Bílé šaty

/
46 Comments
Krásný den milé čtenářky,
užíváte sluníčka? Já jsem si ho užila na kole a teď chodím od hlavy až k patě zahalená, protože jsem se tak spálila, jak ještě nikdy :D.
Jednou jsem v sekáči ulovila tyhle šaty. Jsou ze Zary, ale koupila jsem je v sekáči za asi 45 Kč :D.
Tak teď hledám na léto brigádu - vy, co taky hledáte, už jste našly?




Šaty jsou jen docela krátký, takže se spíš nesmím zohýbat :D


Co Vy a bílé šaty?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




46 komentářů:

  1. Na ohýbání to fakt není :-D Jinak ti šaty moc sluší a líbí se mi k nim i takhle udělané vlasy a rtěnka. jsi prostě kočka ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No není, zadek je hned venku děs :D A děkuju Leni :*

      Vymazat
  2. Moc Ti to sluší Veru, máš překrásný úsměv :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to Verunko! Šaty jsou vážně moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  4. Šaty jsou nádherné a 45 kaček je super cena :) Taky budu muset vyrazit na nákupy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem vždycky z takových úlovků mega šťastná :D

      Vymazat
  5. Šaty ti moc sluší, mě by se také líbili akorát kdyby byly alespon o pár centimetříků delší. Za 45 Kč to je vážně skvělý kup.
    Já brigádu mám a to celoročně, až mě to občas unavuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě měla brigádu celoročně - no už skoro 7 let, že jsem chodila o víkendech a svátcích, ale tu jsem právě už pustila a dnes si rovnou našla jinou :) ... souhlasím, kdyby byly delší, byly by ještě lepší :D

      Vymazat
  6. Ty šaty jsou nádherné, ještě za takovou cenu! :) Na mě sice příliš krátké, ale tobě moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) mohly by být delší, ale zase si říkám, že moje postava není nějaká šílená, že bych si je nemohla vzít :D

      Vymazat
  7. Šaty jsou krásný a sluší ti) Já teda brigádu nehledala, ale přišla ke mně sama....dělám si teď totiź zkoušky FCE a bylo mi nabídnuto, že až je složím, tak dostanu překladatelskou práci :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super nabídka :) a děkuju :)

      Vymazat
  8. Šatičky rozhodně opravdu nepatří mezi nejdelší, ale moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to nejkratší šaty, co doma mám :D děkuju

      Vymazat
  9. Takové odvážné šaty. :-) Jsou ale moc pěkné a skoro zadarmo. Jen bych se opravdu pro nic nezohýbala. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké šatičky! moc se mi líbí ta rtěnka!!! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já tu rtěnku taky miluju :D

      Vymazat
  11. V jakých sekáčích sakriš nakupuješ? :D já to vůbec nechápu.. já vždycky, když do nějakýho vlezu, tak to je děs hrůza - hadry, že by se člověk poblil a ten smrádek tam :D ach jo! Takový nádherný úlovky chci taky.. šíleně ti sluší :-)

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D No v Pardubicích chodím buď do Textile Housu, ale tam nakupuju jen, když mají ty ceny 90 Kč a míň nebo pár pěkných úlovků mám i z toho sekáče jak je naproti Textile Housu - La Roba myslím. Pak naproti Afi je nahoře sekáč, kde mají ty ceny 29,39,49, 59 tak tam taky mám štěstí na super věci :) .. děkuju :*

      Vymazat
  12. Šaty vypadají super. taky jsem kdysi ulovila pár kousků ze Zary v sekáči a mám je doma snad ještě teď:)

    OdpovědětVymazat
  13. moc ti to sluší, i ta rtěnka je super :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jéé, tak to je moc krásný! I ta rtěnka je perfektně sladěná s botami :)

    OdpovědětVymazat
  15. Sluší ti to :) šaty jsou sice krátké, ale hezké :)

    OdpovědětVymazat
  16. za zu cenu jsou super, jen by mohly být delší no. ale stejně ti to sluší :)
    giveaway; in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkné, sluší Ti! :) I ta výrazná rtěnka k nim :).
    Děkuji mockrát, Verunko, za Tvou návštěvu na mém blogu :). Pokud jsem se dobře informovala, tak jsi z Velkých Opatovic. Znám Tvou sestru/sestřenku Magdičku, chodila se mnou na gympl :). Taková náhoda. Doufám, že se ještě někdy zastavíš :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, jojo Magda je ségra a říkala, že Tě zná :) To je teda náhoda

      Vymazat
  18. super doladený rúž! pristane ti to!:)

    OdpovědětVymazat
  19. Šaty jsou parádní a za 45,- Kč? To snad není ani možný :D
    Líbí se mi moc i odstíny rtěnky:) Copak je to za značku a odstín?? :)
    http://lifewithveronica.blogspot.cz/2015/06/yellow.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, je to matná rtěnka od Bourjois 06 pink pong :) Není to klasická rtěnka, ale má takovej štěteček jako u lesku

      Vymazat
  20. Ty šaty jsou super!!
    Ale já bych je měla bílé tak 2min :D

    OdpovědětVymazat
  21. Moc Ti to sluší, outfit je jednoduchý, ale slušivý. Slunce si bohužel moc neužívám, protože tu téměř žádné nemáme, tak snad se to brzy změní :(

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné! Moc ti to sluší! Vždy mám radost když v sekáči objevím nějakou podobnou značku za mini peníz :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*