Dárečky pro 2 z Vás za 1. narozeniny blogu

/
19 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
15. července jsem psala, že blog oslavil rok a taky, že pro Vás chystám soutěž.

Dárečky jsem koupila pro 2 z Vás a co se tedy bude v balíčku nacházet?

♥ Pleťová maska chvíle štěstí
♥ Krém květiny
♥ Melounový balzám na rty
♥ 8 párů náušnic z Croppu



Do komentáře mi stačí napsat, které druhy blogů (myslím kosmetické, módní, kuchařské, cestovatelské, fitness, ...) sledujete nejčastěji nebo které články Vás na různých blozích baví nejvíce + připojte e-mail.

Soutěž potrvá přesně do 15.8. 2015.

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥








19 komentářů:

  1. Jůů, to jsou krásné ceny! :)) Já mám nejradši, když se na blogu nachází od všeho trochu.. móda, kosmetika, lifestyle, cestování = dokonalá kombinace! ♥

    anotherdominika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ceny jsi vybrala skvěle, ten melounový balzám jsem očichávala minulý týden u kamarádky a málem jsem se rozplynula :D Já mám nejraději kosmetické blogy, ale nepohrdnu ani módou a občas nějakým receptem na dobré jídlo :)
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee, ten krém má tak skvělý obal, taky si ho musím jít koupit. Já ráda sleduji kosmetické blogy, lifestylové a někdy si i ráda přečtu recept na nějaké jednoduché a rychlé jídlo. :-)
    genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Dárečky jsou vážně peckový! :) Jinak nejraději sleduji kosmetické blogy, kde mě baví převážně nákupové články a recenze, ale občas zavítám i na nějaký ten fashion blog :) beautyna.cz@gmail.com http://beautyna-cz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ja milujem blogy s tematikou životného štýlu, kozmetiky a obliekania:)..rada si prečítam recenzie, recepty, diyčka...
    wendi@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá soutěž :)
    Já nejčastěji sleduji blogy s kosmetickými recenzemi, protože se nejen něco dozvím, ale zjistím jaké věci ještě doma nemám a nutně je potřebuju :D
    highheelsandthecity@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. ten melónový balzam <3
    Ja mám rada zo všetkého rožku trošku, takže také "random blogy", kde je móda, lifestyle, kozmetika, ale i recepty, nejaké tipy na výlety, filmy, seriály, hudbu a pod. :)
    lubeznablog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji k narozkam a preji dalsi uspesne roky :)
    Nejvice sleduji kosmeticke a knizni. Z clanku mam rada samozrejme recenze, ale i novinky a spotrebovano.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Mam moc rada clanky z vyletu a take outfity, kde se dokazi inspirovat, cizi mi nejsou ani kosmeticke clanky, ale nejradeji liceni sleduji prostrednictvim videii u youtuberek :)
    Kkiss@seznam.cz
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné dárečky a dodatečně gratulace k jednomu roku tvého blogu, ať se ti s ním daří i dál :-) Já mám ráda především blogy kosmetické, ale sleduji i některé zaměřené na módu, ale spíše jen z ČR a SR :-) Jinak mám ráda i takové všehochutě, kde se na blogu objevují i DIY, články ze života apod., je to různé a záleží hlavně na samotném blogu, jak mě zaujme :-)
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Dárečky jsi vybrala nádherné:-)
    Nejvíc sleduji blogy s kosmetickou tématikou, sama jsem blázen do kosmetiky, takže na těchto blozích si přijdu na své, inspiruji se..:-)
    A články které mně baví nejvíc jsou asi nákupy:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. V posledom čase si stále radšej pozerám práve kozmetické blogy, z ktorých sa učím ako sa maľovať, a tiež ma celkom baví si čítať recenzie na konkrétne výrobky. janusa.zoe@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. ahoj :) takže čo sa týka samotných článkov na blogoch mám veľmi rada rôzne nákupne príspevky či už sa týkajú kozmetiky alebo oblečenia. A čo sa týka samotného zamerania filmov mám rada skôr zmiešané blogy, prevažne blogy, ktoré sa venuje tak ako aj kozmetike, rôznym outfitom apod. A za posledne mesiace aj vdaka pisaniu diplomovky som si veľmi obľúbila rôzne odborné blogy špecializované na moderné vzdelávanie či blogy o sociálnych sietach a tiež o samotných blogoch.
    Email: storyofoureverydaylife@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezké dárečky :) Ten melounový balzám mě láká už dlouho.
    Já mám na blozích nejradši takovou všehochuť a nejraději sleduji obyčejné holky se kterými se můžu nějak ztotožnit. Na blogy, kde blogerka ukazuje neustálé nové oblečení za spolupráce, novou rtěnku od Chanelu a kabelku od MK mě moc neužije :) A co se týče článků, nejraději nějaké randomy, new in a spotřebováno :)

    OdpovědětVymazat
  15. mám ráda když je na blozích beauty,lifestyle, fashion.. všeho trochu :)
    denissebeauty@seznam.cz
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  16. Nejvíce čtu kosmetické blogy a nejvíc mě baví recenze na zajímavé výrobky, new iny a novinky z drogerií.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Já nejvíce sleduji blogy kosmetické, lifestylové a módní. Jsou mi nejbližší a často si z nich něco odnesu. :) Ze samotných článků mám nejraději recenze a hauly. :)
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ahojky Veru! Super soutěž, těšila jsem se na ni. :) Já nejčastěji sleduji kosmetické blogy, které mě fakt baví. Miluju recenze, protože mě zajímá názory jiných lidí na různý kosmetický produkt. Dále miluju new in/haul články, protože tak sbírám inspiraci co je nového ve světě a co si koupit :)

    Summer Reading

    OdpovědětVymazat
  19. Já nejraději čtu fashion blogy nebo blogy o kosmetice. Taky ale ráda zavítám na ty, kde autor/ka píše na různá random témata. Moc hezké ceny, snad se poštěstí :) -L laurinka61@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*