BLOG SLAVÍ 1 ROK

/
28 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
tak přesně před rokem jsem založila tento blog.

Za ten rok jsem vydala 137 článků a spolu jsme napsaly dohromady 4411 komentářů a vytvořily skupinku o počtu 166 pravidelných čtenářů.

Já bych Vám tímto chtěla moc poděkovat, že reagujete na moje články a vzájemně si zde sdílíme dojmy a názory na různá témata.

A jako odměnu z mé strany čekejte v blízké době soutěž o dárečky :)


Mějte se moc krásně a DĚKUJU ♥

Pa, Veru 




28 komentářů:

  1. Jéé, tak to gratuluju! :)) A přeju, ať se ti (nejen) v blogování daří dál! :))

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Velká gratulace k prvnímu roku, věřím, že těch let bude ještě hodně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluji Veru a přeji další spokojené čtenáře! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ať se daří i nadále a počet čtenářů roste

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju, jsou to krásná čísla! Moc ráda tvůj blog čtu :) -L

    OdpovědětVymazat
  6. Hned se jdu k tvé komunitě přidat :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji ti, aby se ti stále v blogování dařilo a hlavně aby tě to bavilo ;) (ahhah hezky se to rýmuje ;) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  8. Velká gratulace k prvním blogovým narozeninám a ať Tě blog stále baví:-)

    OdpovědětVymazat
  9. To je super gratuluji:-) Můj blog má zatím měsíc a půl a už teď jsem ráda za to, že některé slečny se zajímají o články a reagují na ně v komentářích:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji, kéž bych se já takhle daleko dostala.. Jen pokračuj, jsi na dobré cestě..

    OdpovědětVymazat
  11. To je krásné, Veru. Jsem ráda, že jsem tě našla u někoho na blogu a koukla na tvůj blog, protože ho mám moc ráda. A víš proč? Tvůj blog mi přijde speciální, protože mi přijde osobitý.. Sama nevím, jak to vyjádřit, ale strašně ráda se těším na tvé články a ráda je komentuji. Máš tady takovou super atmosféru :) Gratuluju k prvnímu roku a snad příští rok budu gratulovat k druhému :))


    Gold Tattoos

    OdpovědětVymazat
  12. Jééj, gratulujem😊..určite ďalej bloguj:)

    OdpovědětVymazat
  13. Jé to je super:) jen tak dál jsi skvělá:))

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluju! Přeji do dalšího roku ještě více čtenářek a komentářů. :) Je to skvělý úspěch tolik pravidelných čtenářů za rok. :))

    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  15. Moc děkuju za komentáře holky, jste skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Gratuluju moc a tobě a blogu přeji jen to nejlepší do dalších let :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, já objevila Tvůj blog teprve nedávno, ale opravdu se mi tady líbí. Tak přeju do dalších let hodně čtenářů a taky radost z blogování :-) Olívie

    OdpovědětVymazat
  18. Blogu preji vsechno nejlepsi a tobe porad stejnou chut do psani ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Gratulujeem.:-) Vela štastných a uspešných dalších rokov prajem!!

    OdpovědětVymazat
  20. Pripájam sa ku gratulantom a želám nech ťa písanie stále baví, lebo my, tvoje čitateľky to z článkov cítime :)

    OdpovědětVymazat
  21. Gratuluji! Ať se daří dál :)

    OdpovědětVymazat
  22. Velká gratulace, Verunko, ať se blogu do budoucna stále tak dobře daří a ať máš spoustu spokojených čtenářů :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*