Duhový běh

/
20 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
jak budete užívat sluníčka? Já mám dnes v plánu kolo, zítra taky, už jsem si stihla i zabruslit. No co Vám budu povídat, úúúpně si teď to zasloužené volno užívám!

Včera přes Facebook jsem se dozvěděla o akci Rainbow Run, který se uskuteční v Brně 29.8.2015 v 16:00.

Této akce se může zúčastnit úplně každý, je jedno, jestli poběžíte nebo zvolíte procházku.
Trasa je 5 km dlouhá a po cestě budou 4 stanoviště, kde bude pořádná sprcha duhovými barvami.

Navíc se mi moc líbí to, že z každé vstupenky, půjde 100 Kč na dětskou hematoonkologii FN Brno.

Kdo byste se chtěl zúčastnit, můžete se zaregistrovat na této stránce: http://www.rainbowrun.cz/


Za vstupenku každý obdrží "goody bag", který obsahuje tričko, brýle, šek v hodnotě 100 Kč pro oddělení dětské hematoonkologie FN Brno, balíček barev a pamětní list, který bude sloužit i jako rámeček pro fotografie z akce.

Tak komu se tato akce zamlouvá?

Já už teď vím, že se ségrou určitě poběžíme a pak uvidíme, kdo se k nám ještě přidá, že bychom sestavili tým :). 

Mějte se krásně,

Pa Veru ♥









20 komentářů:

  1. já zatím polehávám :) za hodinku se jdu vyvalit na koupák :D

    no už tak týden přemýšlím, že bych se běhu zúčastnila :)
    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to mi hodně připomíná Color run, kde jsem byla a bylo to super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Color runu právě vím, jenže Prahu mám daleko, tak jsem ráda, že bude tato akce v Brně :)

      Vymazat
  3. Je to zajímavá akce. Škoda, že je Brno tak daleko.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě zase blízko, tak juchám :)

      Vymazat
  4. Na tom byla kamarádka. Kdybych tou dobou nebyla ve Španělsku šla bych na to taky, prý to bylo super. Viděla jsem i fotky a opravdu bych příště šla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty si zase budeš užívat ve Španělsku Teri :)

      Vymazat
  5. Rainbow run vypadá dobře :) já jsem dneska byla u vody :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voda úplně volala v tomto počasí, to já byla na kole a jsem nejvíc osmahlá :D

      Vymazat
  6. Obdivuji tvé sportovní nasazení, to já v tomhle vedru preferuji klimatizaci a bazén. I když toho se mi s ohledem na studijní nasazení také nedostává... Těším se pak na report z běhu :-)

    Budu ráda, když si uděláš čas a mrkneš na můj blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád jsem se teď učila, takže jsem ráda, že právě můžu jít na kolo, brusle a užívat si čerstvého vzduchu :)

      Vymazat
  7. Já se chtěla zúčastnit color runu v Ostravě, ale bohužel mi nevyšel termín a hrozně mě to štve :/ Určitě potom napiš nějakou recenzi:) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, že tento termín je sobota, takže čas určitě budu mít, za což jsem ráda :)

      Vymazat
  8. Jelikož je to v Brně tak hodně vážně uvažuju nad tím, že se toho zůčastním :D

    Everything about my life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že ta akce bude skvělá, četla jsem dojmy holek z Color run a byly nadšený :)

      Vymazat
  9. To je super, ještě jsem o něm neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě slyšela o tom color runu, co byl v Praze, tak jsem ráda, že vím i o tomto :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*