Na téma : vlasy

/
31 Comments
Ahoj holky :),
dnes bych se s Váma chtěla pobavit o vlasech.
Je to hrozný, ale u kadeřnice už jsem nebyla rok. A to kvůli tomu, že když mi kamarádka poradila vitamíny na vlasy (ty z DM), vlasy začaly růst a já jsem tam prostě nechtěla jít, že by mi to zase zkrátila tak, že by to zase rostlo celý od znovu.

Ale teď když se na ty vlasy dívám, tak si říkám, že už to fakt chce ostříhat + péči, protože jsou ty konce dost zničený.

Teď bydlím přes prázdniny v Brně a tak bych toho chtěla i využít tak, že bych tam zašla do nějakého salonu.

A tak mám na Vás otázku: Víte, byly jste v nějakém salonu/ u nějaké kadeřnice, kterou byste mi mohly doporučit?

Vlasy mám dost suchý, takže se snažím dost používat masky a oleje. Šampony nebo kondicionéry používám z drogerek. Kdybyste někdo měl stejný typ vlasů jako já, budu i ráda za nějaké přípravky, které třeba pomohly Vám.

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





31 komentářů:

  1. Když už jsou vlasy poničené, nepomůže ti ani 20 přípravků. Na to jsem taky přišla. Chce to prostě nechat zkrátit a od samého začátku se o ně starat. Já vím i tak to nebude 100 procent. zdravé vlasy ale uvidíš tu změnu. Je dobré vynechat i fénování a jakoukoliv tepelnou úpravu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za radu :) Vlasy si nefénuji, ani nikdy jsem nefénovala a tak max. 1x do týdne je vyžehlím

      Vymazat
  2. Verunko, na pohled vlásky rozhodně nevypadají špatně, ale pokud říkáš, že jsou sušší, rozhodně bych jim dopřávala pravidelné masky. Dobrý je třeba kokosový olej, v tvém případě bych ho dala do 3/4, raději ne ke kořínkům, aby se ti pak vlásky zbytečně nezmastily. Jinak pravidelné zástřihy dělají snad nejvíc, takže ty doporučuji a pro začátek bych začala třeba každé 2 měsíce po 2cm. Budeš se třeba divit, ale vlásky o to rychleji porostou a budou vypadat zdravěji. Dále bych na suché vlásky mohla doporučit profesionální šampon sehnatelný na internetu a to konkrétně Loreal Absolute Repair =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosový olej využívám přesně jak píšeš a je to fakt super pomocník :).
      Andri, jinak moc díky za tu radu s 2 cm, provedu :)

      Vymazat
  3. mám podobný problém ako ty a už na kvalite mojich vlasov bojujem asi 2 roky a tiež ich nechcem strihať ale keĎ treba tak treba :) Ak ti môžem odporučiť tak šampón a kondicionér ktorý teraz používam a to je Garnier s argánovým olejom (kúpila som sadu šampón+kondicioner spolu za cca 2-3€) a kombinujem to s prírodným argánovým olejom a neviem si túto kombináciu vynachváliť (ak chceš môžeš si o tom prečítať tu - TU :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš a děkuju za tipy na produkty :)

      Vymazat
  4. vlasy máš krásně bohaté a dlouhé, i když ostříhání zničených konečků je třeba.
    a kokosový olej můžu taky jedině doporučit, budeš je mít lesklé a vyživené :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jak Ti tady někdo doporučuje Absolute Repair, tak na ten pozor, na moje vlasy působil příšerně. Zatěžoval a působilo to doslova jako kdybych prolezla pavučinou, vlasy byly takové divně lepkavé. Ale maska ze stejné řady je boží, ta mi zachránila vlasy po melíru :) A připomněla jsi mi, že už taky dlouho odkládám návštěvu kadeřnice :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavučinu teda nechci :D ... kouknu na tu masku, díky :)

      Vymazat
  6. No, asi se ti to nebude líbit, ale mně nejvíc pomohlo vlasy absolutně přestat žehlit :-) Salon v Brně bohužel žádný neznám. Z péče mi nejvíc vyhovuje olej od Glisskur. Taky mám vlasy hodně suché a ten olej s nimi umí zázraky. A krásně voní! :-) Předčí i drahé oleje typu Mythic Oil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak díky za tip na olej, právě dnes jsem dopotřebovala kokosový, tak přemýšlím, že si zase koupím kokosák ale i nějaký jiný, abych to prostřídávala :).

      Vymazat
  7. Mňa presne toto čaká... po pôrode mi strááášne vypadávali vlasy, cca 6 mesiacov, vybrala som aj 3 mesačnú kúru vitamínov, ale to telo sa muselo dostať z toho šoku a hormóny začali klesať, tak preto vlasy padali. PO cca 6 mesiacoch mi už nepadajú, rastú mi nové, ale aj ja chcem počkať aspoň nech mi tie nové narastú, lebo tých pôvodných nie je už veľa.... aj keď ja mám husté vlasy, ale padaním trošku zriedli....a bojím sa, že keď mi skráti kaderníčka vlasy, tak budú potom až veľmi kráátke, tak ešte vyčkám, ale už sa nožniciam nevyhnem..... ale nevadí :-) Vlasy dorastú :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, tak to musela být pěkná nepříjemnost

      Vymazat
  8. Máš hezky bohaté vlasy! Bohužel v oblasti salonu ti nepomůžu, ale vždycky jsem si chtěla zajít na nějakou takovou 'proceduru', tak kdo ví, možná, že až budu v nějakým velkým městě, tak si něco najdu :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohaté to jo, ale dost takové suché a neforemné no, řekla bych :)

      Vymazat
  9. V Brně jednoznačně u mě vede Kadeřnictví Michaela na Renneské ulici. A jdi si ke Klárce, ta mi nikdy nevzala víc délky, než bych si přála. Je tam už hodně dlouho a stříhá opravdu dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Bohužel žádný salos v Brně neznám, ale já si přestala každý den žehlit vlasy a celkem to pomohla, už nejsou tak hodně zničený a nemusím kvůli tomu chodit pravidelně ke kadeřnici. Naposled jsem tam byla v únoru a a teď je najednou červen.. To je snad poprvé v životě, kdy jsem tak dlouho nebyla u kadeřnice :D Chci si nechat vlasy dorůst, protože je mám sestříhané a vůbec se mi to už nelíbí :/ Můžu se zeptat, Veru, jaké jsi používala ty vitamíny?

    Lucky Winner 2/2

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pokud si vlasy vyžehlím, tak maximálně 1x za týden a to jsem ty vlasy začala žehlit tak rok takhle. Vitamíny jsou z DM, taková bílo-modrá krabička - Das gesunde plus a je tam obrázek vlasů myslím. Je jich 60 za 58,90 Kč, nemám tu krabičku u sebe, tak doufám, že ten popis takhle stačí :) Ale určitě budou v dalších vypotřebovaných produktech

      Vymazat
  11. Veru já tedy nemam suché vlasy, spíše mastnější ale konečky mívám také zničené a roztřepené. mě kadeřnice poradila masku Wonder, které obsahuje byčí žlázy a musím říct, že je fakt super Delší dobu jsem ji nepoužívala a už se chystám, že si jí opět koupím. Mívají ji v kadeřnických potřebách :))

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maska Wonder mi něco říká, myslím, že už jsem o ní slyšela. Byčí žlázy to zní zajímavě :D

      Vymazat
  12. Super téma, já u klasické kadeřnice nebyla 7 let :D Ale konce si nechávám zastřihávat pravidelně no :) Jinak vlasy alespoň na fotce nevypadají moc poničeně a mají super délku! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se ptám kamarádky, jestli vypadají nějak zničeně, tak ona říká, že ne, ale jak spolu koukneme zblízka na ty konečky, tak jsou špatný už no :)

      Vymazat
  13. Verčo jsme na tom stejně, já u kadeřnici byla asi před rokem, ale asi před vánocema jsem si objednala z internetu kadeřnické nůžky a jednou za 2 nebo 3 měsíce si zastřihnu sama konečky podle toho jak moc je mám zničené, ale péče od profesionála to nenahradí no. Snad si o prázdninách najdu čas a zajdu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kadeřnické nůžky jsou super nápad, ale nevím, asi bych si to nezastřihla vše stejně :D

      Vymazat
  14. Zkoušela jsem toho hodně, nakonec mi ale nejvíc pomohlo ostříhaní, nechala jsem je zkrátit (ty poškozené konce), pak se o ně hodně starala a teď je to super, vypadají zdravě, silně atd. :) Do konců používám Orofluido a šampony a kondicionéry na suché vlasy od L´oréal profess. :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tipy a myslím, že to zkrácení je nejlepší volba :)

      Vymazat
  15. Já mam tet taky vlasy dost zničené po všech možných barveních a ke kadeřnici se mi taky moc nechce protože řeknu že chci jen zkrátit konečky a woala půlka vlasů je pryč

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě hlavně to nechci půlka vlasů pryč :D

      Vymazat
  16. Veru, za mě rozhodně jedenkrát do týdne olejové zábaly. Používám olejíčky od Saloosu, momentálně jen obyčejný slunečnicový. Jinak na růst je dobrý ricinový olej nebo hořčičná maska. Bohužel, mám zkušenosti, že sice funguje, ale hořčici máš ještě další 3 dny ve vlasech :D. Já vlasy nemám náchylné skoro vůbec (ťuk, ťuk), rok jsem si je nestříhala a hodně lidí mi je chválí, ale ty olejíčky bych fakt doporučila :).

    http://es-veronica.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*