Co bych si postupně ráda koupila

/
49 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
dneska jsem tak přemýšlela, že bych si mohla dát do kupy materiální věci, kterýma bych si udělala časem ráda radost.

Když koukám u jiných blogerek na různé wishlisty, vždycky mě baví :), tak dneska se mrkneme na ten můj.

1. Legíny Calzedonia - slyšela jsem na ně dost chvály, tak až je zase naskladní do obchodu, tak plánuji koupi, teď mají v obchodě jen samé plavky - měl jste/máte někdo tyto legíny?

2.Zrcadlovka - ráda fotím a chtěla bych i v ohledu fotek a videí posunout blog trošku výš, dárek od rodičů k promoci je na cestě, tak uvidííím :)

3.Peněženka by se hodila - máte nějaký tip, kde sehnat pěknou pěněženku?

4.Hodinky mám doma dvoje za pár korun, takže to na nich jde poznat a mám ráda o čase přehled a mobil nemám taky pořád u sebe, tak by se hodinky hodily :)

5.Nějaké tattoo se mi teď taky honí hlavou :)

6.Slyšela jsem hodně chvály na tento krém od blogerek Péti, Rendy a Nikči a dalších, tak by sem si časem chtěla tímto pomocníkem udělat radost

7.V časopise byl vzorek parfému Dare a ten já chci

8.A první věc co si z výplaty koupím bude tato knížka od Cameron Diaz Body Book.
Cameron je moje oblíbená herečka a zajímám se i o zdravý životní styl, tak už se na ni těším.

Tak jak se Vám líbí můj seznam? Líbilo by se Vám taky něco? A co byste si z materiálních věcí rády pořídily Vy?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




49 komentářů:

  1. Tolik věcí, které bych taky chtěla. Jako třeba zrcadlovku, protože se někdy fakt stydím za moje fotky na blogu.. Hodinky taky a tu knížku taky, protože Cameron je dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cameron je skvělá :) a taky občas z těch svých fotek nejsem nadšená :D

      Vymazat
  2. Benefití krém mooooc doporučuji :) Jinak body book bych si také ráda přečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další doporučení, to ho fakt musím koupit :D

      Vymazat
  3. taky by se mi hodily hodinky, nejlépe nějaké jenom jednoduché a neutrální barvy, které by se hodily ke všemu, a peněženka :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě o takových mám taky představu :)

      Vymazat
  4. Můj wishlist je velice obsáhlý, co z toho si všechno koupím nevím. Rozhodně peněženku potřebuji také, takže až nějakou pěknou objevím, koupim si jí. Co bych ale už delší dobu chtěla jsou lepší štětce na líčení a kabelku která je akutní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo nová kabelka by se mi hodila taky :)

      Vymazat
  5. Body book by som si rada prečítala aj ja, hovoria, že je super :)
    Ak chceš peknú a kvalitnú peňaženku tak skús na jej.sk, majú neskutočný výber! :)

    Môj BLOG /KLIK/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za tip na stránku, mrknu tam :)

      Vymazat
  6. Pekný wishlist, ...ja som momentálne v štádiu, kedy mi nič hmotné nechýba, ale tú knižočku by som si tiež rada prečítala, mám teraz také čítacie obdobie:D **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už jsem čtecí období neměla dlooouho :) když nepočítám školní čtecí období :D

      Vymazat
  7. Já mám peněženku z Mohita a nemůžu si ji vynachválit :) Plus krásné mají v River Islandu, v New Looku nebo v Mangu a navíc mají teď slevy :))
    Já ještě v Čr koukala na ty push up legíny, ale cena kolem 7 stovek, nebo kolik to byla, mě teda odradila:-/
    Tetovačku bych brala taky, už asi půl roku mám nějakou představu, ale pořád se nemůžu odhodlat a když si říkám, že bych šla, tak mám vybílený účet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Mojita kouknu, myslím, že tady v Brně ten obchod je. Já jsem si právě říkala, že si za ně i připlatím, protože já legíny nosím hrozně ráda :) .. :D

      Vymazat
  8. Moc pěkný wishlist! Peněženku chci už asi měsíc a pořád ne a ne narazit na tu pravou:(
    Hodinky vypadají moc pěkně. Parfém by mě zajímal, jak voní. V pátek jsem vyzkoušela v Sephoře Miss Dior a docela jsem se do něj zamilovala :))

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem na ty peněženky koukala na internetu, tak tahle byla snad jediná, co se mi líbila, vůbec žádnej výběr, tak jsem zvědavá, jaký výběr je v kamenných obchodech :)

      Vymazat
  9. ta knížka od Cameron mě taky hodně láká :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezký wishlist, kosmetiku od Benefit bych taky ráda zkusila, tak třeba po výplatě z brigády si něčím udělám radost :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezký wishlist :) Já si teď hlavně přeji zájezd příští rok na Island, na který si poctivě šetřím v prasátku a pak také šaty z Asosu, které jsou z loňské kolekce a teď nikde nejsou k nalezení :(

    OdpovědětVymazat
  12. O tetování taky uvažuji, už mám v hlavě i pár nápadů co a kam, ale teď ještě schází se k tomu odhodlat:-) Ale zas tak moc to nespěchá, až si budu úplně jistá, tak se to určitě zrealizuje:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o něm jednu dobu dost přemýšlela, pak to zase přešlo a teď zase přemýšlím :)

      Vymazat
  13. Ty legíny jsou nádherné. Taky by se mi nějaké hodinky líbily, hned bych si vybrala. Moc pěkný wishlist. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  14. Samé užitečné věci! :) ..snad si vše pořídíš :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že samý užitečný :)

      Vymazat
  15. Krásné věci, já kdybych měla sestavit seznam mých věcí co potřebuju, bylo by to hodně dlouhý:-D

    OdpovědětVymazat
  16. Na knížku od Cameron jsem už dříve taky koukala....A ty hodinky na obrázku jsou fakt krásný :) -L

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem zvědavá, jak se ti bude líbit ta kniha :) Musíš pak napsat, jaká byla, až si jí pořídíš. Myslím, že peněženka je důležitým dámským doplňkem a jsem už teď moc natěšená, jakou si pořídíš :)

    OdpovědětVymazat
  18. Máme podobný seznam :) Na legíny z Calzednie mám už zálusk taky dlouho. Hele Veru, peněženku jsem sháněla taky šíleně dlouho, chtěla jsem nějakou pěknou, elegantní a nakonec jsem krásnou bílo koženkovou se zlatým detajlem pořídila v Praze v Bershce za 3 stovky, takže úplně paráda, jsem z ní odvařená.:D Mám jí už od dubna a pořád vypadá jako bílá a i hezky drží :) A tetování už mám 2 ale už dlouho přemýšlím nad třetím :))

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherný wishlist ♥ po tej Guess Dare túžim aj ja ♥

    xoxo ♥ www.beingasanmonica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Knížku mám, ale ještě jsem se k ní nějak nedostala.. Nad tetováním také přemýšlím :). A peněženku bych potřebovala taky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jak ji budu mít tak to bude hned večerní počteníčko :)

      Vymazat
  21. Legíny oo hodinkky vypadají dobře. Já hodinky nenosím. Jediny co mám, tak jsem dostala k deseti :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě ty dvoje co mám tak je taky nenosím, jednak už došla baterka a jsou fakt za pár korun, takže už nejsou ani moc nositelný :)

      Vymazat
  22. Krém Benefit jsem měla a byla jsem hodně spokojená. Pak jsem si k němu dokoupila ještě oční a ten už byl podstatně slabší.
    Mám pocit, že bych chtěla snad všechno na světě :-) Ráda bych vzorečky všechno vycházejících kosmetických novinek na vyzkoušení :-) To mi asi nikdo nedá, tak si v srpnu koupím aspoň něco od Clinique :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vzorečky vycházející kosmetiky by se mi teda líbily taky :D

      Vymazat
  23. Na tu knihu od Cameron Diaz jsem se zrovna včera dívala v knihkupectví a celkem by mě zajímala. Tak budu doufat, že ji brzy koupíš, přečteš a napíšeš sem nějaké poznatky. :) O tetování teď taky přemýšlím. Už mám i vymyšleno, jen se nějak nemůžu dokopat oslovit nějakého tatéra ať mi udělá návrh.
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  24. Pěkné značkové peněženky mají v různých outletech, když to dobře vychytáš a já mám ještě moc ráda peněženky od Guessu, tam jsem si nedávno jednu pořídila ve slevě, jen ne tedy v outletu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Guess peněženky jsem se dívala a dost se mi jich líbilo :)

      Vymazat
  25. Guess vůně je opravdu skvělá, dostala jsem jí od přítele a voní nádherně :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*