Ruby a Pearl

/
40 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
dnes přicházím s článkem o dvou lacích z Avonu.
Řada?
Laky jsou z řady Magic effects mineral crush. Obsah laku je 10 ml. 

Cena?
Já laky kupovala v akci kup jeden za 129 Kč a druhý dostaneš za 1 Kč. Takže jeden vyšel za 65 Kč. 
Na laky jsou v Avonu často akce, běžně se pohybují v cenovém rozmezí 69-89 Kč.

Lakování?
Se štětečkem se mi manipuluje pěkně, lak nedělá žádné pruhy nebo jiné neplechy.

Krytí?
Oba 2 kryjí v první vrstvě, já jsem si ale navykla dávat vrstvy laků dvě.

Výdrž?
Použila jsem podlak od Catrice + 2 vrstvy laku a lak vydržel pěkný 4 dny, po 4 dnech se mi na některých nechtech začaly odlupovat špičky.

Odlakování?
Jelikož lak obsahuje třpytky, tak odlakování trvá o trošku déle než klasické laky, ale mě se ty třpytkové tak moc líbí, že to odlakování vydržím :D.



Který z laků se Vám líbí víc? Máte doma nějaké laky z Avonu?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥






40 komentářů:

  1. Ten červený se mi moc líbí :). Mně bohužel laky od Avonu moc dobře nedrží, tak raději dávám přednost jiným značkám.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou krásné :) líbí se mi oba dva a připomínají mi pískáče od GB :) laky od Avonu mám ráda, mám jich doma hodně, ale spíš z těch minulých kolekcí, teď jsem si už dlouho žádný lak z Avonu neobjednala.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten světlunký je překrásný! Od Avonu mám lak jeden a mám ho ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem zvyklá dávat dvě vrstvy laku, i když už v první kryje perfektně. :-) Laky z Avonu nemám vůbec, ale líbí se mi ten Pearl. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsou opravdu moc krasné!;) Mně se spíše líbí ten růžovoučký. Avon obecně má velmi hezké barvy,ale moc mi dlouho bohužel nevydrží na nehtech.

    OdpovědětVymazat
  6. Oba jsou nádherné. Doma asi ani žádný lak od Avonu nemám, protože jsem si jednou jeden objednala a absolutně neseděl odstín, takže putoval dál :)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za komentář, krásný blog ! ♥

    OdpovědětVymazat
  8. vyzerajú pekne :) ja som si už dlho nelakovala nechty, trénerka to nemá rada :D
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Teď jsme dostala právě tenhle, ale v modrý barvě, tak uvidíme! Líbí se mi ale víc asi ten červený:) -L

    OdpovědětVymazat
  10. S laky od Avonu nemám zatím žádnou zkušenost, ale na nehtech vypadají moc hezky a výdrž 4 dny také není nejhorší :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Nemám doma ani jeden ale víc se mi líbí lak Pearl

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za sérii komentářů :-) S blogem začínám, tak mě to potěšilo. Moc se mi líbí tvoje fotka co tu máš s těma brýlema. :)
    Laky jsou oba krásný a v takovéhle akci, nekup to. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuju, ta je ještě z minulýho léta :) Práávě já jsem na ty akce :D

      Vymazat
  13. Ahojky!!! Jsem ráda, že jsem tě našla. Protože ti chci říct. že mám nový blog.

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ten svetly je opravdu krasny :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ten pearl vypadá úplně božsky, i když jsem spíš na ty červené :) Hned bych do něj šla.

    OdpovědětVymazat
  16. Od Avonu nemám žádný lak, nějak mi tadyten způsob prodeje není sympatický, takže z tama mám maximálně věci, co od někoho dostanu. Ale co jsem viděla z blogerských akcí Avonu, tak ty jejich laky nemusím být vůbec špatné. Jinak Veru, jak jsi psala u Kačky na blogu k tomu bazárku v Brrně, kdybys tady byla a měla chuť se sejít a zajít někam na kafe, limču nebo tak, klidně dej vědět :)

    OdpovědětVymazat
  17. O týchto z avonu som už veľa počula :) Hlavne ten telový je pekný :) Veľmi pekná a prehľadná recenzia :)Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  18. Teda to je jedna barvička hezčí než druhá! :)

    OdpovědětVymazat
  19. laky vyzerajú dobre, ja mám od Avonu najradšej rýchloschnúce laky na nechty :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  20. ten bledunky je riadne pekny ale zle sa odlakuvaju tieto druhy lakov

    OdpovědětVymazat
  21. i absolutely adore glitter polishes to give an accent in a finger or two!

    OdpovědětVymazat
  22. Ou, pěkné, hlavně ten PEARL :). Z Avonu jsem měla už spoustu laků a furt to prohlížím, ale na lakování jsem nikdy moc nebyla. Až v poslední době mě to začalo bavit, protože jsem viděla v DMku krásné laky od Miss Sporty, které mi vydržely týden bez odloupávání :).

    OdpovědětVymazat
  23. ten světlý se mi líbí asi nejvíc, také mám ráda tyto třpytkaté laky :)

    OdpovědětVymazat
  24. Zauímavý článok, pozívam ťa na súťaž na mojom blogu:
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    http://www.lifewithmishel.blogspot.sk/2015/06/big-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  25. Ten světlejší je nejvíc parádní! :) Moc se mi líbí ;)

    OdpovědětVymazat
  26. ten růžový je úžasnýýý! sháním přesně nějaký takový dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  27. Druhý vyzerá veľmi pekne ♥
    https://www.youtube.com/watch?v=VusCUj61wDA

    OdpovědětVymazat
  28. Ten červený také mám, je super, jen to odlakovaní je fakt horší, no.. :D

    OdpovědětVymazat
  29. Holky, moc děkuju za komentáře :) !!

    OdpovědětVymazat
  30. Ty jsou nádherné! Světlý vypadá jako legendární Stars od GS:)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, pozývam Ťa do SÚŤAŽE u mňa na blogu. Držím palce :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  32. Mně se třpytivé laky vůbec nelíbí :(.
    Od Avonu myslím žádný lak nemám, nejraději používám Essie nebo OPI. Nově jsem si oblíbila i ty z The Body Shop :).

    OdpovědětVymazat
  33. Ten pearl vypadá krásně, mám takové laky ráda, promo mám velkou hromadu pískových apod. od GS, ale to odlakování je strašný :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  34. To je nádhera!
    http://todaywithkeyfli.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*