Kočičí linky Miss sporty

/
39 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
sotva se ráno probudím, je vždycky tak moc krásně, že hned se mi vstává líp.
Dnes Vám řeknu svůj názor na černý fix od Miss sporty.

Fix jsem kupovala v Rossmannu asi za 59 Kč. Velikost 1,6 g. Kočka na fixu mi přijde jako super detail.
Ale jak je funkční?
Hrot není ani po 3 měsících opotřebovaný, pořád si udržuje tu pevnost jako na začátku.
Přijde mi ale docela tvrdý, nemaluje se mi s ním zrovna nejlíp.

Linky mají být černé ale je to hoooodně slabá černá, abyste vytvořili fakt černou barvu je potřeba přejet několikrát na tom stejném místě.
Při vyšší teplotě se mi linky obtisknou na víčko a večer už se roztíkají a barva z některých částí mizí.

Jestli bych je doporučila nebo ne? Já už bych si je znovu nekoupila, protože mi vadí ta slabá černá/spíše je to taková výraznější šedá.
Za ty peníze fajn, ale třeba fix od Essence byl o moc lepší a cena je stejná.

Zkoušely jste/používáte nějaký fix?

Mějte se nádherně a přeju Vám krásnej víkend,
Pa Veru ♥




39 komentářů:

  1. Tak to je vážně škoda, moc děkuji za tuto recenzi, protože jsem si plánovala ho koupit! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se Ti hodila :)

      Vymazat
  2. Já teď momentálně mám od She, ale ten taky není úplně černý...vyhovuje mi opravdu ve všem, ale ta barva je marná :D -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od She já nezkoušela ještě vůbec nic :)

      Vymazat
  3. Škoda, Miss Sporty zvykne mať skvelé produkty... Ja som bola veľmi sklamaná z fixky od Rimmel, bola tiež veľmi tvrdá, zle sa mi s ňou pracovalo. Inak mám fixky na oči rada - oveľa radšej ako štetce či ceruzky, no zatiaľ nemám medzi fixkami žiadneho obľúbenca, stále hľadám tú pravú:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě doma od MS jen laky na nehty a tu tužku :) Tužky na oči mám nejradši z Avonu takový třpytivý, který ale nejsou klasický tužky ale takový gelovější jakoby

      Vymazat
  4. ja používam od NYC a tá je super, s touto nemám skúsenosti :)

    Izabell │my diary/klik/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u NYC jsem si fixek ani nevšimla, takže díky za tip :)

      Vymazat
  5. U očních linek mám ráda výrazné, syté barvy, obzvlášť když se jedná o černou, tahle mi připadá doopravdy nevýrazná, takže nic pro mně.

    OdpovědětVymazat
  6. Tiež mám túto doma, aj predtým som mala linku len tohto typu a zdali sa mi fajn, ale súhlasím s tým, že nieje moc čierna.. Naposledy som si kúpila tekuté, ktoré sú výraznejšie, cenovo podobné a lepšie sa mi s nimi robí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou jsem si tekuté půjčila od ségry, ale linku jsem fakt hezky nenamalovala :D

      Vymazat
  7. Obdivujem ľudí, ktorí si vedia urobiť linku fixkou. Ja som jednoznačne za tekutú linku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já zase když jsem měla tekutou, tak jsem ji namalovala hrozně, chce to asi cvik :D

      Vymazat
  8. Já už delší dobu plánuji, že si nějaký fix koupím a aspoň vím, že tenhle to nebude. Ale kočka je fakt super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. Fix od Miss Sporty jsem zkoušela a dobře se mi s ním pracovalo. S tou nevýraznou barvou máš pravdu, ale podobně jsem na tom byla i s fixem od MAC.

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Myslím, že můžou být i horší, ale zase, že jsou i lepší :)

      Vymazat
  11. Škoda tej nevýraznej farby :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak by byla skvělá, ještě ten hrot by mohl být o malinko měkčí :)

      Vymazat
  12. Tyhle fixy já neměla nikdy ráda, vždy jsem byla zastáncem gelových linek a vydrželo mi to dodnes:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli myslíš takové ty gelové z kalíšku, tak ty jsem nezkoušela nikdy :)

      Vymazat
  13. Já občas používám linky od Dermacolu, a podle mě jsou nejlepší :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dermacol dekorativku taky nemám moc prozkoumanou, mám doma jen lak na nehty a to je možná tak vše :D

      Vymazat
  14. Taky jsem je měla a už bych si je nekoupila. Jsou lepší linky jako třeba ta "zebrová" od Dermacolu :) A ve slevě ji klidně seženeš za stejný peníze.

    Můj červenec

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, jakou myslíš ale teď si nevybavuji jestli jsem na ni četla negativní nebo pozitivní názory :)

      Vymazat
  15. Tak to já si teda radši koupím ten fix, když říkáš, že je lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Essence fix je lepší než tento :)

      Vymazat
  16. Já myslím, že jsem tento černý fix také vlastnila a měla jsem s ním stejný problém jako ty.. barva nic moc, ale ještě víc mě štvalo, že když už se mi náhodou něco jako linku podařilo udělat (malý zázrak, protože jsem na to fakt nešika), že se mi obtiskávala na víčko.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě se obtiskává jen fakt ve velkým vedru :)

      Vymazat
  17. to mi připomíná, že nemám žádnou pořádnou tužku na oči.. ale plánuji si koupit od dermacolu :)
    Lovies 47

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V komentářích ji někdo taky chválil :)

      Vymazat
  18. Ja som si fixy už prestala kupovať, tiež práve kvôli tomu, že sú také málo čierne :) radšej dám prednosť gélovej linke

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY Playboy - Play it Wild

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O té gelové začínám přemýšlet, protože o ní holky taky dost psali v komentářích, teď jen vybrat nějakou tu pravou :)

      Vymazat
  19. Zkoušela jsem ten fix od Essence, sice barva dobrá, ale nemanipulovalo se s mi s ním úplně nejlíp, gelové linky jsou mnohem lepší, Maybelline doporučuji :).

    OdpovědětVymazat
  20. jj, je to príliš slabá čierna a oplatí sa investovať do linky trošku viac :)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  21. Ja teraz skúšam farebné linky, ale pri čiernej tiež preferujem keď je poriadne čierna :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*