěstí chladno i bez klimy a větráku, za to jsem děsně ráda! :-D Jinak nákupy moc hezké, je to opravdu NÁLOŽ :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš super Leni, zvlášť když jsi psala, že ty vedra Ti nedělají dobře :)

      Vymazat
  6. Od Catrice mám veľmi rada laky na nechty:) Majú odtiene, ktoré sa mi páčia, výdržou sú priemerné (tak cca 3 dni), balenia sú väčšie a majú šikovné aplikátory. Dodatočne ti prajem všetko najlepšie k narodeninám!!:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Catrice mám taky 4 laky, co jsem vyhrála a jsou skvělý :) A děkuju

      Vymazat
  7. Páni, to je věcích - spotřebovávala bych je tak rok :D

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No parfémy a tělová mléka si nějaký ten čas nebudu kupovat :D

      Vymazat
  8. Máš Rossmann hned u bytu? To by moje peněženka krutě trpěla:-D
    Obě ty voňavky od Avonu mám, krásně mi voní, já mám prostě vůně od Avonu ráda:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO prááávě :D Já už tu Sensuelle mám teď potřetí,jak je moje oblíbená

      Vymazat
  9. Noo to je tedy opravdu naloz. :) mas do zasoby vystarano :)

    OdpovědětVymazat
  10. Teda to je věcí :D nějakou zásobu parfémů bych taky potřebovala :D

    My summer essentials

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě potřebovala voňavku, že už mi docházela poslední, tak jsem to říkala na hlas a hned se to sešlo :D

      Vymazat
  11. Teda taky ráda dostávám dárky ode mě pro mě, haha:-D super věcičky Verunko, a opožděně všechno nejkrásnější:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) joo dárečky to já taky můžu, ať už od někoho nebo že si nakoupím sama

      Vymazat
  12. Sensuelle voní nádherně! mám ho doma stejně tak jako B.U. akorát mi všechno dochází :D takže bych potřebovala všechno nakoupit to asi ještě tak 100x :D
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ji mám právě potřetí a je to prostě vůně, kterou bych si vždycky ráda koupila :)

      Vymazat
  13. :D ja som sa teraz pustila do nakupovania oblečenia :D ale vždy zájdem aj do drogérky :D takže si nejaký lak na nechty odnesiem vždy domov :D nakúpila si super vecičky D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nákupy oblečení potřebuju taky :D

      Vymazat
  14. Z tolika věcí jsem měla sama jen jeden jediný produkt? No tak to je to se mnou zlé :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Té kosmetiky je tolik, že já jsem toho taky tolik nezkoušela :)

      Vymazat
  15. niektoré značky u ás na SR nemáme... to bude tým rossmannom :D
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. To je poradny nakup. Mam rada kremy na ruce od Essence.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Essence jsem měla karamelový a ten byl super :)

      Vymazat
  17. Taky si teď potřebuju zajít na nějaký menší nákupej kosmetiky, tak snad ulovím něco dobrýho :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem dnes zase zašla do Rossmana ještě pro odlakovač a mají tam skvělý výprodeje na bižuterii, tak jsem ulovila krásný náušnice za 50 Kč :)

      Vymazat
  18. Produkty od dermacolu z řady aroma ritual miluju :)
    denissebeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*