Fotky za poslední dny

/
30 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

za poslední dobu se mi nashromáždily nějaké ty fotky, které bych Vám chtěla ukázat.

začátkem července jsem měla promoce -  s přítelem a ségrama :)
dárek od přítele k promocím 
 nejčastější snídaně (vím, že je to hrnek se zimním motivem, ale piju z něj nejčastěji, protože je velkej :D)
 no tak to prostě nechcete :D, při čistění se mi brýle rozpůlily !!!!
 ještě dárek k narozeninám od mámušky
 náš brněnský majetek s přítelem :D
největší mazel :)
outfit :)

Jak užíváte léto?

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥





30 komentářů:

  1. Tak ty brýle mě dostaly :D :D Na fotkách ti to moc sluší Veru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No když se to stalo, já myslela že pojdu :D ! Děkuju Peti

      Vymazat
  2. Máš skvelý blog veľmi sa mi ľúbi aj dizajn.
    U mňa prebieha GIVEAWAY o zaujímavé veci, bola by som nesmierne rada keby si sa zúčastnila! :)

    GIVEAWAY /KLIK/

    OdpovědětVymazat
  3. Na fotkách Ti to moc sluší a máš krásnou postavu :) To s brýlemi naštve, kamarádce se stalo to samé kdysi na školním výletě a chodila pak dva dny slepá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No týjo ještěže se mi to stalo doma, to bych byla jinak nepoužitelná :D a děkuju

      Vymazat
  4. Krásné fotky, Veru :) Ty rozbité brýle mě rozesmály :D jak se ti to povedlo? A mimochodem super outfit!

    Summer Reading

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No chytla jsem tak ty brýle do ruce, začla jsem čistit a najednou jsem měla v každé ruce půlku :D děkuju

      Vymazat
  5. Přesně to samé se mi s brýlemi stalo taky, byla jsem tenkrát pekelně nasr... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já byla tak nasr .... !!!! :D

      Vymazat
  6. Moc vám to sluší, Tobě i ségruškám:-) A ty rozpůlené brýle, to je pech, to by člověk skoro neřekl, co se může při čištění stát..

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to slušelo a dárek od přítele je nádherný. Brýle věřím, že nepotěšily a pejsek je skvělý. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. S přítelem vám to spolu moc sluší! :))

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Veru, ještě jednou moc gratuluji k promoci! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty si prostě největší kočka pod sluncem! Neskutečně ti to sluší:-) Máš vážně krásný úsměv:)

    OdpovědětVymazat
  11. chudence brile mne sa ich raz podarilo rozšlapat na diskoteke :))

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky <3 S přítelem vám to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  13. na promóciach si bola veľmi krásna, super usmiata :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, tam už jsem si to úplně užívala :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*